2013年8月1日星期四

貪新鮮! 貪上癮。。。


今次旅程嘅亮點係房間嘅選擇. 因為貪得意+為食,我哋揀咗Aqua Class stateroom,貪佢有多D"用唔著"嘅facilities,同埋有自己嘅Specialty Restaurant,連Main Dining Restaurant都唔洗去.雖然Main Dining Restaurant環境靚,裝修有氣派,而且坐擁兩層樓嘅無敵船尾景,但如果得兩個人,感覚就會有D唔自在.
先講呢間叫Blu嘅餐廳,佢嘅概念係以健康而味美嘅手法去烹調菜色,同大家所認識嘅Spa Restaurant相若,再加上親切,誠懇服務,我哋都覚得真係物有所值!




至於Relaxation Lounge同Persian Garden, 亦都係非常適合喜歡在船上能夠對住落地大玻璃unwind嘅人仕,絶對係spa以外嘅好選擇!

在at sea日子想對住一望無際嘅大海而又唔想搽太多防曬用品嘅話,坐在這個室內的Relaxation Lounge看小說,真係好寫意𠺢!特別係"有人"要午睡而又嫌natural light太鋥眼之下令我feel bad係房打開balcony窗簾布時(註:人家午睡。。。但其實我係想睇書仔𠺢!),這就是好去處!




Persian Garden內有數張heated ceramic loungers供客人使用,成張都暖笠笠,唔洗一陣,我哋都瞓著咗!瞓醒之後,我仲試埋係兩傍嘅sauna room & steam room㖭, 正!



 
如果行程合適,我哋都覺得呢個係值得返兜之選!!


沒有留言:

發佈留言