2015年6月15日星期一

自製長週末

Mr. Dolphin 的公司每個月也會有一個星期五休息,員工可選擇以年假來換這天假期又或是在每天的一小時午飯時間改成三十分鐘來換取這每月一次的長週末。

剛過去的週五正是Mr. Dolphin 公司假期,海豚兒見這星期公司也不忙,便在星期四決定在星期五拿一天假,和Mr. Dolphin 自製一個長週末吧!

雖説是長週末,我倆也沒有甚麽特别節目。襯星期五和Mr. Dolphin 去唐人地區吃茶餐,然後晚飯吃了雖然是A貨但却很好吃的鐡板牛牛、鐵板三文魚, 一般般的芝士年糕和美味抹茶panna cotta作結。茶餐和港式西餐雖然不是甚麼名貴菜色,但對於海豚兒和Mr. Dolphin 這兩個加燦來説,却是生活在北美不可缺的味道,間中也要食下。




來到星期六,就是累爆的一天。這天沒有任何節目,只有一個每年一度的歷史任務,就是幫架車做美容,即自己落手落腳同佢打蠟啦!

居住在多倫多,冬天經常下大雪,路面上總會灑滿鹽好讓地面積雪快點溶掉亦令車輛沒有這麽容易跣軚,而這些鹽彈到車身上,則會容易令車生銹。為了保養好我倆的代步工具,每年我倆也會替他打層蠟,順便清理車身上的污漬。這樣做並不是因為我倆是愛車之人,只是想把架車保存得好一點,希望他能陪我倆多走幾年路程。

以前我倆也試過付費給人家替我倆打蠟,價錢貴之餘(七、八年前也要成$200加元),手工也不太令我倆滿意,所以現在也情願自己來做。當然,花了差不多四小時打完蠟和清潔車箱之後,我倆也累到半死,甚麽也沒有做便回家早早休息咯!雖然攰爆,但看見車身立立令,還是讓我倆有很大滿足感的!:)

週末完結前,海豚兒還重温了一套很舊的港產片<<流金歲月>>, 片中的兩位女主角張曼玉和鍾楚紅各有不同的氣質和不同的美,誰也不搶誰的風頭,她們當年的美到現在看來依然不會過時,海豚兒邊還邊忍不住讚嘆她們有多美呢!

14 則留言:

  1. 勁呀,自己洗,我10年都吾洗一次,由佢比雨林下算,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦!平時我哋都係去油站旁嘅car wash洗車,好少會手洗嘅。

      揍住兩個小朋友連休息嘅時間都唔夠啦,又邊有閒情花幾小時去同架車打蠟吖!

      刪除
  2. $200蚊打次蠟又真係唔平,我老公就都係因為信唔過人,洗車整車打蠟都係自己做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!比$200出去預咗要比人賺,但佢哋見我哋架車高身,偷雞無同我哋打埋車頂就有D過份囉!所以妳老公信唔過人,自己做埋真係好有道理,不過整車真係唔係個個識,妳老公真係幾勁!

      刪除
  3. 我有同事都自製 long weekend, 比如星期一攞病假,或者星期五早走半日囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!呢D人好鬼討厭,但又每間公司都梗有有D咁嘅人,有時連部門內嘅morale都被佢哋整差埋,不過連老細都視而不見嘅時候,我都唯有當自己時運高就算啦!

      刪除
  4. I do wash my car every week, but I use automatic car washes :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 每星期洗車,其實妳好勤力就真!我哋平均一個月至去油站旁嘅touchless car wash 洗一次車咋。唯一會自己人手洗就係揸完長途車,要洗走D頑强嘅污糟漬先會咁做。

      刪除
  5. 雖然妳地公眾假期比香港少,但公司久唔久就有假放,真係超好丫
    洗車要咁貴,唔怪得妳自已洗囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 最大好處係老公嘅公司係喺星期五放假,有時佢想去睇醫生、牙醫、或者整車都可以約星期五,唔駛等到週末同人逼囉!

      哈哈!如果要我幫人打蠟,我收得仲貴呀,太辛苦啦~~~

      刪除
  6. 嘩, 雖然未試過, 但4小時的打蠟聽上去都超辛苦!
    不過可以慳錢, 順便當係減下肥啦~~~

    BTW, 相比新一代的倒模美女, 舊一代的明星真係有韻味好多!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日失守呀,人太倦,化疲累為食量,仲重咗添呀!^^"

      就係妳講嘅“倒模美女”,"立"眼睇就幾靚,但唔自然,而且佢哋亦未免太似樣啦!

      刪除
  7. 自製長假期唔一定去旅行之類, 悠閒地食吓美食, 休息吓已經好開心~~
    見到你食菠蘿油, 突然都好想買個來食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 三日之中只有星期五出過街確係有D可惜嘅,不過要去做"苦力"都預咗係咁,總好過成個週末咩都無"食"過就完咗嘅!:P

      買啦,買啦,菠蘿油真係好鬼正架!! 香港仲分分鐘有埋新鮮出爐嘅菠蘿包,更加要食啦!

      刪除