2018年5月23日星期三

春“游”魁北克 ~ Day 2 繼續hea游

上兩個星期返工好多煩人煩事要處理,所以連blog也沒心情寫,海豚兒總覺得寫blog,尤其是“游”記,一定要保持住一個輕鬆心情才能寫得順暢。

回到旅途第二天的hea爆行程。。。一瞓醒執齊眼耳口鼻便去食早餐,之前一天途經一間人龍店,好奇又為食的海豚兒和Mr. Dolphin便襯剛開舖時段來吃個早餐,結果成為第一枱顧客,甚有包場feel!



這兒主打食poutine和burger,既然來到魁北克省份>>>芝士配燒汁薯條的發源地,好好醜醜也要食下poutine啦!

來這間Le Chic Shack Burger店除了想試這兒的特式poutine,還有就是季節限定的龍蝦burger,可惜四月份還未到龍蝦當造季節,所以我倆也無緣一試此品呢。




Mr. Dolphin和海豚兒點了一份雞胸肉burger和一份牛肉burger,味道算正常(即是說在其他地方可以有更好的選擇啦),古古力奶昔也屬正常,芒果味果汁就略甜了一點。



來到戲肉poutine,Mr. Dolphin沒有選擇全統的燒汁味,因為他一眼便看上蘑菇菇配另一款特式汁,而這汁味道就有點像水牛雞翼汁,酸味味都幾醒胃,加上這兒的芝士大大舊,份量也慷慨,薯條(粒)又炸得脆卜卜,真的不錯吃!



吃了如此這般邪惡的一個早餐,海豚兒和Mr. Dolphin當然要四圍行下企圖“踼走脂肪”啦!XD

邊下邊影下相。



然後就搭“登山電梯”落山,再繼續行。






行了一個大圈,返到距離酒店約六、七分鐘路程的市集,我倆又八八卦走去行下。



該是星期日關系吧,這天市集內人比較多,當中包括遊客和當地居民。



我倆覺得在市集最有趣的分別是food court旁有個空置的開放式廚房,這廚房連爐具感覺上更像示範單位內的廚房多於空置攤檔。



還有下面這間賣批的餅店,有看到亮點嗎?



就是這款brie cheese加梨撻啦,用brie cheese舖喺個撻面,好盞鬼呀,哈哈!



行完市集約下午兩時多,本來想返酒店hea下,點知原來未執房,唯有去附近咖啡店hea下,飲了兩杯很頹的熱飲!



坐到咁上下就起程去一間北美最古老的雜貨店(grocery store)行下,順便買一點點手信。



近年腳骨力有限的我倆,行完一輪又見攰,吃晚餐的店子雖然在附近但又未開門,兩條大懶蟲便走去餐廳對面馬路的酒店大堂坐到夠鐘再去食晚飯咯!

是日晚餐,海豚兒挑了一間專吃芝士火鍋的店子。



目的就是為了吃一大磚肥C無命賠的raclette芝士,雖然其他食物真的非常一般,但單吃這份芝士已覺值回票價啦,就連一向不算喜歡重口味芝士的Mr. Dolphin也喜歡這濃烈的芝士香氣,正呀!




都說來這兒只為吃raclette芝士,甜胃就留待我倆回到酒店樓下的餐廳才開工咯!

古古力蛋糕內藏黑加倫子醬和法式焦糖燉蛋也同樣好味,大滿足呢!



就這樣,吃飽飽就返上房休息,超方便!

22 則留言:

  1. 冬天食 raclette 真係暖笠笠
    芝士食食下會慣, 雖然太強烈嘅, 我而家仲未哽得落

    回覆刪除
    回覆
    1. Raclette嘅香味濃郁,冬天食真係尤其滋味。

      我反而覺得芝士似榴蓮,有啲味道我一食就愛上,如blue cheese,但有啲我無論試幾多次都係接受唔到,如goat cheese。

      刪除
  2. 只可以在加拿大食正宗 Poutine,英國的無gravy架。一日食左咁多餐好野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來英國無架,我又以為係啲已經流行多年嘅食物添。話時話,上次喺倫敦食fish and chips感覺薯條質地偏淋,我一直好好奇係咁啱我地食嗰間係咁,定係英國全統薯條係唔脆身。

      呢日盡量想食多啲平時喺多倫多食唔到嘅野,所以食得好放肆就真(羞)!

      刪除
  3. 相比一日跑十幾個景點「到此一遊」,其實我比較鐘意 hae 遊呢!
    Raclette 我覺得好「漏」,吃不了太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁覺得,可能加上我無乜方向感,要跑景點嘅話我會覺得好有壓力亦失去旅行去放鬆下嘅原意。

      我覺得raclette較重口味同好似妳咁講好漏,一路食又會一路飲好多飲品黎解渴,個肚好快就脹,食唔到幾多野。

      刪除
  4. 回覆
    1. Raclette真係堅正,如果唔係為咗食此品,老實講,妳睇其他食物嘅賣相,都唔會吸引到去呢!;P

      刪除
  5. 好似好多野都大大份喎, 今日無點食甜點喎..HAHHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日食嘅野太飽肚啦,唯有將甜品quota留番夜晚一餐過,好在嘅係兩款甜品都超滿意!

      刪除
  6. 全日太多芝士喇,我唔得!

    Creme Burlee係咪全凍架?我喺美國只係兩次食到已燒咗糖面後放翻落雪櫃雪凍嘅cream burlee。上暖下凍嘅我唔會食架.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我都唔會亦唔敢一日食咁多芝士,但去旅行嘛,就會開行turbo黎食,好在兩餐嘅芝士味道好唔同,所以我都好享受!

      我都記得妳講過呀,我反而幾鍾意食到面層暖暖地嘅感覺,心理上好似覺得個creme brulee係新鮮出爐咁!

      刪除
  7. 超超超愛raclette,凍凍地烤熱來食真係至高享受丫!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Raclette嘅獨有香味真係好難令人抗拒呀,半溶咁食條芝士嘅邊位仲脆脆地,超正呀!我最估唔到嘅係連Mr. Dolphin都接受到,因為佢平時對好多芝士都麻麻地架咋。

      刪除
  8. 回覆
    1. 老實講,poutine加burger加milkshake做早餐,我都覺得好瘋狂,但旅行嘛,都係本住唔試就怕會後悔嘅心態,所以至敢咁任性地食,同埋呢,無額外再叫薯條都好忍手下架啦,嘻嘻!

      刪除
  9. 古古力蛋糕,我初初以為係心太軟啊 ^^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇賣相我都以為係心太軟,不過一cut開見到中間係有醬但就唔流嘅,但味道都幾好食,小聲說。。。至少好味過Mr. Dolphin嘅晚餐選擇,哈哈!

      刪除
  10. 海豚兒嘅hea遊係我地不嬲嘅style呢!通常咁樣就會成日見肚餓食下行下。我都會好失望呢冇得食個lobster burger,因為唔多食,我每次食都有好強烈嘅幸福感 :)
    原來海豚兒都鍾意blue cheese! 我都係食過一次有goat cheese嘅wrap,點知完全頂唔順讓左俾老公食,嘻嘻!
    我仲未試過芝士火鍋呢!冇人陪食的關係。可能將來有機會同海豚兒試下 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然lobster burger、lobster roll可能都係啲差不多嘅食物,但喺burger專賣店見到就自然好想試下,可惜今次唔係當造啦!

      即係大家都愛blue cheese同時又頂唔順goat cheese,哈哈,可能口味嘅野就係咁,Mr. Dolphin對blue cheese係100%抗拒但又接受到goat cheese喎,都好在大家都有個頂得順goat cheese嘅老公啫,萬一遇上,都可以靠對方清碟。XD

      唔知Vicky飲唔飲酒呢?我唔飲架,所以太正宗嘅芝士火鍋我唔太食到,只可以食啲好mild架咋。:)

      刪除
    2. 我同老公都唔飲酒架!完全冇興趣😆

      刪除
    3. 哈哈,原來大家同另一半都係唔好杯中物。:)

      刪除