2019年7月3日星期三

回來後

旅程完結回到多倫多後的一個多月,海豚兒和Mr. Dolphin一直處於忙忙碌碌的狀態,坦白說,對於擅長hea著過生活的我倆,真的非常、極之不習慣。

又拉遠了,還是先記錄下這些日子的零碎片段吧!

某日因要到市中心開會,海豚兒臨急約舊同事到美食廣場吃快餐,好好閒話家常一番,意想不到food count食物質素竟然這麼高



可惜海豚兒因當天沒飲夠水而頭痛,難得跟舊同事見面卻表現得呆呆滯滯。話説回來,舊同事不會怪海豚兒的,曾經海豚兒打了17x次電話才打通某一位難求餐廳的訂位熱線並成功訂位和舊同事吃飯,而他最終也因為臨事會議而在兩天前取消飯局,海豚兒和舊同事也只當笑話一則看待啦。。。笑位嘛,咪就係點解海豚兒返工咁Q得閒囉,哈哈!



來到週末,海豚兒和Mr. Dolphin難得出城就去嘆返個港日式fusion薄餅作午餐,好吃又飽肚。



之後某天閒日夜晚,我倆因不便回家吃晚飯,就到餐廳吃較平價的happy hour時段,再加份好吃的甜品作結,超滿足!



另一個星期五晚上,海豚兒心血來潮想食中餐,可惜味道很一般,而且可能因為食物太油關系,海豚兒肚仔亦不太舒適。



正因如此,海豚兒決定週六晚餐要吃得“清淡點”,一於食西餐啦,哈哈!當然,海豚兒亦不會錯過夏季期間限定的s'more creme brulee啦!




嘆完好味甜品,海豚兒當然是藥到病除啦,嘻嘻!

22 則留言:

  1. 哈哈,我又係咁,我有頭痛就懶自己飲得水少。我有個同事成日都講。人工無得加,就要在公司做私事,補返數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我仲會比籍口自己飲罐汽水治頭痛,嘻嘻!不過嗰日因去廁所唔方便(每次都要問人借fob出入),所以飲得好少水。

      而且喺公司做私人野仲好多時做得特別順暢同有效率。:D

      刪除
  2. 反正咁辛苦打電話訂枱,為何不同Mr. Dolphin或者再約其他朋友去食那間餐廳呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為個預訂時間係午餐而間餐廳離主子公司好遠呀,又唔係咁易揾到有興趣lunch去食fine dining嘅同事/朋友嘛,哈哈!

      刪除
  3. 原來妳食咗甜品會身體好,唔怪得妳成日都要食甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 食甜品有提神作用架,哈哈!查實我唔係食得好甜架咋,好似豆沙、楓糖嘅甜,我都麻麻。

      刪除
  4. 回覆
    1. Welcome Welcome :)

      除咗中餐,其他食物都真係唔錯,而且西餐地方通常又坐得舒服啲,人都放鬆啲。

      刪除
  5. 甜點係最佳藥物,哈哈哈。 Happy Pills !

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對!有時我都會諗或者有日,甜品配額會自願/不自願情況下用盡,不過嗰日未來到之前... It's still the best part of the meal! :)

      刪除
  6. 非常罕有地,我今次鍾意你個西餐,仲要係平價的happy hour餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有眼光呢!Happy hour餐嘅份量、味道同正價無異,所以真係算抵食!而且,個中餐相對地真係好唔掂。^^”

      刪除
  7. 回覆
    1. 我堅係覺架,好多時無胃口或者病,我都覺得甜味較鹹味容易入口。

      刪除
  8. 一位難求餐廳最後有冇轉跟Mr. Dolphin去享受?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,一來Mr. Dolphin返工地點離餐廳好遠,二來返工時間,佢至無我咁好閒情去嘆fine dining呀。;P

      刪除
  9. 心情對健康真係好大影響,所以我好支持間中隨心享用喜愛的甜品,或者係邪惡美食,當然要適可而止啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,近來身邊有好幾個朋友都因為腸胃不適而影響心情,心情唔好個胃又更加不適,好慘呀!襯仲有配額,間中放肆少少都無防。

      刪除
  10. 17x次....oh no...
    同肥人打去買演唱會飛既次數差不多..hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我會覺得最終打通電話買到演唱會會爆開心好多倍喎,唔知妳電話有無“重redial”功能呢,我用手機打,都算方便但當時都諗,點解無redial功能架,哈哈!

      刪除
    2. Iphone有架...佢會自動不停幫我打出...
      買到演唱會飛呢種喜悅..我應該未感受過囉...唉~

      刪除
    3. 原來iPhone有呀,我用Samsung,查實我都唔知係無定我唔識用,哈哈!

      對,近年香港真係極難買到演唱會門票,感覺上唔識人真係唔洗諗。

      刪除