2020年5月19日星期二

抗疫日常5~五月點滴

五月初的週末,海豚兒為食癮起,派了Mr. Dolphin買外賣回來吃,這是封城後第一次買外賣晚餐,海豚兒挑了久違的韓式炸雞滋味,非常美味,不過可能近月在家吃得太清淡關系,食完韓雞當晚消化不來,第二天再吃還有點胃痛,不過不吃白不吃,海豚兒還是擁躍地、投入地、分幾餐獨自把一整隻雞幹掉,哈哈!至於Mr. Dolphin就選擇醫治他的中式胃,吃了味菜牛柳絲炒麵,可惜吃完後,主子還是覺得不滿足,感覺還白白浪費了他珍貴的配額,嘻嘻!




其實之後還試過在西人餐廳買了一次意粉跟薄餅八折自取外賣,不過,除了價錢打折,份量也打了折^^”,回來後食物放涼了,又要換盤子去翻熱,食前食後又要抹又要清潔,懶如海豚兒都竟然覺得辛苦過煮,連拍照也沒時間,所以暫時都“懶得”再買外賣了。


這兒因為封城,所有餐館暫時只能做外賣,不設堂食,早前許多中式茶樓也選擇休息,結果造就了一些雪藏點心售賣店大排長龍,不曉得中式超市是否有見及此,最近也好像入手多了不同類型的點心系列呢,而八八卦卦的海豚兒就只是影咗當食咗咯!



至於週末節目就包括收看郭富城的網上演唱會,其實海豚兒從來不是他的歌迷,海豚兒小時候的偶像是多麽想用說話留住你的黎明啦(羞),不過這次真的很欣賞郭富城為一班舞蹈表演員出錢出力的演出,值得支持!



還有收看了另一套百老滙音樂劇Cats,坦白說,海豚兒除了家傳戶曉的Memory外,對這套劇目是零認識的啦,不過這也好讓海豚兒在剛過去的長週末打發一下時間就是了。。。是咁的,「心歸」的海豚兒在長週末之前已事先到超市買定一星期所需,然後三天假期就只留在家中hea餐飽,煲舊到應該無人有興趣的港劇,金花婆婆。。。噢,是1986年的倚天屠龍記才對。:)

16 則留言:

  1. 因為想睇屍戰朝鮮,所以之前開咗Netflix戶口,攪到最近都睇翻韓劇,機智醫生生活好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲劇呢家野真係一開咗個頭就好難停,亦都因為咁,我地唔敢一套接一套咁睇,睇完一套劇,至少會隔一個星期至睇新劇,中間嘅時間係用黎補眠架,嘻嘻!

      刪除
  2. 我無睇到城城個show, 不過講真, 佢算好有心呀, 其他個D"明星"/"歌星"真係影都無

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次呢個show真係對城城另眼相看亦加哂分,加上之前又無好似某啲藝人做啲九唔搭八嘅野,睇得人好舒服。

      刪除
  3. 韓式炸雞, 好選擇,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經又心癮起,好想再食啦,真奇怪,抗疫期間我連最愛嘅壽司都無恨食,唯獨對韓雞心思思。

      刪除
  4. 平時我哋買唐中麵包店的中式包,依家麵包店唔開,都係買中超啲雪藏包點食

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳嗰邊連麵包店都唔開,咁真係幾唔方便,我住呢度可能店舖本身唔係太密集,而麵包係食物亦即係必須品,所以都仲有營業。

      刪除
  5. 日清的點心,英國都有得賣。 不過咁耐以來,我都未食過中超。外賣食店都係近日有限度開,大部分只做delivery。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完妳呢段,我之後又再去八下日清點心,可惜都係POC,我始終都係買唔落手。呢兩個月以來,我最常去只有一中及一西超市,感覺呢間中超把關比西超好,疫情一開始就有將手推車消毒,入店前又會量體溫,後來亦要求顧客全部要戴口罩,超市肯做多啲,入去購物都安心啲。食店方面,呢度暫時都只容許pickup或delivery。

      刪除
  6. 倚天屠龍記也不放過哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好睇呀,因為套戲舊,好多野睇落都好鬼老土,所以武俠劇變笑片咁睇,哈哈!XD

      刪除
  7. GIVE ME 555555, 肥人既偶像都是多麽想用說話留住你的黎明!!!!!
    城城個SHOW肥人都有睇, 佢真係好好好好勁, 寶刀未老呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah!555555~ 小時候最大嘅娛樂就係煲劇,而黎明又成個白馬王子咁,每套劇都係做啲既深情又有才華嘅男主角,真係好難唔俾佢電親(羞)。

      睇完城城個show都未夠喉,之後仲揾埋製作特輯同訪問黎睇添呀!

      刪除
  8. 城城真是男人心目中的終極偶像,已經五十幾歲人都仲咁fit。🤩

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好難得,大熱天時仲又跳又唱一小時,而且佢亦越老越"襟"睇,越睇越順眼。:)

      刪除