2020年6月17日星期三

抗疫日常7~公司派福利

不經不覺,原來在家工作已滿三個月啦!早前海豚兒公司因應需要,決定向在家工作同事派發褔利。

海豚兒得到的包括自選項目如下:



另外,海豚兒工作的部門,早前亦把電話軟件安裝到公司手提電腦內,海豚兒就可以在手提電腦直接撥電和接聽和公事有關的電話,而電話號碼是駁通海豚兒辦公室的直線號碼,就算在家工作,也再不用出動私伙手提電話,每次撥號前,又要把個人電話號碼先忍藏起來那麼麻煩。正因如此,部門也提供了頭戴式耳機給部門內各同事,這算是指定福利項目吧。




長話短說,這些方便及福利其實也得來不易啦!而且,亦暗示了海豚兒工作的部門,還會在家工作一段日子呢!















後記:十年前的六月份,剛好是海豚兒和某位舊同事認識的時候。今早得知舊同事昨日因病辭世,消息來得非常突然,雖然近年已甚少聯絡,只是偶爾從面書得知對方近況。。。往後,海豚兒還是會記得她的善良。

14 則留言:

  1. 咁都唔錯呀, 慳左唔少油錢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 慳咗唔少油錢外,仲慳咗唔少人情債,因平時仲有位好心同事經常車埋我返屋企。

      刪除
  2. home office 得耐,係咪懷念返office﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講真係無呀,我覺得喺屋企返工好方便,唔駛日曬雨淋,亦慳唔少腳骨力。

      刪除
  3. 我覺得經過呢一之武漢肺炎,成個世界都有所改變,包括生活模式,商業經營,醫療服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 十分認同,而且現狀越維持得久,影響亦會更深遠,太多未知數,所以雖然今年大家對無法出門旅遊比較失望,不過可以儲多個錢喺身邊始終唔係壞事,而且,少咗出街,對身外物需求都少咗。

      刪除
  4. 回覆
    1. 公司都算係咁,不過福利都仲要計落入息稅內,加拿大名乎其實真係一個萬稅國呀,哈哈!

      刪除
  5. 我一直都有返工,半年來差不多無停過,連平時好趕嘅海外行程來過break都無,好快終於可以休息下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似妳自從提出請辭後工作更忙,我唔會出奇到6月底時,妳已經將年底前工作全都完成(苦笑),好在妳之後可以好好抖下,期待妳有空時喺blog有更多分享。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對呀,突如其來的消息,同事們也很難過,願她的家人安好。

      刪除
  7. WFH好係節省交通時間,但係好多野做,哈哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係,只要一日唔logoff,,一日都可以繼續做,好在我週末都習慣咗完全收埋個laptop,唔會打開。

      刪除