2020年12月29日星期二

抗疫日常24~聖誕篇

平安夜,海豚兒早放,而Mr. Dolphin就休息,我倆正式收爐放假一星期!

襯海豚兒早收,我倆去了市中心一趟,買外賣及甜品,作為平安夜晚餐。

買外賣前,順便去一轉The Distillery District,這地方從前是人頭湧湧的聖誕市集,今年雖然因為疫情而停辦,海豚兒也想襯人不多的時份,來「感受」一下聖誕氣氛。幸運地,來到時,時間尚早,遊人不多,可以到處逛逛,更有幸拍得到亮了燈的聖誕樹。是咁的,這個月26號起,海豚兒居住的安大略省將會全面封城,連吸引遊人的商業用聖誕燈飾也要關掉,而Distillery District這地方,更選擇在24號下午三點開始,提前把燈飾關掉,這消息,海豚兒也是當天晚上才知道,所以我倆真的算好彩,平日不常出門,只這一天在外逗留不超過二十分鐘,竟然趕得及拍張亮著燈的聖誕樹照。。。又有誰能估計到,今年的聖誕,會這麼與別不同呢?

影完相,就先去買預訂好的包點甜品。這間Blackbird Baking Co.的麵包也滿出名,包包的味道和質感也不錯,估不到檸檬撻也不錯吃。

然後就去La Paella買西班牙海鮮焗飯當晚餐。這個飯份量不算多,味道就過得去啦,主要是不夠香和沒有米骨,不過海鮮味道就很棒!

聖誕日,我倆首先去Cho-Kwok-Lat買預定好的甜品包點,而目的地是小學同學家。去到朋友家附近才致電及他們(surprised!),由朋友丈夫做代表,去車尾箱取出甜品禮物,然後,我們在就車內望入屋內及屋內望入車內傾電話,雖然還是有點距離感,但總比視象會議好。我倆沒有入朋友家,是因為安省封城措施規定,不可以這樣做。

傾完計,海豚兒和Mr. Dolphin就按原定計劃買中式外賣回家吃。四人餐包括薑蔥雙龍蝦、蒸𩶘魚(拍照時未落豉油)、鮑魚冬菇豆苗、蒸雞(本來是半隻豉油雞,但不想等1.5小時,所以改成蒸雞)、及雞肉魚肚羹,連稅才$109,足夠我倆吃兩天,超抵!不過這麼中式的食物,始終是合主子口味多一點,嘻嘻!

而海豚兒最喜愛還是甜品,試了三款,最最最喜歡及有驚喜是banana tart,沒想到撻裡面真的有滿滿的蕉肉,超好吃,執筆時已打算要再買啦,非常推介這款撻!

24 則留言:

  1. 你主子真係好鐘意食中餐
    你個邊個D個樣正正常常, 唔似平常呃老外個D

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子百份百係亞洲胃無誤呀!

      話哂都叫做係做節,都會搵正常中餐迎合返主子口味嘅,哈哈!

      刪除
  2. 你啲外賣好吸引!我買兩隻冰龍蝦返嚟都要 20 磅,仲要攪一大輪先有得食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕節想食好少少又唔想煮,原來食中餐都幾好,唔貴之餘又唔洗等太耐。20磅雖然唔算平,但大節流流,最重要食得滿足!

      刪除
  3. 滿足到Mr. Dolphin 既中式胃,又滿足到妳既甜品胃,預祝新一年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,最緊要大家都happy ,坦白講,成餐飯我最開心就係食甜品嗰刻!:)

      謝謝妳,大家都要快樂,身體健康!

      刪除
  4. 個中餐望落都不錯啊~
    你主子個中式胃真係久唔久都發作下..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個中餐味道真係幾好,至少主子食得非常滿意!

      哈哈,其實主子一年365日都like食中餐或亞洲食物多於西餐。

      刪除
    2. 如果肥人移左民, 估計個胃都會同你主子一樣呢..哈哈!!
      雖然肥人無得移民.. ;(

      刪除
    3. 無論如何,都要好好生活,同xx鬥長命!💪🏻💪🏻

      刪除
  5. 個四人餐好正!如果係鼓油雞更正!不過真係要分幾日食.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會喜歡食豉油雞多啲啲,因為無蒸雞咁油,但要等個半鐘,我又唔想。要分兩餐食其實最唔好係唔可以一次食哂幾款餸,好似蒸魚咁,一定要第一餐就一次過食哂,而且某人怕骨,我隊咗太半條魚後,都飽哂lu。

      刪除
  6. 今年的聖誕,全世界都與別不同! 我們温哥華2個聖誕市集取消了一個, 另一個在Langley, 但為免多人, 聖誕節後除外出買餸及吃飯外,大部分時間留在家中煲劇! 唉! 不一樣的聖誕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年嘅聖誕受疫情影響,的確有點不一樣。慶幸我地要外出都尚算方便,至少有車代步,心理上都無咁大壓力,祝願來年大家也有個愉快嘅聖誕節!:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝!Happy New Year !! 天天都快樂!

      刪除
  8. 回覆
    1. Thank you my dear!! May all your wishes come true in 2021! :)

      刪除
  9. 非常豐富,我聖誕都係自己喺屋企食鮑魚公仔麵……😭🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚公仔麵正喎!講你知吖,雖然正餐好豐富,但我更享受食到好味甜品嘅時光。

      刪除
  10. Happy New Year. where did you get your chinese dinner combo? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year and thank you for your message. The restaurant is called Elegance Dim Sum Cuisine. Here’s the website for reference: http://www.elegancedimsum.com/

      刪除
  11. 回覆
    1. 聖誕流流,又襯放假,真係專登想搵下好西食,又原來我真係唔特別鍾情中餐架,哈哈!

      刪除