2022年4月7日星期四

抗疫日常74~的起心肝

懶咗一排,終於的起心肝更新網誌啦!

上回提到,照鏡無大礙,週末就買韓式炸雞嘆下!

接下來的星期五,海豚兒就自製了一個長週末來善待自己😄。早上先去理髮,然後就去壽司店嘆廚師發辨午餐(omakase)啦!

這店子名子叫Zen Japanese Restaurant,這天的午餐時段,入座率約七成,目測當日店內,有一半以上客人是操日語呢,而海豚兒更是唯一一個來享受「一人前」的顧客。坦白説,海豚兒很習慣一個人用餐,不管是茶記或是高級餐廳,也沒所謂,好吃才是皇道嘛,何況,嘆廚師發辨,基本上連閒著的時間也沒有啦😆!

總括來說,食物很好吃,尤其是壽司,那種鮮味真的像身處日本般好吃。還有,人生第一次吃的日本直送蜜瓜,連平常不太喜歡吃此品的海豚兒,也覺得不錯吃。

不過這個午餐真的食得好飽喔,海豚兒連外賣晚飯也吃不完😅。

24 則留言:

  1. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    好奇一問 : 「一人前」午餐, 【盛惠】幾多錢呢 ❓
    https://www.facebook.com/zenjapaneserestauranttoronto/

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!我揀咗$182個餐,因為lunch有10%discount,覺得好似抵咗咁🤣🤣

      刪除
  2. 聽到你無事, 可以放心啦
    以前一個人食, 我多數都係買外賣, 好似食得自在D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀🥰🥰

      哦,可能係環境唔同,如果喺公司,我買完外賣要去kitchen (pantry)食,咁反而要同人搭傘,喺餐廳食一人前,唔洗吹水又唔洗clean up,所以我會自在d。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,除咗蜜瓜,其他甜品都係餐廳整,唔係來貨呢!

      刪除
  4. 回覆
    1. 除咗要自己揸車搵路煩少少但又唔係真係好煩,一個人食又有一個人嘅樂趣。

      刪除
  5. 回覆
    1. 可惜細份咗啲,不過嗰日食完壽司都堅飽,其實再大份嘅甜品,我都唔會食得落。

      刪除
    2. 謝謝妳,𨍭眼已踏入五月,我會努力💪🏻

      刪除
  6. 我都好enjoy一個人逛街,用餐,自由自在!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人嘅時候,腦袋可以盡情放空,其實都幾舒服。

      刪除
  7. 點解唔等埋海豚先生一齊去?定係因為有好多嘢佢唔食,所以唔去omakase?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來係訂咗去年除夕一齊食架,但餐廳因有員工染疫,主動取消所有booking兼休息。今次一個人食,因主子臨時有會開,所以就造就我一人前。其實主子唔會主動食壽司因佢至愛係熱食,但我想食,佢就會陪我,因為壽司已係少數佢唔抗拒嘅食物😅

      刪除
  8. 今餐咁湊米氣既,哈哈!!
    一個人去食真係好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,食咗好多飯,飽到一個點呀。

      🎤一個人原來都可以盡慶🎤

      刪除
  9. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    ┢┦aΡpy Easter to the whole family!

    回覆刪除
  10. 壽司一向都受大家喜愛呀!🥰💚🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,我懷疑港人係日本人以外,最愛吃壽司的民族呢!

      刪除
  11. 呢啲post對於我呢個壽司怪嚟講真係好邪惡,望到嚿海膽斥想一口吞佢落肚。🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐真係好美味,完全令我覺得自己去咗日本一轉!

      刪除