2023年5月8日星期一

又到換車呔季節 (更新: 牛油果蜜)

主子家人離開多倫多後,我倆就襯週末,把用了多年的舊車呔連鈴,預先拿去車房,準備下星期換上新車呔,然後就去嘆份茶記午餐。主子滿喜歡他挑的蕃茄海鮮湯通粉,不過食完後,就甚頸喝,哈哈!


之後一個星期五,海豚兒放了一天假,朝早先把車開去車房,安上已預先裝好鈴的新車呔及換油,然後就去Zen,嘆壽司午餐。


食物是有水準的,但當然不能跟去年,在這兒吃的廚師發版相比啦,最後還點了一份焙茶雪糕,大滿足呢!


接著又去了商場一趟,而海豚兒目的,卻不是為了濕平,而是想翻兜買杯% Arabica抹茶latte爽下,再然後就把預先,在良心冰室買定的海南雞飯、茄汁豬扒飯、芒果蛋糕帶回家慢慢嘆咯!


海南雞飯依舊是不錯吃,只是對一向麻麻地,食雞髀啖啖肉的海豚兒來說,就有點膩😅,而豬扒就醃得很入味,但同樣是海豚兒的問題,醃味的味道太重,有一點兒吃不消。


至於蛋糕嘛,奶油和蛋糕也非常可口,可惜在這兒能買到的芒果,始終不及真正的呂宋芒香。


其實這天海豚兒開車開得好累啦,除了走訪以上地方,中間還去了不同超市入貨,而且又遇上超級無敵大塞車,一整天下來,總共開了共四個多小時車啊😵‍💫!

所以嘛,來到星期六,自然要補一補。輪到主子車海豚兒,去市中心Aloette食西式午餐。


麵包繼續很好吃,生牛肉他他,始乎檸檬汁下得重手了點,酸得吃不出牛肉香,鵝肝醬多士就太重奶油味,鵝肝味相對很薄弱,沒有海豚兒期待的甘香味道。還好主菜的煎魚和鎮店漢堡包也算好吃,至於甜品就,只能說,不是海豚兒喜歡的種類咯!是日午餐,跟一年半前第一次來用餐的好體驗,真的有點距離啊!


中午主子陪海豚兒食西餐,晚餐又到海豚兒陪主子食返,大件夾好食的薄餅咯。


星期日行街街,襯家裡頭的蜜糖快吃完,就順便再入貨,點知。。。回到家才發現,不小心拿錯了,說好的野花蜜變成了牛油果蜜,實在太搞笑啦😂!

更新: 試了牛油果蜜糖啦,沒有嚐到牛油果味,和野花蜜比,蜜味比較重和濃。


晚飯就食海豚兒喜歡的壽司外賣,來結束這自製的長週末假期🥳。

28 則留言:

  1. 食左唔少好西
    買野攞錯, 我周不時都有呀 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算係呀,主要係放假就想食下啲想食嘅,當獎勵自己!

      我最大意嘅係,點人地幫我拎上手後,又無再睇多次😅

      刪除
  2. 加拿大係咪都係買錯未開可以換?香港呢種無得退貨文化,我都已經習慣翻喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加拿大都可以退換,雖然條件通常無美國咁寬鬆,不過我地都好少退野,尤其係疫情後,一來少買野,二來都怕煩,好似樽蜜糖咁,要襯週末揸30-40分鐘車至去到,所以都懶得去。

      刪除
  3. 自己揸車去咁多地方,最怕塞車,真係又攰又浪費時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,嗰日塞車真係塞到我怕呀,最橙係呢啲時候,想靠GPS幫忙,結果仲俾佢點紅點綠,玩餐C。

      刪除
  4. 牛油果蜜,第一次见,味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. M2,不過未試呀,遲下試咗再update大家吖!

      刪除
  5. 4小時...真係人都顛呀!!
    蛋糕好港式呀, 有時肥人都會去舊式餅鋪買呢種蛋糕黎食...
    雖然真係麻麻地, 但也怕買少見少呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係揸到儍咗呀,而且仲係難得嘅假期嘛!

      係呀,做蛋糕嘅係一個講廣東話既人黎架,我估可能都係香港人,不過其實佢間餅店,係賣西式蛋糕唯主,只是係呢款芒果蛋糕至咁有feel。

      刪除
  6. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    牛油果花蜜未試過 😊
    但用牛油果🥑 做食材就有食過 ❗️

    01.Avocado Egg Sandwich
    https://youtu.be/64biGdISM0g
    02.Grafted Avocado Tree - How does Pollination Work? (Time Lapse)
    https://youtu.be/Aahzspd1Yzk

    回覆刪除
    回覆
    1. M2,都係第一次見咋!我一向麻麻地牛油果,係近年至接受到多咗咋!

      刪除
  7. Vancouver 仍未有% Arabica & Blue Bottle Coffee!

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯機票唔貴,可以考慮黎多倫多玩下吖,可以順便試埋咖啡,嘻嘻!

      刪除
  8. 不知道牛油果蜜有無牛油果味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未試呀,遲啲試過再同大家𣾀報一下!

      刪除
  9. 我想試牛油果蜜,感覺應該唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估我未必食得出似牛油果味😅,但應該會食到同平時食開嘅野花蜜有分別卦。

      刪除
  10. 全部都係我至愛,畀我日日望到呢啲食物都好難唔變大車呔🙆🏻‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,香港同我呢度比,有更多更正嘅美食,尤其係亞洲食物😋

      刪除
  11. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓜𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻'𝓼 𝓓𝓪𝔂!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 都算唔錯,唯一只係西餐無之前咁正啫。

      刪除
  13. 回覆
    1. 嘻嘻,下一篇繼續同食有關,其實生活上,除了吃,又真的沒有太多記錄。

      刪除
  14. 嘩!食咗好多正嘢好開心啊😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 不論平貴,食到啱食嘅食物,幾時都最令人高興!

      刪除