2023年10月12日星期四

週末吃甚麼

星期六,想不到吃什麼,隨便在牛角吃了一點點,就當晚餐。就是吃完這餐,傷風就由發燒轉化為咳嗽,不過大家也不用擔心,海豚兒現在已經好了。

星期日,去商場食brunch,海豚兒非常喜歡用牛角酥墊底的eggs benedict,因為自己一向不大愛吃English muffins,反而主子對這份菇菇奄列評價就很麻麻。用餐途中,看見某省議員經過,海豚兒和主子也驚訝於,竟然大家都因為同一個搞笑原因而認得他,話説對上一次省選,大家也有認住他的名字及容貌,不投票給他,不過最終我倆也搭沉船就是了,哈哈哈!主子說,這位議員亦已升呢為政府官員,不再是議員lu!

另一天,海豚兒又放假,行完街街就吃魚生丼作午餐。

到週末,又是時候陪主子剪頭髮,之後又去赤鬼,吃好吃日本餐作午餐。

午飯吃得太飽了,海豚兒晚餐在Cafe N One就只吃了一份抹茶心太軟配黑芝麻latte,海豚兒明白,在許多人眼中,這是很難理解的「正餐」,但對海豚兒來說,這是吃得非常舒服,兼沒有負擔的一餐。

星期日,我倆就去了市中心一趟。午餐先去Le Beau嘆滋味牛角酥。

然後就去行街街,有一份小小的斬獲。之後就去幫襯了,沒記憶中好吃的吉列牛作晚餐。再然後嘛,海豚兒就展開了,一星期staycation咯!

21 則留言:

  1. 甜品做正餐,一定有負擔,因為會肥,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品同肉之間,我一定揀甜品先😋😋,肥?咩黎架🫣🫣

      刪除
  2. 🐰 吉列牛睇落都好吸引 。◕‿◕。 金黃酥脆 👍 食完真係超滿足囉 ❗️ 是嗎 ?-💕‿💕-

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中上次去時好食啲,今次我倆都覺得味道上差少少,唔夠滿足。

      刪除
  3. 我係呢度除左成日會曝光嘅議員/官員外, 仲有咩民意代表統統唔識 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁上下咋,能夠嗡得出全名嘅,除咗首相,其實餘五隻手指數得晒。

      刪除
  4. 回覆
    1. Thanks so much Jessie! I gained a few pounds so I must have enjoyed it, lol!! 😂😂

      刪除
  5. 全部都好吸引, 香港 d egg benedict 差咗, 又貴, 又唔吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 未打完, 我已經好少點

      刪除
    2. 上次有另一位blog友都係咁講,不過香港咁多美食選擇,淨係港/中式早餐,都好多正野食呢,諗起都想食呀😋

      刪除
  6. staycation... 我都想啊!我只係想可以一個星期唔駛返工又無地方去,真正休息一下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳幾時再有假放呀?不過嘛,到真係staycation時,可能又會心郁郁,就算去泰國做下spa都好吖。

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈,主子話我堅呀,明明當時仲咳緊,都仲食得落生冷野😂

      刪除
  8. 🐰 哈哈 .. 一星期staycation .. 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 宅度假一個禮拜喎, 好好享受悠閒假期吧 ✌ 放空自己了嗎? 愜意了嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳啊!今個星期已返工咯,不過能有一星期hea下,都真係幾爽!

      刪除
  9. 回覆
    1. 還好啦,可以少啲藥水味,同埋再甜啲,嘻嘻!

      刪除
  10. 回覆
    1. 一轉眼就過,非常期待下一個假期!

      刪除