2023年12月1日星期五

慶生雙週末


主子今年生日是平日要返工,於是我倆的慶生活動,就分開兩個週末來進行。

第一個星期六,我倆去市中心的Rodney's餐廳,嘆海鮮午餐。


週打蜆湯味道平平,新鮮cherry stone clam鮮甜嫩滑,蟹餅有一絲絲蟹肉,算交到功課,龍蝦包的包香口,龍蝦肉也夠彈牙,滿好吃,不過這餐又未算吃得好滿足。


食飽飽就到附近的Soma Chocolate買杯熱古力,如果不怕甜的話,是好味的,不過海豚兒和主子,還是較喜歡不帶甜味,只有濃濃可可香氣的古力。


天氣剛𨍭冷,當日體感溫度約-2度,雖然已穿了羽絨,一時間我倆還未能適應冷溫度,吃飽飽就去了室內商場逛逛,晚飯就到台式餐廳吃飯。驚喜是,份抹茶紅豆金磗蜜糖吐司又幾好吃喎。


接下來的星期五,我倆請了一天假,是久違的一起放閒日假呀!這天,我倆又再一次去市中心吃午餐。今次選的Sorrel餐廳,不太合我倆心意。。。


晚飯就試了早期大熱的日本過江龍拉麵店Afuri。其實我倆是不應該吃柚子的,不過這晚也破例,共享了一碗柚子味沾麵,柚子味湯底比平常拉麵湯底清新許多,感覺不會太油膩,也難怪這麼多人喜歡。因為我倆只愛粗麵,剩下來的選擇,就只有擔擔麵可揀,味道就正正常常啦,不過有冬菇食就幾開心,哈哈!甜品是薑汁豆腐冬甩。我倆也不大吃出豆腐味道,不過勁薑汁就啱哂海豚兒,相反,主子就食到面容扭曲咯!😆


星期六就去重温了Manna Kitchen,今次大家都點了港式早餐,非常滿意呀!不過都係嗰句,今時今日,就算吃茶餐也不便宜,未計小費,這餐已經要加紙四大十洋啦!還好食物和服務也很不錯!


來到星期一,海豚兒繼續放假,這天簡單吃了一個開心果牛角酥配decaf latte。


然後去看醫生,每逢冬天,皮膚就特別敏感,要找醫生配藥膏。心血來潮,買了一些糕點給醫生和前枱姐姐,想不到,原來簡單的心意,已經可以氹到佢地開心,真好。

午飯海豚兒就去食了一點小吃。天氣有點冷,順便買杯熱古力珍珠暖暖身。


一向少幹粗活的海豚兒,手腳肌肉不協調,由把飲管從袋裡拿出來,到成功把飲管插入杯內,也玩足五分鐘⋯⋯😅有這麼一刻,望著杯子上印著幸福堂,𨚫感到「幸福」離自己好遠哦!🤣 晚上告訴主子這無聊事件,大家也笑到不行。就這樣,輕輕鬆鬆地過了兩個週末。下次再放假,就是聖誕節假期lu!

12 則留言:

  1. 你應該知道,我只對綠茶紅豆多士有興趣,哈哈。不過你哋份早餐有大大塊牛排喎,貴啲都應該啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子本來想叫芒果味架,好彩我提醒佢,芒果呢個時候唔掂咋,唔係就瀨哂野啦!

      都係嘅,同埋最重要係,呢間好食之餘,環境同服務都好!

      刪除
  2. 主子生日快樂🎂身體健康🥳
    熱古力珍珠睇落好似好好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!真的,身體健康太重要啦!

      呢杯真係唔錯,尤其天氣凍冰冰嘅日子飲,特別合適!

      刪除
  3. 🐰 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    慶生是两人製造浪漫的永恆美麗回憶 😍 🎁 💐 ✨ 🌈 💎 ❣️

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!同時亦係藉口搵唔同餐廳試下嘅好日子!

      刪除
  4. 🐰 喂呀, 早上好 💙💚💛💜❤️
    抹茶紅豆金磗蜜糖吐司 👍 忍不住垂涎三尺 🤤
    台式風味之餘又好有日式風格喎。 好食囉 ❗️ 👍 謝謝分享啊 ❣️ 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都like甜品架,呢個真係唔錯,可以一試!

      係呀係呀!甜品只要有抹茶紅豆,感覺就會日系咗!

      刪除
  5. 生日快樂呀, 簡單幸福又溫馨呢~
    蟹餅有一絲絲蟹肉<--呢個真係好交到貨呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!好耐無一齊放假啦,真係幾爽!

      似係細細隻藍蟹,所以啲絲都好幼細下,哈哈!不過都真係算係咁!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,近期睇遊日YouTube片,至知好多遊客會專成去東京店到食Afuri,而咁好彩,竟然字倫多都有!

      刪除