2024年5月8日星期三

市中心嘆好西

襯週末天氣好,主子和海豚兒去了市中心一趟。



本打算在韓式麵包店,吃流心方角牛角包(croissant cube),但原來店內不設堂食,我倆就只買了一個黑芝麻口味的牛角包回家試。又原來,這也是好的,因為黑芝麻醬真的堅流心,如果堂食都應該幾難搞。

另外看見美美的蛋糕,重點是個子小巧,兼夾是蜜糖牛奶口味,啱哂海豚兒,當然要帶個返屋企啦,亦順便買了兩杯熱飲,除了牛角包的黑芝麻醬味道較淡,其他的也不錯吃。



懶得四圍再找餐廳,就隨便去了附近的Boku開餐。本來點了兩份頭盤、一份主食開心些牙,但因為蒸爐壞了,所以原本點了的蒸包只好取消,還好三文魚他他和海鮮烏冬也滿好吃。😋


食飽飽就在市中心隨意逛。晚飯就去La Banane開餐。


先來滿有牛油香又軟綿綿,店家自家製麵包,一場來到,就算不喝酒,我倆也意思意思地點了兩杯mocktails。可惜這兩杯東東,不太合我倆口味。。。最吊鬼是,明明是同一款飲料,一個嫌太甜,另一個竟然話太酸。🤔


頭盤我倆挑了香脆煎炸菇菇,配上酸忌廉醬汁後,主子極為喜歡,而海豚兒就點了煎鵝肝,同樣是非常可口,較特別的是,配菜原來是菠蘿,很有特色。


至於主菜,主子揀了盬焗魚,魚肉超嫩滑亦沒有骨,主子吃得很滿足,只是他誤以為面層是酥皮,沒想到是鹽焗皮,因為太鹹,不能吃而有丁點失望咯。


海豚兒點了牛扒,牛牛也算有肉香,只是海豚兒本身較愛吃乾身/香煎的扒類,而這份牛扒的醬汁既多且比較重口味,不太合海豚兒胃口。我倆還分享了日本甜蕃薯作配菜,不過可能我倆習慣吃糯口的質感,這個甜蕃薯烹調得爽爽的,對我倆來說是有點「生」,不太喜歡。


來到甜品環節,點了這兒名物香蕉蛋糕配盬味焦糖雪糕。這個甜品實在是太!好!吃!啦!蛋糕焗得熱辣辣,面層又香又脆,近底部就是一片片,焗得又暖又香口的蕉肉,整個甜品都無懈可擊,是好吃得足以讓我倆再回來,單純為了重溫這甜品的滋味。😍😍😋😋


其實這餐飯大部分菜式,我倆也很欣賞,亦希望將來有機會再翻兜吖!

14 則留言:

  1. 我被主子的鹽焗魚吸引😋😍

    回覆刪除
  2. 🐰 喺街度食流心牛角包 🥐 食起嚟好麻煩呀 😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果漏到週圍係嘅話,好messy呀!

      刪除
  3. 條盬焗魚好特別,仲要無骨,啖啖肉咁正

    回覆刪除
    回覆
    1. 職員會先將煮好嘅魚連焗皮,拎出黎俾我地睇下,再拎返入廚房剝皮拆骨,所以食得好方便!

      刪除
  4. 鹽焗魚真係好吸引呀, 不看文字肥人都會點呢~
    個蛋糕要分幾多日先食得完? 還是海豚兒一回家就K.O. 蛋糕~?hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得個魚算係呢間店嘅主打菜式,個焗皮嘅面仲有店方嘅蕉logo架!

      蛋糕得我一個人食咋,食咗好幾日,到最後都未食得哂,但因為有啲變咗味,已經要掉啦。

      刪除
  5. 鹽焗皮? 係咪鋪層鹽, 再焗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽職員講,個皮(crust)放咗大量嘅鹽,我估原理好似乞衣雞個外殼咁,焗完之後好moist。

      刪除
  6. 我對個香蕉蛋糕配盬味焦糖雪糕都好有好感,不過要唔好太甜....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,妳食唔哂嘅,包響我身上,我會幫妳搞掂佢!

      刪除