2024年6月2日星期日

同行8 ~ 長週末前夕

長週末前的星期五,例牌早放,先去嘆份好好味燒牛肉三文治配白古力抹茶熱飲。

會合放工的主子後,先陪他吃個輕便晚餐,然後主子就車海豚兒去醫院照磁力共震。


對上一次照MRI,已經是一年半前啦!當時因為是第一次照,海豚兒也有預先在網上,看看有甚麽要注意,結果就是,心裡頭唱下歌發下呆,簡簡單單完成了整個程序。今次海豚兒以為情況也一樣啦,怎料原來這次要接上IV,方便中途注入瑩光劑作對比,唉!無啦啦又要拮針,唔抵嘛!



最搞笑是,來到週五晚上,本來已經夠累,加上飯氣攻心,照MRI時又戴上耳塞加耳機,躺下來舒舒服服,靜過太空,又不能隨便移動,海豚兒恰著了兩次呀。後來告知主子,他就像看外星人般望著海豚兒,奇怪海豚兒怎麼能恰著,而不緊張又不擔心,特別是手上插上吊針,完全不知道之後會遇上甚麽狀況喎!哈哈!海豚兒就是沒有想得這麼遠的能力嘛,否則又怎可能恰著呢!

補記:其實海豚兒還未看報告啊,不過也沒有什麼值得擔心的,因為專科醫生其實是想藉著報告,讓海豚兒明白,加藥的好處(重要性?),但暫時海豚兒也不想加藥,雙方還是在這結界裡盤旋,哈哈。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 仲未呀,不過應該都係咁上下,反正其實照MRI都係多個參考,嘻嘻!

      刪除
  2. 照磁力共振真係好辛苦郁都唔郁得🙂‍↕️

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次除咗要拮針,照嘅姿勢上已比上次舒服好多,但如果妳問我,我又會情願姿勢無咁舒適但唔駛拮針。

      刪除
  3. 我照過兩次MRI, 兩次都係呢度, 一次係旅途出意外, 另一次就耳仔有一排溫溫聲, 醫生建議

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽落兩次照嘅原因都唔太好受,希望已經完全康復,尤其耳仔溫溫聲都幾惱人,好影響日常情緒。

      刪除
  4. 哈哈,你真係好勁喎😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實都只係眼瞓,一恰著都要即刻醒返,唔想郁來郁去,影響結果。

      刪除
  5. 聽到要拮針都怕怕...你真係好勁呀, 咁都訓到, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拮針痛痛地,但都不及嗰陣藥味,殘留喺身體,要到第二日至排清,怕怕!

      捱到星期五,真心攰嘛,嘻嘻!

      刪除
  6. 願你身體健康,平安!🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!照MRI都係睇下現在情況,同等將來有個對比,應該問題不大嘅。

      刪除
  7. 🐰 健康最重要 🙏🙏🙏 (Judith)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,健康的確好重要,大家都要好好保重哦!

      刪除
  8. 🐰 要接上IV 感覺太重啦 ..但檢驗效果會精確D喎!
    Info. from the web :
    https://zh.wikipedia.org/wiki/磁共振成像

    回覆刪除
    回覆
    1. 或許是吧,但我不太喜歡那陣殘留在體內的藥味,還好第二天就排走了。

      刪除
  9. 回覆
    1. 謝謝啊!應該無咩事,我當係例行檢查😜

      刪除
  10. 我覺得恰着好過胡思亂想,無無聊聊、訓唔到反而覺得唔知点

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜唔可以真係瞓著,因為會不自覺咁郁到嘅話,又會影響檢查結果。

      刪除
  11. 我前排去照CT都係要插住加顯影劑,不過CT都算快,感覺好似10分鐘左右就完。遲啲8月就去MRI。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲怕嗰陣藥水味,可能我嗅覺較敏感,每次小便聞到,都覺得好unpleasant。希望妳嘅報告靚靚仔仔,無咩大問題,祝福妳!

      刪除