四月第二個週末早上,又到期去相熟車房,幫汽車換油兼換呔,等待期間,海豚兒和主子,就去嘆返個靚早餐。取回車後,就去看了期待已久的港産電影金多寶,海豚兒滿欣賞這套電影,尤其是嫲孫之間的交流,非常窩心溫馨!
然後就去赤鬼開餐,之後買下餸、入下油,就提早回家休息咯!
再下一個週末,又是由壽司作開始,焙茶雪糕亦當然少不了。晚飯就在商場內的美食廣場,嘆雞白湯拉麵。
某個不想外出但又沒打算煮飯的閒日晚上,主子就去買外賣壽司回來,讓海豚兒繼續足不出戶,也可享受美食!
來到星期五,海豚兒又自製了一個長週末,上午先和退休同事兼街坊,見下面、吹下水。
下午就和休半天的主子,去良心冰室食個靚午餐,之後才去辦正經事。
晚飯就去了Auberge du Pommier開餐。坦白說,三款頭盤也很一般,沒有特別出色,而跟餐前小吃同上的麵包算不錯吃,只是我倆當時不曉得,原來麵包是要收費呢,而且$16也真的不便宜呀!
至於主菜和甜品,就全部都好吃,不過按價錢計,份量真的好少好少呀,還好,至少龍蝦意粉彈牙,且啖啖也滿有龍蝦香氣,牛扒也是火喉十足,牛味十分濃厚,開心果味千層酥,味道和質感也很合胃口就是了。
往後一天,我倆就去做週末採購,遇上家裡的洗衣機出現問題,午餐只草草了事,到晚飯就一人一大碗米線,好好舒緩下心情。
同時,襯芒果當造,海豚兒當然不會錯過,買了個鮮芒果蛋糕來嘆,新鮮芒果蛋糕,真的又甜又好吃,但整個蛋糕內,也吱滿了忌廉,海豚兒猜,蛋糕內至少有三分之一是忌廉來的呢,結果就是在家中,製造了一堆堆忌廉垃圾,嘻嘻!
最後,發現洗衣機某些零件壞了,可惜零件已停産買不回來,只好換過一對新的洗衣及乾衣機。。。這就是海豚兒的四月回顧咯!





.jpg)





















食咗幾餐壽司同拉麵喎
回覆刪除係呀,所以四月都幾滿足。。。雖然來來去去都係幫襯嗰幾間,嘻嘻!
刪除家裡壞電器真的很煩人,呢餐我覺得價錢頗貴。
回覆刪除對,尤其係睇住一機濕住咗,又拎唔到出黎嘅衫,喺洗衣機入面幾日。。。非常惱人。
刪除貴都叫做預咗吖,最橙係頭盤仲要唔多好食,唉!
外賣壽司好好好好正呀....肥人都想足不出戶呀, 哈哈!!
回覆刪除麵包都要收錢既話, 係咪可以選擇唔要架?
4月份好似甜品不多喎!
外賣壽司都算幾好食,但我喺香港住嘅朋友話貴(約$100加紙)。
刪除後來才明白,點解侍應開頭問我地要唔要包^^”
睇落件數唔多,但其實我都自隊咗一整個蛋糕,哈哈!
個芒果蛋糕外型吸引,不過吱滿忌廉太邪惡了吧!我也會選擇放棄大部分忌廉的 🍰
回覆刪除係呀,太多忌廉真係會吃不消,所以我大部分都係刮走無食。
刪除🐰 嘻!嘻!買六合彩中《金多寶》💰💥💥💥👍💲💵💸💲
回覆刪除📢(30:51) 賀歲片《金多寶》丨六合彩中咗8888萬 四位演員會點樣用❓
https://www.youtube.com/watch?v=uE58X1ZMrjo
呢套電影嘅故事很不錯,而兩位主角,都真係做得好好,值得入場支持!
刪除我也會放棄忌廉, 每次食都 cake, 都希望可以多d蛋糕係里面
回覆刪除M2, 除咗堂島卷,我食蛋糕都係希望多啲蛋糕,少啲忌廉呀!
刪除好豐盛嘅四月無驚冒險又渡過👏🏻
回覆刪除尤其咁快買得返部洗衣機,都算好彩,只可惜心怡型號要等3個月,就唯有退而求其次啦!
刪除