2015年1月19日星期一

與別不同的農夫市場 KCC Farmers' Market ~ 夏威夷 Day 4 (上)

這天是星期六,一早我們"仨",就是Mr. Dolphin+海豚兒+姨甥女去到觀光巴士總站( Waikiki Trolley@DFS) 會合姐夫、家姐和姨甥仔乘旅遊車出發去逢星期六上午舉辦的KCC Farmers' Market(農夫市場)。這地方其實也是一個旅遊名勝景點,大家從相內也可看到周圍也很擠擁啊!



這個市場有別於一般本地人來買平常食物的農夫市場,他們除了有蔬菜、生果、麵包賣,更有點像市集,賣即叫即製的當地食物如燒鮑魚、章魚小丸子、燒香腸、日式mochi、蕃薯、夏威夷果仁、椰青、菠蘿特飲、雪糕/條、古古力、蜜糖、以及有地道特色的塗麵包醬--->這個超好吃! 只可惜這全部是用玻璃瓶存放,海豚兒這次旅行只帶來手提行李,不敢帶超額液體或玻璃器皿上機,雖然姐夫也提議可把東西寄給我倆,但海豚兒實在不喜歡麻煩到人,所以也婉拒了。




我們一行六人來到時已經看見很多遊客已一早到來,當中還有許多日本旅行團呢! 我們嘛,呢檔望下、嗰檔傾下,四周圍"唔客氣"地任意試食。要說這個農夫市場真的很"慷慨",店主們也熱烈地給遊客試食,就算試完最後沒有幫襯,他們也絕對沒有不爽或臭臉,很友善呢!

那到底我們又買了些什麼來吃呢?  包括:

即叫即燒的"超"新鮮鮑魚仔,這些鮑魚初時放到爐火上還會移動呢! 剛燒出來熱辣辣,香氣撲鼻,完全不需要加醬料已經是人間美味了!



其次,章魚小丸子(走醬)也是新鮮熱辣,好好吃啊!



要數最失望的可算是蕃薯了,現成切好放在盒子內,冷冰冰又不甜,還真教人失望啦!



另外,海豚兒還買了滿滿花香味的小號裝蜂蜜六枝,共三種不同味道,送了每款一枝給家姐,皆大歡喜,說真的,好耐都未嚐過這麼香甜的蜂蜜啦,現在海豚兒在家中還經常偷吃呢! :P



總括來說,海豚兒認為這個農夫市場是絕對值得來體驗一番,要注意的是這農夫市場是逢星期六上午七時半至上午十一時營業,有興趣來夏威夷檀香山旅行的話,記緊要夾好時間來一趟,千萬不要白走一場啊!

16 則留言:

  1. 有日本旅行團唔怪得望落去黑頭髮的人多啦
    只開上午,妳地咪好早去囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係超多日本人,我試過經過一間Wolfgang Puck,"全店"嘅客人都係亞洲人,除咗侍應,真係一個白人都無架!

      我哋嗰朝八點出發,去到八點半到,已經有部分日本團行完添啦! :P

      刪除
  2. 熊仔honey好得意呀, 令我諗起winnie the pooh呢~~ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊仔肥嘟嘟真係好可愛! 我最鍾意"㩒"實佢個肚腩吱D蜜糖出嚟!

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好好味,我尤其鍾意白色同黑色嗰兩樽,超有花香味,好正架!

      刪除
  4. 我都鍾意行 farmer market,要夏天才會開檔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寫呢篇時都有諗起妳,因為我都覺得妳會鍾意行。歐洲嘅仲正吖,多倫多嘅好一般。

      刪除
  5. 外國的農夫市場真係好有特色, 而且又可以買到不少地道食品同產品, 很值得去看看~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 去旅行如果夾到行程,我都鍾意去下農夫市場,因為真係有好多有特色嘅食物架!

      而且"試食"呢個環節真係好受歡迎,個個都食得好開心呢!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~我覺似市集!!! 估唔到有鮑魚仔, 依個好特別!!
    ~你去旅行, 點都帶一個大行李嗎!! 裝唔滿,都以備不時之需. 例如購物多了, 都唔洗怕!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個鮑魚好好味架,仲要有"專人"aka家姐幫我哋將鮑魚仔肉喺個殼到"起"埋出嚟,滋味加倍呀!

      人生嘛總要取捨,我哋太鍾意一落機即刻去搭的士,唔駛慢慢等行李嘅過程啦,嘻嘻!

      刪除
  7. 回覆
    1. 我覺得似旅遊景點多D,不過都有本地人去幫襯,但我估本地人應該唔會花時間好似我哋去排長龍買當地特產嚟食。:)

      刪除
  8. 超想食"超"新鮮鮑魚仔呀!!!!*O* 睇親你個blog都流口水>.<!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係又新鮮又好味!

      豆丁如果去Honolulu嘅話,真係值得去呢個地方行下、食下、買下。;)

      刪除