2019年5月13日星期一

好生養。大鉸剪。無記性

某天下班,在家附近看見鴨媽媽帶著一群鴨寶寶出動,好可愛呀!不過,海豚兒不曉得原來鴨媽媽這麼能生,一巢生十二兒(蛋),堅係好生養呀!

 

另一天和一班同事吃了一場午餐,同事們吃的薄餅附上大鉸剪神器,好玩又方便,而近來五行欠草的海豚兒就食沙律,清下腸胃。其實同事們還點了其他食物和甜品,不過,始終和同事吃飯,不好影太多相。



既然講起同事,也跟大家分享一張相相,是其中一位意大利人同事去年和家人在家中後園建造的薄餅爐,很利害呀!


來到星期六,海豚兒和Mr. Dolphin跟朋友吃午餐,食物好吃。不過和這位朋友見面,吃從來也不是重點,而是她的日常往往帶給我們許多會轉化成歡樂的黑人問號。



例如,自從她數年前退休後,一直馬不停蹄去旅行,令到海豚兒和Mr. Dolphin非常羨慕,但對她來説,旅行去多了,對於明媚風光已不再有感覺^^”。

又例如,一位她幫襯過幾次的旅行社職員不段犯錯,而且所犯的錯誤亦一次比一次嚴重,朋友竟然説要給這位旅行社職員三次機會(!),到最後一次亦是最過份一次,事情拖到旅行完結後大半年,在朋友不段跟進下,才終於糾正過來,然而,朋友又會覺得好像欠了這位職員,打算將來再給她機會^^”。

再例如,朋友人品太好,有時候某些旅行伴也會隨之而恃熟賣熟恰她,害得她旅行時出錢出力又做埋妹仔,但因為她記性不好,有時候她去完這些旅行也會跟海豚兒說,叫海豚兒提她「無下次」,但問題係朋友記性唔好到唔記得之前不愉快事,又唔記得同海豚兒講打算去旅行,咁又點提呀^^”。

認識朋友這麽多年,都知道她是怎樣的人,如果沒有她的善忘本領,日子其實也不會好過啦。

20 則留言:

  1. 可能間旅行社職員就係知佢唔會唔幫親, 幫佢做野唔上心, 所以成日整錯
    有時唔記仇都係一種福氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友有幾個相熟travel agents,呢個係專幫佢訂大陸旅行,我同佢講笑唔返大陸玩咪得囉,哈哈!

      所以我朋友真係好難得,係難得糊塗,呢個堅係佢嘅座右銘。

      刪除
  2. 我和同事食飯,佢哋會影,又叫我影,真係咁都玩得一大餐。 英國應該唔會比大鉸剪喇,health and safety 呀。
    周圍都有很多人以熟賣熟,例如很多幫我剪頭髮的。整車的。 賣魚的。賣生果的。真係當我係金礦。機會比左,一次?兩次?但肯定無第三次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲同事後生過我好多但都唔會影,我就更唔敢影^^”。我估大鉸剪都係想有啲wow factor因為把鉸剪可以企定放,唔洗打橫放,聽同事講,又幾好用同方便。

      呢啲恃熟賣熟甚至唔熟唔食情況我都zero tolerance。喺呢邊工作,我好多時覺得惡人(客)比較要風得風,好似我呢個咁好人嘅朋友反而比人蝦得最多,唉!

      刪除
  3. 回覆
    1. 成個presentation好有趣,一上枱,我地個個都嘩嘩聲,有同事仲想揾下喺邊度有得賣,買返屋企宴客時用。

      刪除
  4. 善忘,或者容易原諒別人,係一種可遇不好求嘅福氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲覺得朋友嘅善忘情況係逼出黎,有好多野都抑壓咗好多年,查實佢自己都知,不過點都好,佢真係我朋友之中最有善心、不計較嘅人,我都想佢過得好。

      刪除
  5. 回覆
    1. 對對對,佢真係一個大好人,所以見佢成日俾人恰,都替佢唔抵。我同佢初相識時,佢已經對我同主子非常好,仲幫咗我地人生一個超級大大大忙。

      刪除
  6. 活得善忘、放過自己、放過他人,都未嘗唔係幸福丫
    大鉸剪帶出街咪好麻煩???^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以朋友嘅座右銘係難得糊塗都幾適合佢,不計較又好人品。有時佢會講笑話我都做得佢個女,我會笑佢好在佢無呢份褔氣,否則實俾我激C呀。

      大鉸剪就算收藏都麻煩,所以我都奇怪有同事想買返屋企用。

      刪除
  7. 旅行腳都好講求人夾人緣呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對同意呀,夾唔黎,去完旅行真係反面都似呀!

      刪除
    2. 一巢生十二蛋,好生養呀!

      刪除
    3. 歡迎你呀~~~ :)

      真係勁生得,同埋我都唔明點可以一氣呵成孵一打鴨仔,嘻嘻!

      刪除
  8. 仲以為邊個咁好生養添..hahhaa
    肥人細個住水上屋架...黃昏時會見到鴨媽媽帶住幾隻小鴨係度游水..好搞笑架~

    比左三次機會仲比? 肥人最多比2次架咋...第二次都唔ok 就直接out!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定唔係我呢啲不善生產嘅人囉!;P

      妳講嘅唔知點解令我諗起伊麵個陽光檸檬茶廣告呀...邊度都有陽光。

      如果係travel agent,錯一次已經唔會再俾機會啦,因為如果係我同屋企人去嘅旅行,出錯可以好大鑊,我真係唔想貼錢買難受。

      刪除
  9. 大鉸剪神器好頂癮!btw妳朋友這樣子其實是福氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,第一次見到唔洗打平放,可以“企”嘅大鉸剪,同埋真係好大把呀!

      朋友本身係一個樂天外向嘅人,最記得第一日識佢,佢就喺我面前唱咗幾句舊時古裝片嘅歌^^”,一啲都唔怕醜,好易識到朋友。

      刪除