2020年7月24日星期五

同行 4 ~ 成被恥笑對象

上回提要,5月份電話診症後,專科醫生開了新藥給情況不太理想的海豚兒服用。

由於藥性副作用「唔係人咁品」,這藥本來每日早晚各服兩粒,開始時,首三星期要慢慢加藥,程序為:

第一星期:早上一粒
第二星期:早晚各一粒
第三星期:早上兩粒、晚上一粒
第四星期:早晚各兩粒

第一星期試藥頭兩三天,的確有點困難習慣新藥,氣喘、發冷、胃痛、失眠等朋友又來探訪,但之後也慢慢克服了。

來到第二星期,情況就有點轉差啦,除了上述提到的不適,海豚兒午後就好似暈浪咁,頭暈、作嘔、甚至連説話也不想,海豚兒差點以為自己患上抑鬱症呀,哈哈!

Mr. Dolphin提議海豚兒馬上停藥,但海豚兒心想,這個藥的週期由星期五起,而剛好那個星期五就是每月的驗血日,不如捱多幾日,看看驗血報告如何。結果嘛,跟之前沒分別,真把鬼!

跟專科醫生於6月底進行面對面診症,按醫生建議,把其中一種「補品」(supplement)份量減少,再觀察3個月才決定下一步啦。

其實寫了一大堆,現在才是戲玉。

話說上星期五到家庭醫生處驗血,這星期二早上,突然收到姑娘又稱醫生太來電,叫海豚兒盡快再去驗血。

星期三早上見醫生時,平常十分十二吋嘴的醫生,劈頭一句“唔好意思”,然後解釋大意是,上次其中一筒血驗唔到,所以要驗過。 經醫生這樣解說,海豚兒即時放下心頭大石,然後同醫生講“嚇得我吖,仲以為中毒*添呀。” 點知,這句真心話,竟然換來醫生一陣恥笑,係嗰種,佢戴咗口罩、再載埋面罩,都見到嘅恥笑表情。明明係醫生失誤,漏咗啲步驟未做,所以驗唔到,白白浪費了海豚兒嘅血呀,仲好意思笑人。。。容許海豚兒套網友粗皮啲嘅一句:“整你個制吖!”

*註:長期服藥的正常風儉

22 則留言:

  1. 虛驚一場。 如果英國有個咁醫生,會收到好多投訴。希望你慢慢習慣藥性,搵到配合的治療方法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀,我會好努力咁俾自己滋陰啲,唔會辛苦自己,哈哈!我又真係無諗過可以投訴,不過去家庭醫生度驗血,其實已經比去化驗室好好多。

      刪除
  2. 真係差啲比個醫生嚇親,好彩唔係大件事,戥妳慘,仲要慢慢試藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到診所電話後都真係有啲淆底,好在返工都忙忙地,盡量唔諗當無野。依家只食返食開嗰兩隻藥,副作用又一早適應咗,都可以接受。:)

      刪除
  3. 我媽又係專科醫生約時間再照肺, 又唔講原因, 要擔心幾個月

    回覆刪除
    回覆
    1. 要等幾個月,又唔知點解,心情更加十五十六,不過近期疫情嚴重,可以唔駛呢個時勢出入醫院,都唔係壞事,希望妳媽媽照肺結果係合格有餘。:)

      刪除
  4. 你居然無乘機發佢圍, 你真係人品好 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭醫生每月幫我抽血,我驚都黎唔切,唔敢發老脾呀,其實主子成日都話唔知點解我咁驚醫生。^^”

      刪除
  5. 回覆
    1. 收到電話嗰刻真係嚇親,又係嗰種“唔係呀,六合彩又唔見我中”嘅想法。

      刪除
  6. 今次我的藥都有分5種:(1)每早一次 (2)每晚一次 (3) 每日3次、每次一粒 (4) 每日2次、每次一粒 (5) 每日3次、每次2粒,每次都食得好混亂!好在部分藥食3日就完,之後就簡化好多,但已經深深明白妳的痛苦!

    點都好,最後無事最緊要,祝大家都要健康平安呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,竟然可以5種藥食法都唔同,好難記呀,好在真係有啲只食三幾日咋!又,我記得以前食處方敏感藥時,都係好鬼眼瞓,後來醫生介紹我食成藥,反而無咗呢個問題。

      謝謝妳!依家“大個女”,真係最緊要大家都健康平安!

      刪除
  7. 真係嚇親...希望快啲搵到隻無乜副作用的藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,之前專科醫生講過,再試藥就會係試一種較新嘅藥,其實我想架,因為新啲嘅藥副作用會少啲,但都要睇到時醫生點講。

      刪除
  8. Oh dear, hope you get a good mix of medication soon. take care.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much MD! I don't know anyone around me who has similar issue so that it's hard to know what to expect sometimes when trying new med. Good thing I have a friend called Mr. Google. :)

      刪除
  9. 妳都算脾氣好,畀我一定會鬧爆佢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實情係我唔敢鬧醫生咋,每個月要揾佢抽血,佢唔幫我抽嘅話,我就要去化驗所抽,好大鑊架。^^”

      刪除
  10. 要驗過血, 真係慘! 祝你身体健康呀!

    回覆

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!好在我貧血從年初起已改善,如果唔係我會好肉赤自己白白無咗筒血。;P

      刪除
  11. 咁樣真係好得人驚喎, 換轉係肥人一定嚇到訓唔著呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到電話後都有啲擔心架,不過盡量唔諗唔提,因為都怕一提起會搞到自己嚇自己,好在嗰晚都瞓得著。^^”

      刪除