2020年7月15日星期三

抗疫日常9~備忘錄

不經不覺,海豚兒已留家工作四個月,一於做個備忘錄留待將來重溫先。

3月16日
下午在辦公室執拾好細軟後,就正式回家實施work from home。

3月23日
Mr. Dolphin的公司在下班後,也隨著政府禁令而開始了在家工作模式。臨睡前,主子還跟海豚兒說了句「同事,聽朝見!」^^"


4月
每星期去一至兩間超市,西超一早去就不用排隊,中超不管多早還是要排隊,這個四月,多倫多早上溫度有時只有幾度,甚至負幾度,排隊時凍到海豚兒儍呀,好在後來醒起帶定個暖包去保暖咋!

5月
大部分時間我倆也繼續留守在家,遇上長週末假期更會刻意提前到超市入貨,盡量避免人流。其實海豚兒也試過超市的送貨上門服務,可惜不太合適,所以情願自己去買。

同月19日,多倫多開始了重啟經濟第一階段,超市以外的好些商店,例如大型建築材料、傢俬、商務文具店,都可以容許客人入內購物,不用再預訂貨品然後在店外指定位置取貨,另外,商店門口如有直接出入口供客人進入或離開(以地舖居多),也可以重開。

6月
繼續留家工作,海豚兒和主子首次一起在週末入貨,目的地是韓超、糕點店、和餐廳外賣。

同月24日,多倫多市成為安省其中一個最後進入重啟經濟第二階段的城市,商場、美甲店、剪髮舖、牙醫診所等正式重開,餐廳室外用餐區開放給客人堂食,至於室內用餐區則依然未能重開,依舊只可以做外賣生意。

。。。。。   。。。。。  。。。。。

自封城後,除了看醫生、配藥,偶爾買外賣食,海豚兒平均每星期只會外出1.5至2 5小時去超市購物,過了幾個月這樣的生活,出奇地,海豚兒一點也不覺悶,反而過得很舒適。因為葯力影響,海豚兒這半年多已習慣“柄”喺屋企,能夠在家工作不用外出,對海豚兒來說,絕對是「利多於弊」,當然,這單純是個人喜好,海豚兒也希望疫苗早日出現,各人生活能重回正軌。

各位保重!繼續Stay home.  Stay safe.

16 則留言:

  1. 咁日日對住Mr. Dolphin 呢位同事,覺唔覺悶,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個人喺度反而無咁悶,仲做埋我嘅lunch buddy呢,嘻嘻!

      多保重,希望確診數字早日回落!

      刪除
  2. 多倫多疫情不算嚴重吧? 英國已經80 店舖開門,餐廳就仲未有堂食。local 的市道很好,D人無去旅行,會有大把錢使,似乎忘記左過去的幾個月點過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 安省5x幾個城市中,多倫多人口較多,疫情亦算較嚴重,超過一半城市已進入第三階段,但多倫多同鄰近人口密集嘅城市就仲未得。我自己太少出街感覺不大,但知道同事、朋友就過咗個不一樣嘅春夏,包括婚禮、畢業等人生大事。

      保重身體!

      刪除
  3. 而家呢度D人已經鬆懈左

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有啲咁嘅情況,近兩日加拿大好幾個省嘅確診數字都升咗唔少,希望大家保重,二波不要來。

      刪除
  4. 如果香港日常生活計,我疫情前後生活無乜大分別,一直都有照出街食飯,買嘢,係無咗修甲做facial之類。我個人最大分別係無得離開香港...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得喺香港/亞洲要完全唔出街係比歐美難,生活模式太唔同,不過依家能夠減少出街都係好嘅。如果唔係因為疫情,我估淨係去BTS演唱會妳都已經出門不下4次啦!

      點都好啦,要好好保重呀!

      刪除
  5. Take care and stay safe. Now a lot of cities have 2nd and 3rd wave, really hope it wont happen . Just do our part and protect ourselves and others. God bless

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話!要繼續百毒不侵,同埋學妳話事解,做好自己本份,希望下一波永遠不要來,你地一家上下都好好保重,stay home and keep cooking。:)

      刪除
  6. Mr. Dolphin那句同事聽朝見好Sweet!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,我都覺得佢呢句幾可愛,哈哈!

      香港發生第三波,車媽媽同車爸爸要好好保重啊!

      刪除
  7. Hello 海豚兒,好耐冇“見”。可以留家工作其實幾好呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次收到妳嘅留言都好開心,因為知道妳平安!呢個時勢能夠留家工作,我真係無投訴,之前老細都有問過我對於重返辦公室工作點睇,暫時真係唔太想,因為我工作地點人流多,每日都至少有幾廿個陌生人出入。

      妳和家人在LA要好好保重啊!

      刪除
  8. 咁其實香港真係幾好, 起碼即刻出左好多外送服務, 連買餸都可以有人代購呢~
    肥人一向都係HKTVMALL買肉放係冰格, 差不多食晒就會再ORDER~
    之前一星期返一日OFFICE, 肥人會買一大埋菜搬返屋企慢慢煮..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港真係幾好>>>100%認同,疫情初,各大超市外送時段都被秒殺,到後來疫情無咁嚴重,多咗人自己出去買餸,我終於可以一試送貨服務,但是買$200加紙貨,最終只有$75貨能成功送上門,外加$10送貨費用,結果,我要即時去一轉超市入貨補倉,明明店裡有貨,也不曉得為何送貨會變成缺/漏貨,試過一次就怕怕啦!

      刪除