2021年1月6日星期三

抗疫日常26~繼續假期記錄

一整個聖誕、新年假期,海豚兒和Mr. Dolphin也很滋陰地懶著、hea著過。

怎麼說呢,例如24、25號外出了,26、27號就留守在家中。

28號一早就走訪西超,然後就去幫襯日式拉麵店買外賣。這間無双心是從日本京都來的過江龍,麵質及湯底都不是我倆鍾情的札榥口味,但海豚兒覺得還不錯,而且原味湯底一喝下去,感覺很日本,就是跟在日本旅行時,吃到的味道很像,不過不管湯底如何,就是得不到主子青睞。

題外話,據說這裡的麵包很好吃,我倆也買了一個芝麻生吐司,味道真的很不錯,不過索價$7,是有點貴。

之後在家抖一日,30號才再外出,包括翻兜了食上癮的banana tart。當天晚餐,分別是主子的牛尾湯和黑椒汁牛柳配飯,和海豚兒的牛尾湯及薄荷燒汁羊架配意粉。

另外,也買了些包點和卷蛋做早餐,目測,這些咸蛋黃、奶茶、泰式奶茶、越式咖啡~~~流心牛角酥,份量上比從前的「迷你」了,真是百物騰貴貴貴呀!

既然外出,當然要買多一點食物看門口,於是我倆就幫襯了早前因「見報」而認識的餐廳買外賣,作為除夕晚餐,味道也不錯啦!

主子除了會陪海豚兒來這兒買外賣,較早前更主動買了些澳洲葡萄酒,大部分已在聖誕節前送贈出去,剩下一枝白酒看門口。大家估下這枝白酒的用途是甚麼呢?答案在最下面。。。

來到一月一日,主子提議買餸後,順便買久違了的茶餐回家吃,作為新一年第一餐,包括沙嗲牛米、蛋治、菠蘿油及熱奶茶,從賣相應該估到端危。。。吃罷,換來主子的一句「唉!好又一餐、唔好又一餐啦!」大家知道海豚兒聽到這句有多大壓力嗎?因為是日晚餐是由海豚兒暗黑厨房主理,還好,幸不辱命,主子對晚餐沒有這樣的評價,否則,可能當晩有人會提早被開年呀,哈哈!





白酒就是在一月一號晚上,煮食用啦!因為呢,海豚兒不能喝酒嘛,哈哈!

20 則留言:

  1. 個茶餐睇落又好似麻麻咁
    我都係一樣唔飲酒, 最多飲 Shandy, 呢度叫 panaché

    回覆刪除
    回覆
    1. 個茶餐真係幾麻麻,可能外賣拎到返家,水準受影響啦!

      我只懂飲cocktail 如strawberry daiquiri or pina colada,因為甜味重過酒味咋,嘻嘻!

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係要俾個like妳,咁叻估到,呢個容易嘛,將啱食嘅隊哂落去,一鑊熟!

      刪除
  3. 外賣食物都唔錯。 你哋聖誕新年都有很多餐廳開喎。我哋過完年先正常咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我盡量幫襯返唐人開嘅餐廳、餅店、同小店,佢哋多數年中無休嘛!妳住嘅附近可能無咁多唐人同唐人餐廳。

      刪除
  4. 其實喺西方國家生活或留學嘅富二代/小粉紅係咪傻架?佢哋唔知過份得滯或者俾人哋國家拉咗判罪,什麼留學簽證甚至移民入籍資格會被取消嘅咩?美加英澳雖然唔係想放棄哂大陸轉過去啲錢,但要搵幾個出嚟殺一警百嘅話,佢哋政府眼都唔眨一下就會郁你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢地以為有錢大哂,真係太天真太儍啦,正如妳所講,拉到嘅話,留學/移民簽證,不了。我估無乜國家嘅執法機關會想插手呢啲情況,但同時,加拿大係一個非常著重政治正確嘅國家,只要有能力將件事推上新聞,警察一定會處理。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我有投訴呀,煮飯企到我腳軟,嗰晚食完就喺梳化攤咗成晚!;P

      刪除
  6. 好豐富,應該是不錯啦! o(^▽^)o

    回覆刪除
    回覆
    1. 食外食就當然豐富啦,可惜煮飯真係唔係我強項,煮完、食完,我驚咗自己煮過嘅食物。^^”

      刪除
  7. 香港也開了日本過江龍SAKlomoto Bakery也要賣$45-$50/斤的麵包!仲要晨早去取籌所以我還未試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,原來我袋包都唔算太貴啦!又,有個小小笑話同妳分享,話說我買餸時順便買咗一袋包,單據上寫住“金枕頭麵包”,於是主子就好好奇不嗜榴蓮嘅我,何以會買金枕頭麵包,實情係佢諗多咗啦,金枕頭指嘅係金黃色同質地軟熟咋,哈哈!

      刪除
    2. 金枕頭麵包玩食字咁抵死haha~

      刪除
    3. 好在只係玩食字,如果我真係買錯咗,實有排比佢笑呀!^^”

      刪除
  8. 你們買完奶茶返來轉返屋企的靚靚杯,好細緻啊👍🏻 (如果比我可能唔想洗多樣野🤷🏻‍♀️)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好細心呀愚太妳!其實這只是「期間限定」的做法,這些杯是上次坐遊輪,船公司送的聖誕禮物,所以襯聖誕期間拿來用,自製一點節日氣氛。

      刪除
  9. 肥人去茶記唯一要求只係杯奶茶, 其他野只要唔係太差, 我都會接受呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,杯奶茶絕對係全餐飯嘅靈魂,不過呢,呢度嘅奶茶始終不及香港嘅好味!

      刪除