2022年2月9日星期三

抗疫日常69~一月點滴

一月中時,多倫多下了一場近年來超級大雪,約有五十至六十厘米之多。

這是怎麼一個概念呢?就如下圖,一整部車藏在雪裡面,這麼大雪,市政府也花了數天,才能把街上積雪全面清理好。

時間過了一星期,主子和海豚兒在中餐館買了賀年套餐,花了三天才吃完,味道很不錯,最搞笑是,賀年食品吃清光還未到新年😅。

還有,在同一餐廳,買了正常蘿蔔糕和勁薑薑汁糕😋😋,薑汁糕無論蒸或煎,海豚兒也吃得很滿意!

然後,到星期五,海豚兒又自製了一個長週末。午餐吃了燒牛肉三文治配白古力抹茶latte

亦買了出名好吃的曲奇回家放冰箱,留待平日慢慢嘆!

食飽飽就獨個兒去宜家傢俬逛下。星期五下午的宜家傢俬,人不多,還乘機拍了幾張照片跟各位分享。有留意到內裡的餐廳也是空空的嗎?因為當時仍在禁堂食啦!

食了好幾天中餐,星期六想吃得清淡一點,於是就買了魚生飯,清清地同時又幾好吃!

就這樣,一月就簡簡單單地渡過了⋯⋯雖然這陣子也有些惱人事,不過,日子還是要好好的過💪🏻💪🏻。

32 則留言:

  1. 你個賀年餐令我想起麥兜隻火雞 😁
    我都好耐無行過姨媽啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,麥兜隻火雞”come”食好多😂

      我都有好幾年無去過啦,就算疫情前,都好怕去,人多車多。

      刪除
  2. 雪好厚喔,記得2010年英國的一場大雪,車被埋了4天😤,很多人都返唔到工。
    我昨天中午也在宜家,餐廳坐滿晒,只能掉頭走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 向好方面諗,返唔到工已經算好,今次落雪,有個朋友嘅同事成功揸車去到公司門口,但入唔到公司停車場,只好掉頭返屋企😂

      刪除
  3. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    惱人事, 別記掛! 好日子, 在眼前!
    雲開雲霧,見到太陽; 大雪融化之後是春天😃
    Fighting 💪🏻💪🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,謝謝妳鼓勵,希望到時,自己有能力拆彈啦,嘻嘻

      刪除
    2. 祝情人節及元宵節快樂🎊

      刪除
  4. Vancouver 也下了一場大雪,約有20厘米, 對於我們Vancouver人, 都已經怕怕啦.我都無返工.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺Vancouver黎講,真係好大雪呀😳,記得以前讀山頂大學,好多時一落雪,因為鏟雪鏟唔切,巴士就上唔到山,然後就會停課,嗰時就最開心。

      刪除
  5. 祝你在虎年財源廣進,心想事成,身體健康!
    我想你個勁薑薑汁糕, 應該超好味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲來的新年兼情人節快樂!祝妳和另一半甜甜蜜蜜,健健康康!

      如果妳都鍾意薑汁味道,呢個糕應該好啱妳食!

      刪除
  6. 新年快樂,身体健康,心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年兼情人節快樂!祝甜甜蜜蜜、幸福美滿!

      刪除
  7. 我好耐冇食曲奇餅了
    真係好大雪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意將曲奇焗番熱黎食架,焗完後,全屋一陣香噴噴、甜甜地嘅味,僻走啲餸菜味!

      係呀,呢場真係近年最messy嘅雪暴呀!

      刪除
  8. 今年北美比平時凍同多雪,北卡都落咗幾次算多。

    香港仍然係....好熱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年溫差上落仲好大,今日0度有雨,聽日負十幾度落雪,揸車超危險。

      農曆新年後,好似涼返少少,不過妳嘅冬裝,應該都未趕得切出場😅

      刪除
  9. 今年好似好多地方都落大雪
    你可能覺得大雪好煩但肥人真心覺得好靚 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次呢場雪仲真係特別誇張,我嗰日都好興幸完全唔需要外出。

      落雪日真係好靚,住咗喺多倫多咁多年,我都未睇嫌,不過都只限於頭一日,之後污糟哂,就唔係嗰回事。

      刪除
  10. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    緣緣緣 .. 圓圓圓 .. 願願願 ..
    開開心心好人緣,平平安安美夢圓, 千里簡訊傳祝願 :
    ㊗️ 元宵佳節快樂 💐 💝 🏮

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇食湯圓或元宵呀?我怕肥,屋企有盒湯圓都唔敢煮黎食呀😅

      刪除
    2. 有食湯圓呀 ++👍 😋😋 🤤🤤

      刪除
  11. 賀年套餐吃三天才吃完好抵食啊haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係幾抵食,無諗過每款餸嘅份量,好似去酒樓食咁多。

      刪除
  12. 遲來的新年/元宵節快樂,最重要是身體健康啊,每次來到妳的Blog都感覺很肚餓。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!你都係,好好保重,祝你和另一半繼續甜甜蜜蜜!講笑咩,你食嗰啲就真係吸引啦😋

      刪除
  13. 真係好大雪!我哋呢邊有的 5cm 積雪已經好興奮 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 倫敦雖然唔常落雪,但冬天黎玩時,可能濕氣重,感覺好凍呢!其實我都幾鍾意望住個雪境,真係幾靚!

      刪除
  14. 回覆
    1. 真係好大雪呀,我無外出,但估計啲雪應該到我大髀,不過落雪真係好靚!

      刪除