2022年1月31日星期一

抗疫日常68~第三針

跟第二針預防武肺疫苗一樣,海豚兒居住的安省,政府鼓勵民眾打第三針加強劑的同時,繼續溝針(Pfizer + Moderna),Pfizer基本上是預留給三十歲以下人士,至於嚴重超齡的海豚兒和主子,就抱著等運到心態,等省及市政府大發慈悲,開放Pfizer給所有人士才去打,保守估計,最快也要等多一個月。

早前,得到心地好的同事報料,找到不限年齡,而又能預約到打Pfizer的藥房,嗱嗱臨約時間去打針。有第一和第二針的經驗,回家後即時啪粒Advil*以防萬一,夜晚瞓個靚覺,打針約二十二小時後,連同經痛,海豚兒開始感到肚仔不適,又馬上啪多粒藥。海豚兒今次對自己這做法,十分滿意,因為完全避過了,許多過來人對第三針,副作用比之前兩針更難受的經驗。主子今次就醒啦,二仔底死跟,一齊啪藥、一齊大步檻過,就連針口,都三日後就無事lu,哈哈!

打針當日,晚餐就順道買了牛角外賣便當,也算不錯吃。打完針,想盡快回家,所以也沒有去買甜品🤷🏻‍♀️。的確,這陣子都甜品欠奉👉🏻👈🏻。

距離打第二針相隔剛好半年,亦總算拖到踏入2022年才去打第三針,「心理上」算是好過些少😅。其實聖誕新年假期結束後,海豚兒亦陸續收到許多同事及美國親戚染疫(Omicron)的消息,還幸大部分人亦已打滿三針,雖然當中有幾位在病發時,有三數天也感到嚴重不適,但至少也能好起來,亦沒有入院需要🙏🏻。

來到今天,我倆也有心理準備,總有中招的一日,但也不代表我倆會鬆懈下來,坦白說,連傷風感冒都不想中嘛。。。氣管弱弱的人,傷風感冒會拖好耐至好,然後又不停互相傅染,諗起都驚呀!向好方面想,這場世紀疫症,已經把海豚兒和主子訓練成「癡家一族」,加上在外出時,因長期戴著口罩,令到本來氣管已經不特別強壯的我倆,每次回家後,都會感到鼻腔或喉嚨不適,因此,能窩在家中更安樂!另外,出文之日,安省亦開始解封室內堂食了!

最後,預祝各位農曆新年快樂,萬事如意,多多保重,虎年身體健康!「金虎」與共!「虎」中也要好好作樂!


*因長期服藥,為免傷肝,會避免服用Tylenol。

24 則留言:

  1. 個疫情搞左咁耐,各國都希望佢盡快過去,虎年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!係呀,好想快啲完,就算要共存,都希望症狀會變得越來越輕微。

      刪除
  2. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    第三針.. 謝謝分享🙏 +++加油 💪💪
    明天就農曆新年啦🧧 預祝 🐯年 如虎添翼! 闔家團圓! 最緊要身體健康💪🏽

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安!大家咁話,身體健康最最最重要!

      刪除
  3. 醒目👍 我自已為前兩針冇事,第三針也會冇事,但事於願違,哈哈😅
    祝虎年吉祥,身體健康,心想事成!🥳

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!我就係第一二針都唔多舒服,所以打完第三針就仆到咁去啪粒藥,好在咋,因為我都感覺到有輕微低燒。

      刪除
  4. 我原本約咗月中打第三針,但自己染咗疫,醫生話最好過一個月後至好打

    回覆刪除
    回覆
    1. 染疫嘅日子,一定好辛苦🥺,向好方面諗,依家身體有咗抗體,不過都要好好照顧自己呢,因為家人同貓地都需要妳🤗

      刪除
  5. 原來仲可以提前食藥👍
    我第二針刚好唔方便的日子,個次就攰D

    回覆刪除
    回覆
    1. 打第一針時,醫生有提過我,打完見針口痛,就已經可以食止痛藥,但嗰次無咁做⋯⋯辛苦咗幾日😅,我第二同第三釘,都咁橋係m,所以都係乖乖快手食藥。

      刪除
  6. 其實我都唔明點解美加人有advil唔用要用tylenol,我一向只用advil。

    我都book咗第三針,下星期一打。乜你撞正M到咁唔好彩,我聽太多女士話打針撞正M會特別痛。

    祝虎年大吉,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!可能係受電視廣告影響啦,以前Tylenol嘅廣告好入屋,又或者好似我62咁,感覺自己身體只係同Tylenol夾到,提過佢好幾次,佢唔應該食Tylenol都無計。

      希望妳針後副作用唔太過嚴重啦!我第二、三針都撞正m到呀,真係超好彩。

      刪除
  7. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️你好 ❗️ 🧨大年初一來拜年🧧
    恭喜🐯年大吉 ❗️ 萬事勝意 ❗️ 身體健康 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!希望妳新年同家人都過得愉快,日日都開開心心!

      刪除
  8. 先祝你和你家主子新年快樂, 萬事如意, 健康常在
    呢度好多人都已經唔想打第三針, 我估真係抗疫疲勞呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!祝妳、專員和貓地,今年都健健康康!平平安安!

      會呀,我呢度到第三針推出後,都比之前少咗人打,而且又真係幾攰嘅,眼見打滿三針都照中招,仲要都有機會病得好辛苦。

      刪除
  9. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 🧨大年初二開年啦 🧧
    祝您幸福一家人 🧧🧨🎆✨ 幸福到永遠 天天ღღ╠╣aΡpy ღღ……。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初七兼人日快樂!我都祝妳和家人,年年健康,歲歲平安!

      刪除
  10. 回覆
    1. 新年快樂!大家咁話,身體健康最重要,祝妳今年有更多新煮意,但千其唔好太辛苦自己啊!

      刪除
  11. 恭喜發財!人日快樂!一句嚴重超齡笑咗haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!祝車媽媽今年繼續越食越fit! 真係呀,妳話年少多好呢😆

      刪除
  12. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    【年初七2022】🐯年人日是大家生日, 生日快樂 ❣️🧧 ㊗️ 身體健康 😀🙏😊

    回覆刪除