2022年3月1日星期二

抗疫日常71~打氣

睇完戲之後一天,繼續假期,去咗商場行街街。

餓餓地,就去美食廣場買人氣爆燈的Chick-fil-A外賣,返上車食。對,人流多的地方,例如美食廣場,海豚兒情願煩啲,行多兩轉,將外賣拎上車到食。講返個辣雞包,超好味,塊炸雞辣辣地好惹味,一啲都唔會乾,正!回想第一次幫襯Chick-fil-A,海豚兒在德州嘅(契)大哥度,放復活節假,原來已經係n年前嘅事啦!

食完正餐,就食返粒macaron當甜品。


行完商場,臨返屋企前,又「順路」去埋幸福堂買杯黑糖珍珠鮮奶。下次再幫襯的話,要問下可否要少啲珍珠,反正太”浪”胃,食唔哂。

來到長週末,主子就嘆港式魚湯拉麵(拍照時未下湯),海豚兒都有份食,所以有孖蛋,另外,自己就再自私食個菠蘿油。

晚餐主子就食優雅的意粉,海豚兒就食麻甩車仔麵。

這陣子心情不特別好,人又有點懶,好像跌入了冬眠狀態。。。食下好味甜品當幫自己打下氣,還買了很好吃,但又怕肥而好久沒吃的豬肉乾,很滿足!

最後,希望大家都可以為烏克蘭及老家打打氣,和送上祝福!

20 則留言:

  1. 見到俄烏打仗,好心痛,希望快啲停戰

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,希望早日結束,烏克蘭能夠重建家園!

      刪除
  2. 我都鐘意食車仔麵, 一D都唔麻甩 😉
    此戰事突顯一言堂, 同時有無限權力, 有多恐怖
    最看不過眼就是那些什麼前夫前妻比喻, 兩公婆都不可以出手吧, 何況是「前度」

    回覆刪除
    回覆
    1. 🙌🏻知音呀🙌🏻,我家主子完全唔食內臟,好鬼無癮。

      共產黨就係咁,只要有一個癲佬掌權,就全世界都無日安寧,何況呢個世界仲有三個咁多。

      自從嗰個DJ用佢特色英文叫周潤發,我就對佢無好感,唔係因為我特別喜歡周,只係覺得佢當觀眾白痴!

      刪除
  3. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 謝謝分享 🙏
    「民以食為天」 ++👍 😋😋 🤤🤤

    天佑烏克蘭和平到 🙏 🙏 🙏
    祝福香港疫情速退 🙏 🙏 🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我都好開心食咗呢幾餐咁滿意嘅!

      願戰爭早日結束,香港疫情亦早日緩和。

      刪除
  4. 今次最吸引我的是波蘿油和車仔麵😋😍
    今年虎年開年真係麻麻,希望俄烏早日停戰,這幾天看電視戰火不斷,真的好心痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地口味都幾夾😋

      我都覺,除咗疫情、戰爭,親友身體健康都麻麻。

      刪除
  5. 烏克蘭好硬淨,希望戰事快啲完畢,每日睇到呢啲新聞真係好唔開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,希望戰事早日結束,減少生靈塗炭🙏🏻🙏🏻

      刪除
  6. 近來真的心情麻麻所以也沒寫Blog!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港疫情嚴重,車媽媽要好好保重⋯⋯最近偶爾諗起我地喺Yoho Mall嘅時光,好懷念!

      刪除
  7. 估唔到2022年都有戰事...烏克蘭加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的好無奈。願平安臨到烏克蘭🙏🏻🙏🏻

      刪除
  8. 人性就係咁,兩個極權大國出咗兩個一世肯唔退位嘅土皇帝,極權得耐就以為自己真係上帝,又或者玩到無嘢好玩,就去侵略吓人哋啦,烏克蘭真係超級唔好彩,太近陸路又攻得入。不過今次起碼俾到"雜種"一個警號,唔係野蠻又無聊時,時話想統一台灣就可以隨便出手。全世界即使唔出兵,依家都有好多方法打另類仗。烏克蘭真係要加油,不過俄羅斯被牽連嘅人民都要加油,向個獨裁者加壓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩邊嘅人民都好慘,真心希望戰事早日完結,家庭可以有重聚之日。對共產主義/國家都勁反感,一個打仗侵略人地領土,而另一個就從中獲得大量利益,兩個都討厭到頂點!

      刪除