2022年3月9日星期三

抗疫日常72~週末

二月底,海豚兒和主子特意請了一天假,自製三連休,早上先去整車(例行維修保養)。

然後,主子就陪海豚兒去嘉頓茶餐廳食午餐。兩款小食、炒蛋多士都不錯吃,通粉和奶茶就一般般啦!

之後襯閒日人少,就去中超逛下,發現有好幾種日本直送水果,但貴到呢。。。

海豚兒無買日本產水果呀,只買了每磅$6.99,南美產的Autumn Crisp無核靑提,意外地甜到呢。。。仲連皮食都唔覺澀,正!不過,吃了幾天,剩低少少才記得影相,嘻嘻!

難得放假,當然不願做飯,一於買了不錯吃刺身外賣和港式魚湯拉麵作晚餐。

也順便買了美味牛角酥做週末早餐。

再下一個週末,就買了泰國菜外賣做晚餐,包括pad thai、khao soi、香蕉薄餅,全部都好好食,海豚兒和主子也非常滿意!不過呢,因為怕月巴,明明很喜歡泰菜,也不是很常吃!

22 則留言:

  1. 見到個混醬腸粉,我都好耐無食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳度應該都買到,得閒買黎食吖,正呀😋

      刪除
  2. 好想食腸粉呀~~
    初時以為第一張係煎釀三寶, 都好耐無食過 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺下面條link見到原來可以用越南人整粉卷嘅粉黎整腸粉,唔知妳度買唔買到呢⋯⋯ https://m.youtube.com/watch?v=9p0O9j0T6uw

      刪除
  3. 你哋都有港式混醬腸粉食,味道會否不同呢!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估未必有香港咁好食,但對我黎講已經係大滿足😋

      刪除
  4. 回覆
    1. 新鮮之餘仲幾好味,份量又多,食唔哂呢!

      刪除
  5. 樣樣都好吸引. 刺身外賣份量多.
    無得 plan 去旅行, 我最近就 plan下下次去邊度外賣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,刺身我地結果食唔哂,剩咗少少😅

      我地都係呀,仲會去下日、韓、意大利超市,就當去咗當地超市😆

      刪除
  6. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    嗰碟腸粉好吸晴喎 ◔‿◔ 👏 👏 👏
    🐰 嘻..嬉..🤣🤣🤣 腸粉啊❗️ 腸粉啊❗️
    ♬《教我怎麼不想你》 💝❤️ ♬︎*◡‿◡*♪ ❤️💝 嘻..嬉..🤣 😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!我覺得腸粉加咗塊紙墊底,心理上仲特別原汁原味🤣

      刪除
  7. 呢次所有相片入面嘅食物,我都好ok,非常難得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係少有呀,同埋我成日覺得,食中餐嘅話,妳同主子會夾啲,好似中湯啦、蟹啦等食物。

      刪除
  8. 見到個刺身拼盤好吸引呀!不過最近戒口中,等我返屋企砌番個壽司模型望梅止渴吓先!🤣🍣

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解要戒口呀?希望只係短期,要身體健康哦!

      刪除
  9. 回覆
    1. 泰國菜真係好正,不過呢邊除咗雪藏蝦、魚柳,就比較少有海鮮食到,通常都係雞牛豬多。

      刪除
  10. 睇落好好食呀,尤其是刺身...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,刺身真係唔錯,新鮮之餘亦唔貴,我地仲食唔哂添呀!

      刪除