2022年10月24日星期一

抗疫日常92~放下假

襯早前長週末,順便放了一星期假。

星期六和主子去了一間從前海豚兒很喜歡的店,嘆番個甜品早餐。店子由舊舖、改變形式變網上接訂單、到搬新舖,海豚兒終於有機會再訪啦!新店裝修得很精緻,我倆共點了兩款甜品、牛角酥、牛奶咖啡、咖啡、外帶兼沒有拍照的macarons,當中只有macarons最得海豚兒心,可惜呢!

身心靈也沒有吃得很滿足... ...然後就去了商場行街街。見到BTS的pop up store,就去打個卡。

去食晚餐前,途經多倫多地標,又打個卡,就去了博多一幸舍食豚骨拉麵。

拉麵和餃子也不錯吃,不過我倆還是傾向喜歡北海道拉麵的味道就是了。

星期日我倆就去了室內outlets行下,順便買了壽司作外賣晚餐。

星期二,海豚兒把車子拿去定期維修,順便帶點物資給新鮮人和跟她吃頓飯,這間A Corner Cafe很不錯吃,炸雞和薯條都做得非常美味!

星期三,海豚兒就約了同事吃午餐,這餐飯本來約好在2019年11月,但因當時海豚兒有點事要延期,想不到之後遇上疫情,拖了差不多三年才能再聚。再次幫襯麻布冰室,既然有潮州人同事推薦,當然要試下胡椒豬肚湯啦,因主子不吃內臟,海豚兒一個人又吃不下一整窩,已經十多年未嚐過此品,估不到這店的出品好好味呀!另外還點了豬油渣撈麵,不過這個就沒有在香港嚐過的滋味了。

還買了美味蛋撻、老婆餅、雞仔餅回家慢慢嘆。

星期四早上,海豚兒先去專科醫生處覆診,然後就去嘆個靚菠蘿油跟奶茶

之後又再去行街街,晚飯就會合主子,吃了香口好吃的吉列炸雞和吉列炸魚作晚餐。先寫到這裡,星期五行程,另開一篇來記錄!

24 則留言:

  1. 居然能令你成為BTS的打卡粉,好榮幸啊!不過嗰間pop-up好攪笑,開咗幾日就賣哂啲嘢要暫停營業,等補貨到再開翻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我八卦嘛,而且又可以感受到防彈阿米嘅熱情!係呀,上次BT21 pop up store 都有同樣情況,我以為今次會改善,但睇黎主辦單位依然睇低BTS嘅吸引力!

      刪除
  2. 真係又食左唔少好西喎
    食完個胡椒豬肚, 係咪暖笠笠呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗甜品早餐不似預期,其他都真係非常滿意呀!

      超暖呀,食半碗已經要除低圍巾,但嗰種暖暖嘅感覺,好鬼爽!

      刪除
  3. 我以為麻布冰室是日本甜品舖, ha ha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,我都有同感。記得香港以前都有間叫麻布嘅日系餐廳,我估呢邊因為另一間麻布係台式餐廳,所以會用上麻布呢個帶點日系嘅名字。

      刪除
  4. 波蘿油好得喔😋雞仔餅都想食😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地口味都幾夾🙌🏻,我身邊無乜人食雞仔餅架,雖然好肥,但偶爾食下,好有童年回憶!

      刪除
  5. 成個星期都食好嘢,只有一餐甜品,咁少既﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為成個星期都食咗好多邪惡食物嘛,豚骨湯底、豬肚、豬油渣、炸雞、炸魚,仲有啲唐餅,應該都食咗好多豬油落肚😅

      刪除
  6. 🐰 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    胡椒豬肚湯 .. 好懷念的味道呀 ✔️ 👏🏻 😀 ---💕‿💕
    好耐之前喺香港飲, 重加佐杏汁添噃 ++👍 😋😋 🤤🤤
    `•.,¸¸,.•´¯ 🥣🎀 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎❣ 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎❣ 𝒴𝓊𝓂𝓂𝓎❣ 🎀🥣 ¯´•.,¸¸,.•`

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!我呢個大鄉里,以前喺香港未食過胡椒豬肚湯呢,正確啲黎講,我以前好多日常普遍食物,都未試過架。

      刪除
  7. 胡椒豬肚湯, 肥人愛啊~
    你都愛BTS嗎? 講D好笑野你聽, 泰國輕鐵又叫BTS...肥人次次講, 其他人都以為係韓國BTS....搞出肥人每次講BTS都要加國家名..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有仲有...我比較喜歡博多拉麵啊~

      刪除
    2. 好味呀🙌🏻🙌🏻,仲要我一向麻麻地湯水都愛!

      哈哈,我明呀,因為睇電視節目介紹泰國BTS時,我都會諗,大家會否好易有誤會。

      妳like呢種麵質多啲?我鍾意北海道札幌拉麵,滑滑地又彈牙嘅麵質。

      刪除
    3. 我愛爽口麵質呀..同埋我覺得博多拉麵個湯底岩我口味多D

      刪除
    4. 嘻嘻,咁我地應該唔會爭食拉麵,不過,博多一幸舍嘅沾麵,我就超like😋

      刪除
  8. 回覆
    1. 放假想去見下朋友,可惜呢度地方太大,交通不便,所以每次出去都花好多時間喺路上,變相唔夠時間見人。

      刪除
  9. 不知道為何我在各blog友上的留言都變成垃圾留言消失了。😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是嘛,blogspot近期古古怪怪😤,我都一直好努力去返垃圾筒尋寶。

      刪除