2022年10月31日星期一

抗疫日常93~紀念日晚餐

來到星期五,亦是海豚兒和主子的結婚紀念日。今年,海豚兒非常幸運地,成功在網上預約到,出名超級勁爆難訂位的Alo Restaurant。

這間餐廳會提早兩個月,把所有預約時段,開放到網上給客人來預訂,基本上,在推出的五分鐘內,大致預約時間也給訂光光,連主子也很驚訝,海豚兒竟然能成功訂位,而且還是在我倆結婚週年的正日呢!又或者更令主子驚訝的是,他這個月的用餐「筆直」(budget) ,要大幅度提升吧,呵呵!

基本上,這餐飯由服務到食物都令人非常滿意,食物更是由頭盤到甜品,也都驚喜連連。更幸運的是,就在我倆幫襯前約一個月,多倫多第一次推出米芝連推介,而這餐廳亦剛摘下米芝連一星,這意味著往後要訂位,應該只會更難,價格亦只有更貴,所以我倆也有暗喜,來吃得正合時宜啦!

繼續沿用海豚兒一慣不負責任作風來評這頓飯,就是全部食物都好好吃咯,哈哈!基本上,差不多每一道菜的配搭也不簡單,味蕾一直被瘋狂地衝擊!

當中最喜歡的是楓糖漿鵝肝醬撻,一咸一甜的滋味,齒頰留香,連一向不嗜內臟的主子,也在不知情下,吃了絕大部分,然而發現此品是鵝肝後,主子心裏頭卻極不好過。還有鵪𪂹蛋黃醬暗藏亞拉斯加蟹肉及海膽,完全是想像不到的味道和質地。鵪𪂹蛋黃打到超杰身,加上蟹肉的甜和海膽獨有的鮮,好吃到不行啊! 

總括來說,這餐雖然不便宜,但絕對是一個很值得的體驗!

最後,謝謝主子陪海豚兒,走過這不長也不短的十七年婚姻,尤其是今年,生活上的變化比從前多,有許多事情還在適應中,慶幸是沿途一直有你在旁!

20 則留言:

  1. 雖然唔係平, 但慶祝喎, 點都要嘅
    Happy Anniversary~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!一年一次搵個藉口試啲平時唔會去嘅餐廳,嘻嘻!

      刪除
  2. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    ★·.·´¯`·.·★ 🎀 ˜”*°•.˜”*°• 𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓐𝓷𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓪𝓻𝔂! •°*”˜.•°*”˜ 🎀 ★·.·`¯´·.·★

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳🥰🥰!搵個藉口食好西😋

      刪除
  3. Happy Anniversary 💞
    呢餐超正👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!真係好好食,不過一次就夠啦,太貴呀,哈哈!

      刪除
  4. 話晒係結婚週年,豪吓都應該,Happy Anniversary

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!係,一年一次,最好嘅機會去食餐好!

      刪除
  5. Happy Anniversary! 藍色花碟餐好漂亮, 食物好特別, 好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!我都覺呀,所以都專登揀張影哂成隻碟嘅相💜

      刪除
  6. Happy Anniversary! 雖然你話餐飯好好食,但因為我實在唔太好西餐,所以見到啲相都無特別興奮嘅感覺,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!哈哈,口味上妳同主子真係夾啲,大家都鍾意食中餐多啲,曾幾何時,佢每年生日最想食嘅係蟹肉魚肚羹😂

      刪除
  7. 記念日一定要慶祝吓嘅,開心共享一餐!🥂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,要搵個藉口試啲平時無乜機會去嘅餐廳!

      刪除
  8. Happy Anniversary
    週年喎, 點都要豪下既, 你真係好幸運, 加價同摘星前BOOK到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!我都覺得好好彩,相信將來都未必會再黎食,除咗貴之外,呢間餐廳真係勁難book,尤其係週末。

      刪除
  9. 楓糖漿鵝肝醬撻太合我倆口味了,Belated happy anniversary dear。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,我都覺得車媽媽會啱食,成個成品由個名已知道好啱食!謝謝妳哦!

      刪除