2022年12月13日星期二

抗疫日常97~轉新工

這個題目是海豚兒開blog以來的第一次⋯⋯應該也值得記錄一下吧!

兩個月前,海豚兒終於離開了,工作了十二年多的部門,轉到現在的新部門工作。

坦白說,舊部門對海豚兒來說,絕對是一個很高汁的舒適區,否則也不可能待了這麼久的日子嘛。那到底是什麼驅使海豚兒踏出這個: 準時開工放工、工作壓力不大、自由度大、跟上司及同事也相處融洽的工作呢? 


(圖為近期兩位舊同事為海豚兒製造的驚喜午餐聚)

是咁的,大約四個月前,新老細部門開了一個新職位,但找不到合適人選,而具備所需工作經驗的人,正好屬於海豚兒舊老細所管理的部門,就是如此,新老細就向舊老細詢問,有否合適人選可介紹,而舊老細就問下海豚兒有沒有興趣一試咯。而其實在舊老細介紹這工作給海豚兒前,舊老細已經給海豚兒介紹過好幾份工作啦,只是海豚兒本著做生不如早熟心態,加上很怕自己因為經常要去看醫生,而做成工作上的不便,一直沒有接受「老細推介」。至於今次,一開初最令海豚兒感興趣的,絕對不是薪金或職位等原因,而是因為這份工,是正正式式在家工作模式,但原來這份新工作,是有需要參予好些和人聯系上的活動的,例如早前去市中心兩日一夜之旅,和慈善晚宴等,哈哈,不過這也是後話。

就這樣,舊老細把海豚兒和新老細連系上,大概傾了十五分鐘閒計,新老細就覺得海豚兒的工作經驗很合適咯。

由舊部門轉到新部門的最大分別是,舊部門像一間百年老店,制度、管理等也非常完善,連訓練新人,也有一套完整模式,好處是滴水不漏,但同時也欠缺一些靈活性,但請相信海豚兒,在舊部門工作,實在不需要太大的靈活性,反而穩陣才是皇道。而新部門就較像初創企業,每天也在摸索和學習中成長,有一定的挑戰性,到目前為止,海豚兒還能夠應付得來,只是有時會覺得有壓力,怕自己做得不夠全面。。。

有趣是,主子數月前也轉了工,我倆的共同話題,比平常更多,談到對新工作的感受時,亦更有共鳴。

22 則留言:

  1. 希望你轉工後, 工作一切順利呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!暫時都算順利,但的確比以前忙好多,有好有唔好啦,嘻嘻!

      刪除
  2. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    🐰 犀利 👍 勇氣可嘉 👏👏👏
    𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗿𝗲 𝗿𝗲𝗺𝗮𝗿𝗸𝗮𝗯𝗹𝘆 𝗯𝗿𝗮𝘃𝗲! 💪
    Wish you every success in your new job 🌈 💎 🎉 💖 🌟. ✨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!我都覺得今次算係好勇敢,亦明白如果咁都唔走,應該將來只會更難踏出呢步。

      刪除
  3. 有挑戰性好,既可以證明自己的能力又可以學到新嘢,加油💪

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!其實都係,人要進步,難得有機會,都要試試...雖然本身係懶底。

      刪除
  4. 有時get out of comfort zone 都係好事,加油呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你留言鼓勵!係呀,喺舒適圈時間長得過份,甚至懷疑自己有冇能力踏出一步,但試過後,才發現原來還可以。

      刪除
  5. 做一份做十幾年真係會悶,轉吓新嘢都係好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗悶,仲做到好有老油條feel,試下新工作環境,至發現原來仲有好多可能性。

      刪除
  6. 嘩,你居然轉工!?其實都唔係真係轉工,係轉部門同工種啫,我呢啲就真係成轉工喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,轉部門對我來說已經係大躍進啦!話時話,新部門HR可能較少接觸喺公司年資較長嘅員工,竟然將我五星期年假寫成初入職嘅三星期(不是typo),好在有留意到咋,仲搞咗成星期至改返啱。

      刪除
  7. 祝一切顺利,步步高升(開心指數)🥰🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!新工作比舊工作有啟發性好多,對我係一個好好嘅提醒,就係凡事唔可以太老馮,嘻嘻!

      刪除
  8. 年纪越大越稳定,我就感激前老板趕我走,之后一份工更好做,否则我係會辛苦下去

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到唔好嘅上司或者老板,日子真係好難過,好在都已成過去,恭喜妳啊!

      刪除
  9. 回覆
    1. 謝謝你 ! 放聖誕假啦,終於收爐,可以抖抖 ;)

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝車媽媽!今日至同主子講,發現佢今年魚尾紋嚴重咗好多多多。。。

      刪除
  11. 我都係啱啱離開咗做咗15年嘅部門,亦都係轉去100%在家工作。離開舒適圈開頭真係有一個難度,但希望係會發揮自己嘅潛能。好似你話齋,年紀越大,就好難就會走出自己嘅舒適圈

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!:)

      做咗15年,比我更長呢,你亦一定好感受到嗰種走又忐忑,唔走又囉囉攣嘅心情,尤其係部門同事相繼升遷時,都會問下自己,應該繼續留低嗎?但能夠應付到新工作,又會有很大滿足感。

      刪除