2022年12月21日星期三

抗疫日常98~聖誕前日常

早前,海豚兒收到家姐寄來的聖誕禮物,好睇(意謂海豚兒用了會變好睇。。。將來式😜)又好食,哈哈!

又,家姐千叮萬囑不要破費給姨甥仔女送聖誕禮物,好,明白,收到!🫡

某日,海豚兒和住在附近的退休舊同事,即慶出來食晚飯,笑餐飽。隨著和疫情相關的旅遊措施放寬,舊同事又開始四處飛。她選擇去的地方,不是全部海豚兒也感興趣,反而是她「與別不同」旅遊伴們的「風格」,聽得海豚兒心服口服兼五體投地,哈哈!一餐晚飯,由五點傾到九點,非常盡興。

某夜,主子嘆了一個合味道杯麵做宵夜,是心癮,更多是童年回憶。

某週末我倆去了食主子喜歡的日本拉麵作晚餐。

另一個週末,我倆就買了簡單外賣包括卷物、淨水餃、牛肉撈麵回家吃。

臨近節日,不想病嘛,所以我倆都份外小心,出外用餐的次數也續漸減少。各位也要好好保重啊!

22 則留言:

  1. 冬天都係流感高峰期, 雖然而家好似少左人講, 大家都係小心D好
    我呢度都有街坊病左, 不過佢地都無做快測,亦無睇醫生, 都係用土法,飲下檸檬蜜咁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,旅行期間,都經常聽到附近有人咳到好嚴重,其實根木分唔出係感冒或武肺,好在我地最終都安然無恙😅。

      刪除
  2. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️ 早晨呀 ❣️
    冬至快樂啊 ㊗️ 開開心心, 團團圓圓 ❗️
    Also Wishing you ★·.·`¯´·.·★ 🔻
    ✧ 🎀 𝑀𝑒𝓇𝓇𝓎 𝒞𝒽𝓇𝒾𝓈𝓉𝓂𝒶𝓈 🌲 😊 🎀 ✧ and 🎀 𝒜 𝐻𝒶𝓅𝓅𝓎 𝒩𝑒𝓌 𝒴𝑒𝒶𝓇 🎀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!希望妳都有一個溫馨舒適嘅聖誕及新年假期吖!

      刪除
  3. 回覆
    1. 祝妳冬至、聖誕、新年、及每一天都快樂😊

      刪除
  4. 收到至親既心意,一定開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係開心架,但又覺得太破費咁囉😅

      刪除
  5. 有家姐錫好幸福哦💞
    我是LA MAR的忠實粉絲,好好用👍
    還有名牌朱古力正👍,好好享用喔😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!有人錫真係好sweet!小聲說,其實我都有用開,但家姐想我試下多啲其他產品,唔好搽黎搽去都係面霜同眼霜咁死板😂

      刪除
  6. 合味道杯麵始終最鍾意淺藍色香辣味嗰隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好蠢架,通常食咩都只會食原味,但其實都好耐無買過合味道黎食啦😅

      刪除
  7. 合味道杯麵真係童年回憶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其小時候,跟團去旅行嘅年代,夜晚必備嘅宵夜。

      刪除
  8. 回覆
    1. 聖誕新年快樂!祝妳今年平安健康!

      刪除
  9. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️ 早晨呀 ❣️
    拆聖誕禮物有冇拆到手軟 ? 😊

    ▀▄▀▄▀▄ ʰ𝐀ⓅƤ𝓨 ⓑⓞXƗ𝓃Ğ ᵈᵃY ▄▀▄▀▄▀

    回覆刪除
    回覆
    1. 又無呀,反而係做清潔工作做到手軟就真😂

      刪除
  10. La Mer我好耐好耐之前用過佢隻cream, 但我唔覺得有乜特別,護膚品牌都真係要夾人。

    合味道杯麵我只會食咖哩海鮮味,不過我可能一年都食唔到兩三個,反而出前一丁會食得多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢⋯⋯用咗佢眼霜好多年,耐到唔願/敢隨便換😅,至於面霜,我發現最有效係例如整親有scars,真係幫到手,啲巴痕退得唔錯。

      如果唔係主子想食,我平時好少食杯麵,出前一丁就更少,可能因為後生時食太多,食到有陰影。

      刪除
  11. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️ 妳好呀 ❣️
    拆聖誕禮物有冇拆到手軟 ? 😊
    😊 🎁 🎉 𝐻𝒶𝓅𝓅𝓎 𝐵💍𝓍𝒾𝓃𝑔 𝒟𝒶𝓎 ❤️💝

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,只係不斷sanitize物件,搞到皮膚好乾🤣

      刪除