2023年3月9日星期四

2022聖誕巴黎“游”記(5)~繼續吃。禮物。手信

行程的第六天,是日我倆晏了點才去食早餐,食物所剩無幾,唯有食多幾個好好味牛角酥啦,哈哈!

跟住主子就陪海豚兒去Bo & Mie朝聖。意想不到的是,主子比海豚兒更欣賞此店呢,尤其是,不是打橫發展,而是向高空發展,內藏花生醬的曲奇。

食飽又再去行下街,之後就去出名食法式薄餅的Breizh Cafe食下午茶

依舊是有水準的crepes啊!

忘了為什麼,夜晚又再去了Champs Elysées,這晚只求其隨便去了間呃遊客餐廳,價錢不算便宜但又未至於好貴,點了不過不失洋蔥湯、不錯吃軟心芝士配難食吐司、萬年油炸魚薯條、及令兩旁食客(亦是遊客),也都驚艷的生牛肉他他。

食飽飽就返酒店,當時大概是七時許,終於、終於,主子的電話響起,是航空公司委派送行李的司機,正把行李送來酒店啦!收到行李已經八點幾,執完(!)行李兼梳洗完,就去瞓啦!

第七天一早就去食早餐,最後一天,食飽啲才上路!

食完返房執拾一下,就出發去機場咯!辦好登機及退稅手續,就過海關,然後就去免稅商店行街街,以下是海豚兒的聖誕禮物咯,謝謝主子和自己,嘻嘻!

然後當然是去lounge坐下食下抖下啦!

上到飛機影下四週環境,還有超吸睛的緊急事故短片,航班就準時起飛。


這程機的食物很不錯啊,連平常不太吃飛機餐的海豚兒,也吃了不少,要數最深印象就是芝士,特別是中間圓圓地的一塊,超級勁濃味,啱哂重口味的海豚兒,亦正因如此,海豚兒已溫馨提示主子會頂唔順,但主子就是要堅持一試,結果咪食到面容扭曲囉,哈哈!還有咖啡味雪糕,及午餐的士多啤梨果肉汁配古古力碎,也非常美味,清碟無難度啦!至於主菜,還是大部分也靠主子代勞咯!

最後還是循例貼上食物手信,留個記錄。

同場加映: 給小學同學一家的手信,包括兩包對小學同學夫婦充滿回憶的kinder古力蛋糕、一盒古古力、一個Longchamp小手袋。小學同學夫婦也很驚訝,我倆在未拿回行李箱前,怎麼可能給他們買了這些手信,海豚兒說,沒關系呀,手信反正可以用小手袋裝起來,大家也笑得很高興啦,哈哈!

18 則留言:

  1. 好勇敢, 我地而家都唔敢食他他, 因為有人當年中過招

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩妳依家至話我知,唔係我可能會忍唔住話咗俾主子知,結果佢唔會試🤣

      刪除
  2. 🐰 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    早餐D牛角酥睇落都好好味咁喎++👍 😋🤤 Bo & Mie D 仲更加吸引 🏆
    一句講晒, 個胄好滿足咁飛回家囉 👉 ✈️ 💠 🔈 --💕‿💕- ~ ☼ღ☆✿❀.•°*°•.❀✿☆ღ☼ ~

    ➸ BO&MIE
    https://en.boetmie.com/boulangerie-ouverte-le-dimanche
    ➸ Bo & Mie Bakery in Paris: My Full Review
    https://www.parisunlocked.com/food/bo-mie-bakery-in-paris-my-full-review/
    ➸ facebook - Bo & Mie 呢間好食
    https://www.facebook.com/misssonychan/videos/231161614242790/

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!而且Bo & Mie超有人氣,主子都排咗好耐隊呀!

      對對對!食方面真係一啲都無失望呀😋

      刪除
  3. 除了生牛肉他他,其它都啱食!
    咁啱我都在機場買了一個和你一樣紙袋裝的東西,你有人送我卻自己買給自己😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都唔啱食生牛肉他他,不過唔緊要,其他嘅啱食就好!

      🙌🏻🙌🏻最緊要自己開心就好🙌🏻🙌🏻,禮物當中,都有係我買俾自己架😊

      刪除
  4. 嘩, 買左好多呀, 幾時開箱等肥人羨慕下~
    我地個包裝係一模一樣呢...
    偷偷地講, DIOR個包裝真心太大, 我個手袋明明細細個, 但個盒就可以放落兩個手袋...好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係多,係好似你咁講,啲盒嘅包裝大啫!

      個包裝唔知係咪聖誕款式呢,我覺得都幾靚下,嘻嘻,我懶呀,只係影咗上面張相咋,無另外影𥚃面,主要係買咗手袋同耳環。

      刪除
  5. 回覆
    1. 對,法蘭西野食果然有啲料到,連飛機餐都好味過人😋

      刪除
  6. 飛機餐都幾豐富喎,愉快既旅程完成了!🤩

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,六日嘅旅程話咁快就完結,要繼續努力工作,儲彈藥下次再去過。

      刪除
  7. 坐Business class 真係舒服好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 儍人有儍福,貴買premium economy機票後,business class減價,所以先可以upgrade上去。

      刪除
  8. 個Dior包裝真係靚。你買咗手袋?邊款,我對Dior都有啲好感,起碼比Chanel好好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,包裝好靚,每次喺個盒拎個袋出黎,都好似拆緊禮物咁,好開心!我買咗兩個細手袋(saddle pouch & caro box bag),我覺得佢近期啲款好啱心水,反而classic嘅Lady Dior,功能上唔多啱我。。。實不相瞞,我本來都有想買Chanel,但剩返嘅色水,真係太慘不忍睹。

      刪除
  9. 回覆
    1. 係,連一向上到飛機,都怕獲利回吐而唔敢食野嘅我,都放肆咁食咗唔少。

      刪除