2024年3月10日星期日

珍而重之

繼除夕夜食好「西」,新年第一餐,就去Isaan Der嘆番餐「泰」好味先!😎

先來不錯吃頭盤。


然後就是正正常常泰式奶茶,和有點過甜的Pad Thai。


最後當然是甜品打孖上啦,有清碟無難度的芒果糯米飯和炸香蕉雪糕。這頓午餐算不過不失啦。這天沒有甚麽別的地方去了,因為之後一天,海豚兒要上班呀。


隔一天,海豚兒又放假啦,就孖住仍然放假中的主子,去市中心逛下。早餐試了早前新開的日式麵包店Hitotoki Japanese Bakery,可惜幾款酥皮包底不怎樣香脆,不過賣相精緻,打卡就一流咯。


晚飯就簡簡單單,去了三草亭,點了餃子和一人一碗蕃茄湯拉麵樂趣多,來正式結朿聖誕及新年假期咯。而其實自從主子轉工後,我倆能一起放假的日子,比從前少呀,所以這個接近三星期長假期,亦變得份外珍貴啦。


到週末,我倆去了行室內outlets打發時間,行完就隨便在附近吃晚飯和雞蛋仔當甜品。


來到月中,大家也心思思,好想食碗月巴C人沙嗲牛出前一丁配魚肉春卷,一於豁出去,實行一人一窩,再加一份練奶肉鬆粒粒多士,勁肥,但真的十分滿足!


之後行街再各自點了一杯飲品爽一爽,正到無朋友呀!

26 則留言:

  1. 🐰 哈! 哈! 好味 😋 👍 👏🏻 💯
    芒果糯米飯都是【我的至愛】 ❣️ *😊‿😊*

    回覆刪除
    回覆
    1. 係泰菜中,我最喜歡嘅一道菜,哈哈!

      刪除
  2. 少左一齊放假, 就會更加珍惜嘛, 哈哈 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,其實我亦都enjoy一個人放,不過行程安排上,又會有啲唔方便。

      刪除
  3. 幾年前點了一碟pad thai,廚師驚c唔夠甜,灑了不少白砂糖,D糖都沒溶,這次之後我就再也冇食過pad thai了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得妳寫過,個老板娘仲好offended妳提出意見^^”

      刪除
    2. 如果同讀書有關嘅野,我就無咁好記性lu 😂

      刪除
  4. 有時真係想食啲肥嘢嚟解口癮,怕肥都食咗至算,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且有時明明唔餓,但仲會想質到自己好飽。

      刪除
  5. 點解少咗一齊放假?申請指定日期放假難咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我年假比佢多一星期有多之餘,佢公司聖誕收爐,又硬性要員工放一星期年假,而聖誕我又唔一定放到假,所以舊年,,我自己一個人,至少放咗兩、三星期假呀。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我都like,同埋近年發現,原來泰式香蕉薄餅都好正,我最近都心思思,好鬼想再食。

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝到訪,咁你like港式、西式、日式定泰式呀?

      刪除
  8. 回覆
    1. 後生時我like泰式咖啡多啲,年紀大咗,口味轉咗,又鍾意番奶茶多啲喎!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,不過呢邊好難遇到好食嘅芒果,如果有,就仲正呀!

      刪除
  10. 回覆
    1. 哈哈,真係「好吸引」呀!小聲說,西多比麵包好食呀,至少熱辣香脆嘛。

      刪除
  11. 雞蛋仔雪糕
    沙嗲牛出前一丁配魚肉春卷,再加一份練奶肉鬆粒粒多士,全部好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,我都覺得呢幾款食物吸引,而且亦都幾好食添!

      刪除
  12. 芒果糯米飯 - 要去泰國食先好食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我度去泰國實在太遠太遠啦,希望將來機栗價格回落,有機會去下啦!

      刪除