2024年3月4日星期一

回來後的12月。看陳慧琳演唱會

從東京回來後,仍有好幾天假,這篇先記錄12月餘下的日子吧!

休息過後,星期三先去Cafe Landwer嘆個靚brunch,可惜美味的蘋果批改了做法,味道不再一樣啦,傷心呢!

晚飯就去台式餐廳麻布,因為不太餓,兩人只分吃了蛋餅和粒粒吐司。

星期五本來約了小學同學一家,一起補慶聖誕,可惜他們一家都打敗仗,我倆就簡單的,把東京的手信和預先準備的蛋糕,帶到他們的家門前交收咯!

這天我倆去了Manna Kitchen,吃了喜歡的茶餐,晚飯沒拍照,也忘了吃了些什麼,只記得甜品是海豚兒喜歡的紅莓荔枝撻。

至於星期六,本來無節目。但剛好,兩日前發現這晚陳慧琳演唱會尚有門票,雖然要做山頂嘅朋友,但能做山頂第一行觀眾,也不錯啊!而由於演唱會場地在尼亞拉加瀑布區,路程相對遙遠,如果不是湊巧在長週末星期六舉行,我倆應該也不會出現啦!

我倆都不是歌迷,海豚兒大概懂八、九成歌曲,主子就大概懂五至六成的歌,但我倆也覺得演唱會很好看啊!最開心同場加演音樂總監威利(詳情請看Mean傾 1:07),噢不對,是太極的鄧建明才對,獻唱了海豚兒非常喜歡的「留住我吧」!

海豚兒的退休同事,這晚也和家人來了。她對陳慧琳的歌曲,是完全不認識,同時她較早前,也看了容祖兒及楊千嬅,在這兒舉辦的演唱會,而三個演唱會中,她也是最欣賞陳慧琳演唱會。原因很簡單,就是喜歡她不太做作!

題外話,退休同事說,海豚兒等買了票才告訴她,她知道海豚兒就是不想麻煩他們拿免費票,然而,她丈夫還是很搞笑的交帶她,跟“去過非洲嘅朋友”講,下次一定要搵佢,唔駛坐到咁遠睇,好鬼慘!笑C我地呀!因為我倆真心覺得,坐山頂第一行,前面無人擋住,好爽喎!

看演唱會前,我倆又重溫了Tide and Vine,周打蜆湯依舊好吃,龍蝦包也不錯,不過魚魚就煮得有點過熟,可惜呢!

之後一天是星期日,也剛好是除夕夜,這天我倆睡得又香又甜,醒來已經是下午兩點多,起來快快去食個早午晚混合餐,然後就回家hea咯!倒數嘛,也就只是在家中,靜悄悄地進行而已。一轉眼,2023就這樣過去了。這次,海豚兒沒有特別記下回顧,只簡單祝福大家:2024平安健康!

28 則留言:

  1. 陳慧琳個演唱會係咪賣剩好多飛? 感覺上唔係好滿。我對演唱會最起碼嘅要求.... 唱live一定唔可以難聽。所以如楊千嬅, Twins之類,真係送飛我都唔會去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該全滿呀,可能係因為我影相時,好多人未入座,所以有呢個錯覺,同埋喺得呢個場開演唱會,因為有主辦包底,一般都會滿,呢個場係咩場咁巴閉?咪就係賭場囉,哈哈!

      講啲再無聊啲嘅,陳慧琳係唔會走音架,因為好多時都係咪嘴,仲要連聲同畫都唔夾!不過講真,睇陳、楊、Twins等,都係睇一份情懷,而唔會係為佢地唱功而黎就真。

      刪除
    2. 吓?唔唱live? 咁點算演唱會?如果因為要跳舞只係中間一兩首歌要換氣休息吓都仲可以原諒,如果唔係咁我寧願佢演出短啲少啲歌算喇。

      刪除
    3. 我地初時都有啲驚訝,但阿Q地覺得,咪嘴總好過佢萬一走音,就。。。人生第一次睇演唱會,係廿年前喺度睇林憶蓮,歌藝好係無懸念,但可能當年歌星走阜,唔似依家會帶埋自己班底黎,製作比較hea,而林亦唔太會同觀眾互動,真係悶到想鎅櫈,所以令我地個bench mark變成,唔悶已經贏咗。

      刪除
  2. 🐰 哈🤣 哈🤣 喜歡是沒有原因的 😊 懂八、九成歌曲 👍 💕‿💕

    陳慧琳多倫多演唱會 - 2023-12-31
    https://www.youtube.com/watch?v=x573Z13jbPk
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLW75WwApBZsn6XQBHtx_ULAIskqJ0HRXk

    回覆刪除
    回覆
    1. 好奇怪,明明都識佢嘅歌,唱K亦總會唱下,但年青時,就係無特別留意佢。

      刪除
  3. 見您哋可以瞓到咁晏,我呢啲老人家,開始越瞓越少

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係因為嗰日咁難得瞓到咁晏,所以特意記低咋!估計係時差未搞掂,去睇演唱會又搞到又夜又攰,至瞓到咁多咋。

      刪除
  4. 陳慧琳唱現場可以嗎?😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常可以,因為唱live時間唔太多,哈哈!但估唔到佢口才幾好,轉數又快! 只要唔係要求佢唱足全場live,係好睇嘅!

      刪除
  5. 長假期的節目也好豐富呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,難得去完旅行返黎,都仲有成個星期假,所以就大膽仔上身,臨時決定衝去睇演唱會,其實睇完都已經夜,又要揸返車出市區,都幾攰。

      刪除
  6. 總覺得陳慧琳係人生勝利組 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,除咗miscarriage,佢真係幾順風順水,就連緋聞呀、不和傳聞都無乜。

      刪除
  7. 這個星期係Taylor Swift 的concert 😊😊

    回覆刪除
  8. Kelly去晒外國開演唱會, 香港聲氣都無, 傷心啊!!
    元老級粉絲上

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪等緊紅館批文呢!

      Btw,佢encore時,有歌迷點唱(唔記得係咪有福氣),佢話要留返下一part嘅演唱會至唱。

      刪除
  9. ㊗️ 三八婦女節快樂 ❣️ *😊‿😊*

    回覆刪除
  10. 陳慧琳係一個畀人嚴重低估嘅好歌手,佢唱live其實一向都幾穩陣。

    不嬲都覺得Joey Tang似威利😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽佢開聲唱時,都覺得不錯嘅,不過知道佢有咪嘴後,又覺得係咪佢自己都擔心會有「意外」呢,點都好,佢同觀眾有講有笑嘅互動,都睇得人好開心!

      哈哈,如果唔係佢自爆,我都無諗過,但講完又覺得真係幾似。

      刪除
  11. 陳慧琳係一個畀人嚴重低估嘅好歌手,佢唱live其實一向都幾穩陣。

    不嬲都覺得Joey Tang似威利😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,我每次都會睇下垃圾桶,唔會俾留言白白浪費嘅 😉

      刪除
  12. 林憶蓮後期好睇, 不過少咗演唱會

    回覆刪除
    回覆
    1. 我由細到大都like林憶蓮架,但嗰個演唱會嘅製作,真係有啲失望😪

      刪除