2021年11月1日星期一

抗疫日常58~試新冰室

假期的星期三,Mr. Dolphin一早就陪海豚兒去試幾個月前開業的茶記,叫良心冰室。海豚兒不曉得這名字是代表立場還是潮流,只知道這冰室自開業以來,每天也有長長人龍。我倆選擇在開門前早少少的時間到訪,避過不用排長龍等候。



樽仔凍奶茶很不錯,不會過甜。啄啄糖凍奶茶玩味十足,海豚兒滿喜歡帶薑味的啄啄糖,但主子就不大欣賞,不過主子也滿喜歡這兒的奶茶。


本來海豚兒想試蝦多士,可惜是日缺貨,於是點了招牌鵝肝黑松露蛋波蘿包,賣相非常有霸氣,味道不錯,不過海豚兒還是頑固地喜歡菠蘿油多些。


主子點了煲仔沙嗲牛一丁配魚肉春卷,感覺煲仔只是「卓頭野」,魚肉春卷如果另上,能保持脆面,應該會更好味。


因為呢,我倆還點了一款小吃,炸魚肉燒賣配街邊腸粉,燒賣沒有浸在湯內,入口時面層微脆,的確幾吸引,所以估計魚肉春卷,若不是浸在湯裏,都會是這樣。




總括來說,如果不用排隊,這店子也值得一試的!

吃飽飽,我倆就去了拜山,從前,我倆習慣每年春天和秋天都會來一趟,因為疫情兼之前的留家令關系,這兩年我倆也改了每年一次探訪。

然後就去買外賣晚餐和甜品,回家換個姿勢繼續hea咯,好好享受不用上班的日子。

20 則留言:

  1. 那間茶餐厅都幾好喎,至少好過我這邊

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物都算唔錯,如果唔駛排隊都值得去。妳度有好多其他好野食呢,不過茶餐廳嘅味道,係最能解鄕愁就真。

      刪除
  2. 魚肉春卷, 係咪即係南記個款呢?
    而家老家都有呢樣煲仔沙嗲牛麵, 好似賣七十幾蚊, 個醬其實都唔係自己整架, 利申: 我係睇YouTube得知

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未食過南記,但睇過有youtuber食呢間嘅魚肉春卷,都係咁形容話似南記😊

      依家老家咁多乜乜沙嗲關注組,如果個醬唔好食又或者好似罐頭咁無特式,好快傳開去喎。又,七十幾蚊食沙嗲牛一丁都幾貴下。

      刪除
  3. 我主觀地對呢啲咁嘅店名有抗拒,做間食肆,專心做好食物已經足夠,唔需要賣啲咁嘅噱頭。茶餐廳我都係鍾意食啲好傳統嘅食物,所以就算係招牌菜我應該都唔會點鵝肝黑松露蛋波蘿包.....不過呢間茶餐廳好似樣樣都要攪啲新意,無乜最傳統嘅款式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講嘅正係呢度早前好多人評論呢間店嘅店名,同考慮幫唔幫襯嘅原因。呢間都有啲傳統野,如我地唔食嘅生炸雞脾、豬潤麵等。其實餐牌上有數樣野唔係叫招牌、就係金牌、或者皇牌😂,我本來想食嘅蝦多士都一樣有「招牌」嘅加持,不過坦白講,個菠蘿包係由我叫出口嗰刻已有啲後悔,但唔想阻人落單,所以快快手手叫完就算。

      刪除
  4. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️ 謝謝分享加拿大的新冰室 👍 大熱喎 🔥
    街邊腸粉 👍 😋😋 🤤🤤

    我睇咗一啲「良心冰室」短片 --->>
    Talk of the town - Cafe De Hong Kong https://youtu.be/fqLi0JrhEVQ
    多倫多港式茶餐廳 https://youtu.be/99-mYblaChk
    (上集) 巨型漢堡包🍔海南雞飯🐓 https://youtu.be/wgn8XOX0QzU
    (下集) 海南雞飯🐓生炸雞髀🍗 https://youtu.be/TXu3EkibMas

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好呀~~叫做冰室似係想貼近潮流,不過好在啲食物都算唔錯,尤其係奶茶。

      刪除
  5. 魚肉燒賣同腸粉都有得食,你哋唔使返香港啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱俾妳講中我心事呀,其實我真係無乜特別話想返香港嘅打算,但最近知道最錫我嘅兩老身體麻麻,就真係恨不得有時光機,即刻返去睇下佢哋。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,真係好正,可惜我之前一晚食韓燒食得太飽,嗰朝早唔係食得落太多腸粉咋。

      刪除
  7. 今次鐘意外賣晚餐和甜品😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次晚餐同甜品都算清清地,題外話,呢間抹茶甜品店喺倫敦都有專門店呢😊,不過我估呢啲甜品款式係來貨,英國嘅會有所不同,但應該都會好好味。

      刪除
  8. 嘩,個菠蘿包咁多料,可當飯食,樽仔奶茶好正咁喎! (^▽^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個菠蘿包真係好大份,我都係第一次見一個同時夾雜咗煎蛋同炒蛋嘅菠蘿包咋😂,對呀,個樽仔奶茶真係幾好味!

      刪除
  9. 招牌鵝肝黑松露蛋波蘿包 - 好多料,但食落係咪幾 "lau gau"? (唔識寫^^")

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多料,我有一刻諗過試下用手食,但好快就放棄咗,因為真係太messy啦,結果我全程用刀叉食呢個菠蘿包😅

      刪除
  10. 啄啄糖凍奶茶香港都未見過好有諗頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲以為係學香港嘅餐廳添,估唔到原來反而係呢度至有,突然覺得主子好醒,揀咗樣咁特別嘅飲品,嘻嘻!

      刪除