2021年11月17日星期三

抗疫日常60~三週末雜記

某個星期六,Mr. Dolphin和海豚兒去公園逛了個圈,想不到有甚麼地方可以再去,於是就去室內商場行下。

行到下午茶時間去食晩餐,試了一間之前未幫襯過的Tora Sushi,這可是我倆第一次在多倫多食迴轉壽司呢!疫情下,壽司是即點即整,然後從輸送帶直接送到客人枱旁,感覺上也算衞生啦!


以下是部分我倆吃過的食物,味道不錯,但當然不能夠和在日本吃到的相比啦!


另一個星期日,我倆襯好天,又出去逛下。


逛完就順便買份泰式香蕉古力薄餅,海豚兒自私食😋,新鮮熱鬧好好味!


之後的週末,我倆去了茶記幫襯,海豚兒食海南雞飯,主子就點了非洲雞扒意粉。已經試過很多次,侍應會把我倆的食物及飲品掉轉放,哈哈,海豚兒挑的從來比主子挑的麻甩😅!兩個餐也不錯,只是非洲雞醬汁的香料味道,對海豚兒來說太濃,還是等主子好好回憶非洲的味道好了😜。

有圖有真相: 主子全餐飯用🥄切開塊雞扒,心裡頭默默詛咒,點解無🔪用,直到食完一刻,把刀從盤上跌落枱,主子至見到擺刀一直喺度🤣🤣


值得一提,跟餐的奶茶,是日喝的時候,感覺茶味比較濃、奶味不重。這天,主子多買一份滿好吃的茄汁豬扒意外賣,做當晚晚餐,多出來的第三杯跟餐奶茶,等到第二朝早飲時,茶味原來會沒這麼澀,還會變香滑了呢,真有趣!


至於海豚兒是日晩餐,就幫襯了較早前開業的車仔麵店,買了一個淨四餸,包括不錯吃的金錢肚、蘿蔔、普普通通的瑞士雞翼,和因為切到細細粒而有點失色的豬油渣。保守估計,海豚兒短期內應該都不會再幫襯。


回家前,順道帶了三件預訂的好吃甜品,返屋企慢慢嘆!

24 則留言:

  1. 主子午餐食完非洲雞扒意粉,晚餐可以食一份茄汁豬扒意粉? 真係好食力喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲好似話晚餐份量比正常嘅少添呀😅

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,堂食無人數限制後,我地週末多咗去茶記開餐,貪茶記平靚正,又唔駛訂位。

      刪除
  3. 主子唔見刀, 點解唔問人攞架
    我飲奶茶, 一定要夠濃、少奶同夠熱架

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為侍應一開始已經拎咗個長型裝餐具嘅籃仔放喺枱面,而入面又冇刀,主子就以為呢份餐係有叉用但冇刀用😅

      太濃嘅奶茶我飲咗會好似問米婆咁,手震震。

      刪除
  4. 睇完你篇blog,決定今晚外賣要有杯茶走(最近都無飲過),但食乜就仲未諗到!海南雞都唔錯.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜茶走我飲唔到,飲完會心跳手震,如果喺香港,我會想食鹽焗雞多啲!

      刪除
  5. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    嬉.. 嬉.. 壽司 .. 不可或缺的美食 🤣 🤣 🤣
    🐔非洲雞扒? 未食過呀 😊 去睇睇片先^^
    《🇵🇹傳統澳葡菜》非洲雞🐔 https://youtu.be/8YmsDF5iPXI
    TVB流行都市 非一般的非洲雞 https://youtu.be/c92Z8J4LC0E

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺上食壽司清清地,無咁油膩。

      非洲雞扒好濃味呀,我麻麻地咋。

      刪除
  6. 茄汁豬扒意正喔,好耐冇食過了,搵日試下焗先😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我好驚奇主子會主動食茄汁豬扒架,豬牛羊雞之中,豬係佢最少食嘅肉類。

      刪除
  7. Thanks to let me know the T&T 蟹膏, I bought it in early NOV.

    回覆刪除
  8. 海南雞飯,睇落都唔錯咁喎!🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾好食,不過大意嘅我,食完至知原來我唔多食得呢味,唯有以後少啲食啦!

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,好耐無食過,特別覺得正!

      刪除
  10. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    Happy Thanksgiving to you and your family 🦃 🍁

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy Thanksgiving 🍁 祝妳和家人有個甜蜜感恩節!

      刪除
  11. 泰式香蕉古力薄餅好吸引啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好味呀,最正係可以一人獨享😋

      刪除
  12. 回覆
    1. 係呀,所以主子食極都未飽,最後連炸餃子都唔放過,哈哈!

      刪除