2021年11月10日星期三

抗疫日常59~又一年

來到這假期的重頭戲。。。

第一站,先去市中心Distillery District拍下拖,找來一間餐廳附設的外賣店吃午餐。


買了超級好吃燒牛肉三文治,熱辣辣香噴噴,甚得我倆歡心,還有就是牛角酥、馬卡龍,配上海豚兒的無咖啡因latte和主子的杏仁奶cappuccino,非常滿足!



還買了一大個酸種包包,留待週末時做三文治慢慢嘆!海豚兒一向超愛sourdough啦,不過主子就麻麻地。


然後就是隨意逛。


順便在Soma Chocolate買盒自選黑古古力,款式滿特別,好吃。



之後就去行街街,四圍逛。


逛到夠鐘,就去預先訂位的餐廳est食晚飯。


怎麼說呢,每道菜的擺盤和味道也不錯,但可能就像主子所說,唐人以外的客人,或許會更懂得欣賞,這略帶亞洲氣息的菜式吧(詳情請參考餐牌)!


在吃得味夠飽足和滿足情況下,我倆決定提早離開,轉戰下場。

在毫無頭緒下,竟然被海豚兒想到一個點子,同時能滿足主子的澱粉質需求,及海豚兒的甜牙齒,就是Cafe Landwer啦!

主子就自隊一大盤意粉,海豚兒就自私食my apple pie😋。因為之前未食飽,覺得陰陰涼咁,海豚兒又點了杯skinny decafe latte暖暖胃。


沒有穿上華麗衣服,更沒有奢華行程,但能夠和愛惜你又包容你的人 >>> 翻譯: 即係唔介意成日俾你坤、俾你嚇、又唔介意成日俾你老點嘅人,繼續手牽手,一起渡過第十六個結婚週年紀念日,快樂就是這麼簡單。

就這樣,剩下的幾天假期,就悠悠閒地完成了。

24 則留言:

  1. 早早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    生命的重頭戲。。。拍 下 拖。。。 🤣 🤣 🤣
    好浪漫, 太甜蜜, 太閃啦! 🎉 🌈 ✨

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy 👩‍❤️‍👨 16th Wedding Anniversary! 💕💕 🍺 🍸 🥂 🍷 🎉
      Distillery District I Walk around https://youtu.be/MHA1Z8k7FeU
      The Distillery District, Toronto https://youtu.be/8xO3-7_TKD4
      2020 Toronto Distillery District https://youtu.be/u6c7Zd0bLzE

      刪除
    2. 謝謝妳!午安!係放假一星期嘅重頭戲啫,嘻嘻!基本上唔敢出門去旅行嘛,就只好意思意思地,喺週年紀念放下假,四圍去下咯!

      刪除
  2. 16個年頭唔容易架, 希望你地繼續有N個16年呀~~
    等我黎個點歌時間啦~~
    https://vimeo.com/12357140

    回覆刪除
    回覆
    1. 係代你主子點架, 哈哈

      刪除
    2. 謝謝妳!首歌同卡通都好可愛呀!有一樣佢暫時都無能為力,就係抱起我,因為我好怕痛,佢嘗試抱起嗰下動作,我就已經痛到叫晒救命啦🤣🤣

      刪除
  3. 一杯咖啡有3個要求: skinny ! decafe ! latte! 我最多都係後兩樣啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現自己飲skinny奶時,會無咁容易有胃氣呀😅,又,原來妳都係飲latte 🙌🏻

      刪除
  4. Happy Anniversary,食得滿足,同樣愛也得滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Ruby!按身型計,我呢一年實在食得過份滿足呀,哈哈😆

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝無論係廚藝定婚姻都係大師級嘅MD祝福!🥰

      刪除
  6. Happy Anniversary !
    感嘆一句:多倫多真的是美食天堂😍😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Jessie!以前多倫多無咁多選擇,好似都係近十年多咗好多好西😋

      刪除
  7. 恭喜結婚周年!(靜靜雞講:我好難想像自己同一個人咁耐!)

    食唔飽嘅話,無論幾好食,都會超無癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!如果妳肯,妳一定得嘅,或者係妳更喜歡做無腳嘅雀仔啫😉

      食唔飽之餘,又同期望有好大落差啦,例如明明食西餐,無諗過要咁有鑊氣。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我見到妳嘅自家製呀,勁👍🏻,而且最正係有伴一齊食嘛!

      刪除
  9. Happy Anniversary!btw我都係愛吃sourdough。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝車媽媽!妳、我、Oli都鍾意食,哈哈,係愛呀⋯⋯Sourdough 😂😂

      刪除
  10. Happy anniversary! 祝繼續甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!祝大家都健健康康,同另一半亦恩恩愛愛!

      刪除
  11. Happy anniversary 16! 祝你們繼續甜蜜,幸福愉快!😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!估唔到時間過得咁快,諗番轉頭,好似唔係結咗婚好耐咁。

      刪除