2022年1月6日星期四

抗疫日常65~聖誕前後

明明應該抖下,但心情油麻地時,就最適合寫下網誌,分散注意力,不過,海豚兒都會量力而為,盡量寫得精簡。

主子和海豚兒在平安夜只需要返半天,下午去了買家品、買餸,然後就買外賣回家嘆!是咁的,因為之後一晚,我倆約了小學同學一家吃飯,所以這餐之前,也避免在外用餐,免得有乜差池,累到人家的小孩。。。因為小學同學家中幼童,未夠秤打疫苗,自疫情起,一家就沒有出外用膳啦,所以海豚兒也高度重視這餐飯,不竟,都成兩年無一齊食飯嘛,其實都幾開心!

平安夜的簡單日式晚餐配西式甜品,爽!

聖誕日,我倆就買茶記外賣,坐喺車度食,味道可以,但之後口渴足一天😅

夜晚就去小學同學家嘆同學安排的中式外賣套餐。

還有超好吃個個讚甜品~紅莓慕絲荔枝果肉撻,這可是主子點名,命海豚兒預訂的好西啊!

已忘了26號去過那兒,只記得在家吃了,提早一天買,不錯吃點心做早餐,吃剩的還夠第二天再食多餐。

27號就去了韓超和西超入貨,之後就買外賣的韓式炸雞回家吃。

好啦,就寫住咁多先,因為28號,有節目,留番下次再話你知!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係呀,以為有好轉咩,突然又殺隻omicron出黎,之後又無限輪迴,好彩自疫情起,我一直都work from home影響不大。

      刪除
  2. 平安夜的日式料理和紅莓摩絲撻超正👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 平安夜晚餐其實只係好簡單嘅外賣,但真係好啱口味,係呀,個蛋糕超正😋

      刪除
  3. 我地又係幾位N年無見既朋友家里聚會, 買了外賣, 小朋友麥當勞撹掂, 抽下獎, 說說笑笑又一晚. 真係好耐無同朋友開過聖誕 party. 都話難得大家約到24号無節目

    回覆刪除
    回覆
    1. 有小朋友嘅話,喺朋友屋企聚會真係會C服啲,尤其係喺小朋友嘅屋企,因為會有主場之利呀,大人細路都會放鬆啲,哈哈!

      刪除
  4. 雖然家有小朋友,又住喺武肺較多個案嘅國家(其實都唔算太多),但係要兩年無出街食飯,我係一定唔會接受得到(即使身為父母都係咁講),真係一樣米養百樣人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自2020年3月中起,我度只有約大概十個月時間,係有室內堂食供應,今個月開始,又再度禁咗室內堂食啦,唉!可能因為咁,大家都幾習慣自家煮或買外賣啦!

      刪除
  5. 多谢妳的tips, 我可以留言啦,開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,我嗰日好彩,終於google到答案🤣,最開心係解決到,呢個惱人嘅留唔到言兼留言消失嘅問題。

      刪除
  6. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    中式外賣套餐睇落都好豐富 👍
    祝天天愉快心情好!🦋🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安呀!朋友好有心,一早預訂好中式套餐,仲專程開車去pickup,而明明我地去拎都好方便。

      謝謝妳!大家都係,要快樂過日子。

      刪除
  7. 日式餐有個炸乜乜呢,有黃色白色係咩黎架?
    口渴即係呢間茶記多味精,唔好再食啦!!
    果肉撻好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰舊係炸豬扒,面頭係芝士,黃色係cheddar cheese 、白色係mozzarella cheese口味,一次過食哂都幾漏,好在我地只叫咗一份咋。

      對,下次最多幫襯佢嘅蛋治就算,個果肉撻真係十分正,鍾意食果味甜品嘅,我都會推介。

      刪除
    2. 炸豬扒配cheese, 飽飽飽呢~
      我愛果肉甜品呀..可惜肥人應該食唔到呢個....都唔飛得~

      刪除
    3. 件炸豬扒加埋芝士真係幾漏下,所以我地都只係叫咗一份些牙咋。

      唔緊要啦,香港嘅甜品選擇更多更好食,只係依家外出要加倍小心。

      刪除
  8. 回覆
    1. 謝謝妳車媽媽😘😘 一切盡在不言中🙏🏻🙏🏻

      刪除