2022年6月19日星期日

抗疫日常81~假期。繼續吃喝

星期四,海豚兒和主子去了室內outlets行街,兩手空空來,也兩手空空回,嘻嘻!

在附近買了壽司外賣回家吃,又煮少一餐。

星期五就去試新餐廳(?),其實是同一個餐廳集團,由台式改成港式的餐牌,名字叫麻布冰室。

意粉和蝦多士也不錯吃,飲品就還有進步空間咁啦,至於服務就很好了。

連自己都估唔到,晚飯因為貪方便,竟然去了同集團的台式餐廳,其實,也是有一點點私心的,海豚兒想食此店的蚵仔煎,可惜沒有印象中的香脆,至於蛋餅就幾好味,但對湯麵就沒有什麼記憶了。

四月是芒果當造的時節,海豚兒也乘機買了一個鮮芒果蛋糕嘆下。

星期五晚,海豚兒一直想念著老家的親人而睡不好,星期六一早,找個藉口和主子去了從溫哥華開到來多倫多的人氣早餐店OEB Breakfast Co.食早餐。

我倆挑了龍蝦、蝦薄餅,味道很好,可惜只得兩舊仔龍蝦肉,不夠喉嘛!

而蟹肉benny味道也不錯,配上牛角酥墊底,是海豚兒喜歡的配搭!

就這樣,海豚兒一星期假就結束了!本打算回家補眠,結果。。。回到家,發現又有事要處理。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係,食蚵仔煎,我情願食煎蠔餅

      刪除
    2. 車媽媽:包喺我身上,哈哈!

      刪除
    3. 仔仔媽: 我倆樣都愛,前者鍾意有啲甜甜酸酸醬汁,後者鍾意佢香口。

      刪除
  2. 哈囉!櫻 (◡‿◡✿) 早晨呀 ❗️
    節日快樂---💕‿💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安!係喎,你地今年多咗個長週末,正呀!

      刪除
  3. 好耐無見過咁樣嘅芒果蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊都仲有唔少傳統港式蛋糕麵包店做呢種芒果蛋糕,雖然唔會有咩驚喜,但勝在啖啖芒果肉,食得好滿足。

      刪除
  4. 蝦多士睇落麻麻地,鮮芒果蛋糕好想食添😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦多士味道不錯,不過如果一開四,賣相會更似從前小食店食嗰啲。食鮮芒果蛋糕最正就係,唔駛自己搞到手立痴痴,就可以食到啖啖芒果肉。

      刪除
  5. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    🐰 嘻..嬉..🤣🤣🤣 乜得之你, 行outlets你咁都꧁兩手空空回꧂
    哈.. 哈 .. 😀 🤣咁忍得手喎 👍 👏 👏 👏

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我平時喺呢邊去行街、outlets等,通常都無乜收獲,以前返香港就買得最開心。

      刪除
  6. 回覆
    1. 芒果當造時,食鮮芒果蛋糕特別滿足!

      刪除
  7. 台式蚵仔煎, 我都覺得麻麻地.....
    芒果蛋糕好似好港式咁...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間以前好好食,個蛋煎到脆卜卜架,但今次就…失望😞

      係呀,呢間係賣舊時款式嘅港式蛋糕。

      刪除