2022年6月30日星期四

抗疫日常83~五月風暴

週末去逛下湖邊,晚飯就食日式撈麵。

來到五月的長週末,先吃茶記午餐,再陪主子去剪頭髮。

然後就經歷了一次大型風雨雷暴,風速高達時速15x公里。

還好,當下我倆也在室內,避過這場災難。雖然天由晴轉陰再轉晴,只是短短幾廿分鐘,但這場風雨已令過萬戶居於多倫多市民,遇上由數小時至三天的大停電,當中更有許多樹及電䌫倒下,擋住馬路或令交通燈受損,而這已經算是低傷害情況,嚴重的倒落在車上、甚至屋上,更有多達11人喪生,很可憐。以下是我倆途經友人家附近遇上的倒樹,而友人的家,也停電超過24小時才收復呢!幸運的是,雖然他們房子兩旁鄰居也有倒樹,但沒有傷及他們和房子。

都説是長週末嘛,我倆也找了間餐廳好好飽餐一頓。本來想試的餐廳因停電而早休,主子就提議試這間叫Zen Sanuki Udon,主打吃烏冬,跟三月底時,海豚兒去的壽司店屬於姊妹店。這晩飯也算很不錯吃。

長週末的星期日,海豚兒一早就在Hexagon餐廳訂枱,嘆個西式brunch

味道很好啊,有機會要來試試這兒的晚餐呢!

食飽飽就在附近逛逛,去了間專賣英式食物的小店逛下,又買了些古古力回家食。

某日從冰箱找了一個,買了接近一年的卷蛋蛋糕出來吃,雖然味道不及堂島卷,但也可以止止癮啦!

來到星期六,就去了食好西,包括期間限定的龍蝦肉poutine 、龍蝦肉burger 、和吞拿魚他他,當中的這碟poutine,應該是我倆人生中食過最大碟的薯條呀,當然最後也吃不掉啦😅。

20 則留言:

  1. 呢度新聞都提到呢~~ 不過難怪, 通常佢地都係講本土野多

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年多倫多好似特別遇到同大自然相關新聞,年頭落超級大雪,五月又有呢場大風大雨,希望唔好嚇怕坐救生艇嚟嘅港人啦😅

      刪除
  2. 回覆
    1. 平日困喺屋企太長時間,所以一到週末就想去食下好西。

      刪除
  3. 下次睇你的blog要食飽之得😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇妳自家製晚餐,都睇到我心思思呢😍

      刪除
  4. 海豚兒終於逛街有了收穫囉😄

    回覆刪除
  5. 每一餐都好吸引,龍蝦肉burger 少見。 早排元朗停電,友人就困 lift. 话電梯有燈,但自己上落唔停,等一陣先咁到掣開門出lift. 好彩電梯有人陪佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊餐廳通常到夏天就有龍蝦特別推介,所以我地都會搵啲特色嘅試下。停電困喺電梯真係好無助,好在無意外,順利出返黎🙏🏻

      刪除
  6. 回覆
    1. 而且個風球仲來得不遲也不早,人一走,就掛八號波😏

      刪除
  7. poutine我真係麻麻,可能本身我已經唔太好薯仔,而且食薯條唔太鍾意淋咗嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同妳相反,最愛加咗燒汁芝士淋哂嘅口感。我估妳食nachos都會揀食脆口,我就鍾意食芝士浸淋哂嗰啲。

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢間烏冬真係幾正,而且有套餐,啱哂我呢啲貪心鬼,可以試多幾款食物!

      刪除
  9. 回覆
    1. 對,最緊要人無事,見到啲大樹壓著一間間屋,屋主們一臉無奈,個心都替佢地難過,但至少佢地無受傷,都尚算好彩!

      刪除
  10. 停電幾日真係好嚴重....令我諗起上個月元朗燒橋....
    接近一年的卷蛋蛋糕 <~嘩......係咪忘記左食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果有小朋友或動物嘅話,停電更加唔方便。

      又唔係嘅,只係因為得我一個會食,所以無乜意欲解凍黎食。

      刪除