2022年7月12日星期二

抗疫日常84~淆底新日常

星期六約了去洗牙,主子朝早先陪海豚兒去嘆份茶餐。

晚餐就買壽司外賣,加不錯吃古古力卷蛋蛋糕。

之後一個週五晚上,海豚兒牛牛癮起,就去了牛角開餐,試了大大塊牛牛,超好味,亦把其他食物都比下去。

接下來的週末,我倆就去了商場行街街,行到攰就食了份量雖少但味道很好的RH Court餐廳,大家對這兒的食物,包括燒牛肉三文治、龍蝦包、曲奇也很滿意。

另外,又在另一家餅店買了件美味甜品一解心癮。

自疫情起,海豚兒已在家工作兩年多,某日,部門經理吹雞要各人親自到公司開會,海豚兒亦唯有淆住底咁去啦。連同經理共11人的3小時會議當中,只有一人戴口罩,唔駛問阿貴,都知道係海豚兒啦。其實在這會議的一星期前,部門已舉行了一個大型會議,有一半人包括海豚兒在家連線開會,另一半人就親自到現場開會,各自也有二百人以上參加。從公司提供的相片裏,海豚兒也好像沒見到現場有戴口罩的人啦,這就是現況,大家也只好慢慢習慣吧!

開完會,同事們就一起去午餐,海豚兒就自私食,去買了些甜品回家嘆,就當幫自己定驚🤣🤣

又到週末,先陪主子剪髮,然後就一起去一伙堂,吃咸食不錯午餐。。。

和Cafe N’ One好吃的<全日早餐>晚餐。。。完!

18 則留言:

  1. 我呢度都越來越少人戴口罩啦
    之前Nice話坐公共交通工具一定要戴口罩, 都被法院hold住左, 雖然日日都話好多case, 但係都好似不以為意咁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家日常可能只見到3-5%嘅人會戴口罩,對我黎講,暫時仲係需要時間去適應回到從前嘅日常😅

      刪除
  2. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    戴口罩 😷 好習慣 👍 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!暫時我都係未慣唔戴口罩,其實呢度戴口罩嘅時間,都真係病少咗。

      刪除
  3. 第一張相片除樽仔奶茶 樽仔奶茶外, 另一飲品, 好特别呀! 是什麽飲品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 另一杯係啄啄糖奶茶,味道差不多,主要係上面多咗幾粒啄啄糖,唔怕癡牙嘅話,都幾好味。

      刪除
  4. 咁啱我也剛洗完牙,我們這裡基本上已冇麼人戴口罩了,除了今天的hygienist,我盡量不去公廁,也減少在外餐。
    抹茶蛋糕和LATTE最like 😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我去開嘅醫生、牙醫、眼醫生都係唐人啦,全部都戴齊口罩、眼罩,亦要求我地都要戴口罩入診所,不過公眾場合真係好少人戴啦。

      兩者都唔錯,而且間餐廳好似係香港人做嘅。

      刪除
  5. 回覆
    1. 無法啦,已經係呢邊嘅新日常2.0,我都要慢慢適應下。

      刪除
  6. 我呢度真係得唐人帶口罩,啲老番已經有7、8成已經唔帶口罩

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況近似,我呢度都係唐人戴口罩嘅人較多,大家都好好保重啊!

      刪除
  7. 回覆
    1. 好在有主子喺度,清碟(盒)無難度,哈哈!

      刪除
  8. 我好想可以唔帶口罩呀!夏天真係好辛苦。我都試過兩三次返工去廁所時唔記得帶翻個口罩就去咗,如果以後都唔駛再帶就好喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港夏天又熱又濕,的確難頂。我地都仲好少少,外出時一返上車,至少可以除低口罩再開大冷氣抖下,不過我估香港應該有排都未會戒除口罩令。

      刪除
  9. 我見韓國同泰國都開始唔使戴口罩啦, 不過肥人都戴慣左, 唔帶反而仲驚呢~
    所有野食都好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都仲係,有我就有罩🤣

      我都覺得係😋,呢篇嘅食物我都好滿意,睇黎我地口味都ok夾喎!

      刪除