2022年8月23日星期二

抗疫日常86~七月記錄

某個星期五,pat pat痕,在家食燒肉,味道不錯,但善後工作太多,下次還是出街食更好!

週末去赤鬼嘆壽司,一個字,正!

除了雪糕,飯後甜品就是去餅店,買了新鮮出爐蛋撻。

另一個週末,海豚兒和主子去了市中心Muni Robata,試了個西日式早午餐。

任點任食的頭盤中,鮑魚最好吃,其次是三文魚他他,其他食物就屬於正常水準。

主菜的龍蝦也不錯,肉眼扒就肉味不夠香。

甜品就各有喜好,海豚兒喜歡tiramisu,而主子就欣賞crème brûlée多些。唯一相同的是,大家也不喜歡大樹菠蘿的味道。

之後就去行街街,行到攰,就嘆杯舊違了的意大利雪糕(芒果配咖啡味),好吃!

晚飯就去了一心,拉麵不錯、沾麵就一般般。不曉得,何時可以再去日本食沾麵呀。。。

接下來的長週末星期六,中午在茶記醫肚。

晚飯就去食唐餐,細心的你或者會發現,中餐在這blog是較少出現,原因嘛,兩個人,能吃的不多,尤其是自疫情起,習慣了在家中吃,吃的份糧比從前更少,往往打包的,比即時吃的還要多啦。

星期日,主子就先陪海豚兒嘆杯有心機的咖啡,然後就去商場行街。

行完就順便到Joey食晚飯。這兒的古古力流心蛋糕,依舊是賣飛佛呀!

就這樣,七月便在吃吃喝喝中渡過了。各位的七月又過得怎麼樣呢?

18 則留言:

  1. 食左唔少好東喎
    我估你個度D中餐唔係panda express 個D掛 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯夏天方便走動,都真係專登去下唔同地方搵食。

      小聲說,我連Panda Express嘅甜酸、甜辣類型鬼佬口味菜式都啱架😂

      刪除
  2. 我都好怕係屋企煮“大檀嘢”,情願出街食,所以我平時盡量煮啲簡單嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲油彈到四方八面,真係超級搵自己笨,做餐C!

      刪除
  3. 我過去2 年, 也是在吃吃喝喝中渡過! 好想去旅行呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去年唔覺架,但今年真係有啲「坐」到悶,唔想再屈住喺自己地頭。

      刪除
  4. 一個字:正😋😋
    這兩年少了出去食,多了在家煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊外食水準真係越來越好,亦比以前有更多選擇!

      妳係煮得之人,做妳家人不知幾有口福呢!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,仲一路燒一路彈到自己,嗰刻又蠢,醒唔起用foil paper圍住個爐。

      刪除
  6. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤
    🐰食得豐足的七月 +👍 😋😋 🤤🤤
    超好吃的提拉米蘇, 口感細膩順滑, 我的最愛, 哈 .. 哈 .. 😀 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個月真係不停搵食呀,哈哈!

      原來妳都鍾意tiramisu,某年冬天,我瘋狂愛上食tiramisu,結果幾個月後,月巴咗十磅🫣。

      刪除
  7. 你話個weekend brunch麻麻, 但睇相好得吓咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個brunch嘅sushi質素係典型「北美水準」,而近年多倫多sushi水準升哂呢,所以呢餐就被比下去,而且塊扒雖然賣相好得,但可惜無乜肉味。

      刪除
  8. 在家食燒肉係舒服,但朕味真係久久不散!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,陣味唔散,啲油仲彈到週圍都係,試過一次都驚驚呀!

      刪除
  9. 大樹菠蘿肥人喜歡呀, 我幫你吃晒佢~!
    快啦快啦, 傳日本宣佈可以自由行啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我接受唔到大樹菠蘿陣獨特嘅香味😅,好,下次一於揾妳幫拖。

      係呀,等我好好計劃一下下年行程先,嘻嘻!

      刪除