2022年8月30日星期二

抗疫日常87~去市中心開會

 早前用代購模式,買了增胖麵,跟市面上其他牌子比較,的確好味啲!



還有在中超買了日版的Häagen-Dazs雪糕,細細杯過口癮,味道亦很不錯。


週末和主子去室內outlets行街街,然後就去附近的意大利餐廳Grazie吃晚餐。有趣是,海豚兒點的,主子非常欣賞,而海豚兒也滿喜歡主子所選的,我倆索性交換來吃。而現在的海豚兒真的細食了許多,只吃了半份多些少的份量,已飽到吃不下甜品😅。


襯著週末假期,星期天我倆去了試台灣小吃。味道還可以,只可惜當日攝氏3X度,而餐廳的冷氣竟然壞了,難為主子點了熱辣辣湯麵,食到一頭汗🥵。


接下來的週末,我倆先辦妥正事和去揀眼鏡,然後晩飯就去了港人開的Cafe N One吃飯。大家都揀到啱心水的意粉。海豚兒選了卡邦尼意粉走煙肉,是有點怪誕,但這就是海豚兒喜歡的味道!至於主子就點了牛牛意粉,也滿喜歡!


然後又到海豚兒公司,每月例行會議,這次部門經理選擇在市中心的辦公室開會,海豚兒也只好硬著頭皮,坐火車去市中心咯,自疫情起,這是海豚兒第一次坐交通工具,去市中心上班。跟上次一樣,在會議室內,海豚兒依舊是唯一戴口罩的員工,但有趣的是,早上一早到達車站,在月台上等火車時,早到的海豚兒發現,有戴口罩的乘客,都陸陸續續,紛紛站到海豚兒附近,原來人以群分是咁解,哈哈!


臨離開市中心前,海豚兒去美食廣場,買了份久違了的呃鬼佬午餐醫肚。小聲說,其實海豚兒滿喜歡這些不正宗中菜味道啦!

16 則留言:

  1. 嘩,飽到甜品都食唔落,好少呵😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近都係咁,好快飽,真係食少好多甜品呀😪

      刪除
  2. 我間中都會煮美式中餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有啲呃鬼佬菜式嘅味道較易入口,都真係幾好食架,話時話,呢啲可能算係第一代嘅fusion菜呢!

      刪除
  3. 最期待的靚靚甜品呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,呢排無啦啦食少咗好多甜品正餐添😅

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,我怕鹹,煙肉、餐肉、火腿我都麻麻。

      刪除
  5. 早晨! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    哈 .. 哈 .. 😀 🤣 增胖麵 ❗️

    【特別呈獻:法式鵝油增胖麵】 https://youtu.be/OPZfqOHq6Mg
    【試食】最近熱話 增胖麵?法式鵝油拌麵 https://youtu.be/G6sgexb20z4

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個名幾過癮,最估唔到啲蔥係成個麵嘅靈魂!

      刪除
  6. 合熱辣辣湯麵冇冷氣我一定即閃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去到時,店家剛開門,所以唔發現原來係冷氣壞咗,叫完食物再坐多陣,至覺唔對路,但已經太遲。

      刪除
  7. 難得我見到嗰兩碟意粉覺得好ok喎!
    講起鬼佬中餐,我都幾懷念Panda Express, 雖然香港都有, 但我真係唔會想念到會專登喺香港食Panda Express囉!

    回覆刪除
    回覆

    1. 兩碟意粉都帶少許和風,比平時港式嘅係唔同啲,而且亦都真係幾好味!

      喺香港莫講話Panda Express, Subway都應該唔會去,不過我覺得食呃鬼佬中餐,其實係夾雜咗一種思鄉嘅情懷,而明明出國前,係好少機會接觸到,但人在外,就會偶爾想食下。

      刪除
  8. 竟然比海豚兒快過肥人品嚐增胖麵添....我輸了~
    成篇都沒甜品啊~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,又真係估唔到喎,不過香港會比呢度平好多就真!

      係啦,最近好鬼快飽,完全食唔落甜品。

      刪除