2022年8月14日星期日

不長也不短

不經不覺,海豚兒已離開老家三十載,不如襯記憶被遺忘前,簡單記錄一下,這段不長也不短的日子吧!

找不到合適這篇的相片,只能替跟隨海豚兒,三十年內搬家十五次,其中的十三次搬家,是在頭十六發生,卻未有走失的文具(雖然間尺上的龍貓公仔已掉了),影張相留念!

第一個五年 >>> 從老家搬到三藩市短住一個月,再到羅省

很多很多的第一次,包括寄住父親老闆家、學揸車、炒車😅、搬出來一個人生活、著便服返學、拍拖、做兼職、開長途車去三藩市、拉斯維加斯、溫哥華等⋯⋯太多不能盡錄的第一次,也發生在這五年間。感恩是,人生路不熟的日子,在學校遇上一位好同學K,得到她及其家人、甚至親戚的照顧和幫忙,在教會裏亦認識了一班好朋友,一起經歷了一段「光輝歲月」。


第二個五年 >>> 從羅省搬到溫哥華

因著父親決定和他的新家庭移民,所以海豚兒也「有幸」在未完成學業前,搬到去山明水秀,但經常天陰有雨的溫哥華,重新適應新生活。從羅省的陽光與海灘,到天陰陰灰暗暗的溫哥華,反差的確有點大,還幸,這幾年間,無論在學校和教會,也認識了對海豚兒很重要的友人及另一半,這都是金錢不能買的東西。


第三個五年 >>> 從溫哥華搬到多倫多

正確來說,是在溫哥華生活了四年後,本已打算收拾細軟搬回羅省生活時,竟然遇上了主子。既然遇上了對的人,又何妨跟他去新地方試一趟。還記得這個五年,生活其實過得不容易,不過靠著大家互相支持,還是挺過來,亦行到埗入教堂一刻。印象中,在決定結婚前,是我倆相處以來,吵架最多的日子,當時生活上有很多惱人事,感恩後來問題也續一解決。


第四、五、六個五年後 >>> 多倫多

回想由決定搬到多倫多生活時,我倆也以為這只是一個中途站,終有一天,主子會陪海豚兒回美生活。沒想到,在離開老家後,我倆大部分時光,也在多倫多渡過,某人甚至早已忘了回美的承諾🤨。無論如何,這些年雖有高低起跌,生活還是歡笑遠比不快多很多、很多,我倆亦早已習慣了這兒的一切,包括冬天太凍、夏天太熱、風太大、雨太兇等等等等狀況,也有機會導致電力終斷,網絡訊號也隨時可以停頓24小時之久,不要覺得奇怪,這件事在七月中才再發生過,哈哈!


後記:在這兒生活,因為地方太大,模式上的確不及老家方便和多姿多采,但就能安靜過日子,雖然有人會覺得這裡的生活節奏太慢,不過,生活和工作上就較易取得平衡,說到尾,針無兩頭利,而且移民和旅行心態也大不同,決定在那裡生活,就要好好準備自己,慢慢融入新生活。然而,「融入」並不是口號,是需要身體力行,一天一點累積這種歸屬感。

30 則留言:

  1. 哈囉!下午好, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    三十載怎能說它短呢❓ ❗️ 人生三個三十年也差不多了😀
    文章中妳淡淡的描述一切, 感到妳性格開朗及樂觀, 十分之陽光 🌟
    萬事向好一面看, 天天開開心心過 💕 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 30年聽落好似好長時間,但回想過去又覺得,好似好多事物都唔係咁耐前發生咁!

      我份人對小事比較著緊,例如當日食咩、去邊到咁,大事反而無乜所謂,嘻嘻!

      刪除
  2. 妳竟然仲keep住啲舊文具,好長情,生活多年既地方,習慣咗,就唔想再移動,不過有時既嘢好難講,妳都係啲隨遇至安既人

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只係因為懶,文具插喺筆筒,搬屋都係成個放入保鮮袋就咁搬,所以可以保存到依家。

      係呀,習慣咗,就唔會特別諗想搬去另一個地方生活,但若果有需要再搬,我又唔會好抗拒,當然,返Vancouver就例外啦😆

      刪除
  3. 每個地方生活方式不同, 有優點, 也有缺點
    至於留在老家, 或在其他地方, 都是看自己心中所想要的生活是怎麼樣, 每人所需要的不一樣, 總不能一概而定

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常認同”每人所需要的不一樣, 總不能一概而定”,留低或走都係睇個人情況,但要走的話,希望能夠做好足夠心理準備,適應得會好啲。

      刪除
  4. 都生活得好精彩呀,而且適應能力也強👍
    心態好重要,按照自己喜歡的生活方式,和主子開開心心過好每一天💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前主子成日笑我似隻cockroach,唔多病,又唔難適應陌生環境,可能其實只係因為我無佢咁多野諗,唔識驚啫。

      對,心態真係好重要,另外健康就更加緊要,身體健康,都會令心情放鬆啲!

      刪除
  5. 美加抽稅都重,唔好做倆邊公民呀!你地住多倫多咁耐,天氣之類都已經適應哂,而且依家唔同十幾廿前年,衣食都選擇多咗好多,搬唔搬都無所謂啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔咗咁多年,我都習慣咗多倫多嘅生活,如無意外,應該會一直住呢邊。講樣瘋狂野妳知,其實至結婚後,我就問主子,我地幾時去買墓地,連屋都未買,我就想買山地🤣

      刪除
    2. 嘩, 做乜咁浪費銀兩呀!死咗又無後代拜山,唔好浪費啲錢啦。

      刪除
    3. 我以前有呢個諗法,原自於我媽走得太突然,一家人要喺最難過時,處理好多呢啲野。不過我地依家都已有共識,死後就將骨灰放喺屋企,每日都可以見到。

      刪除
  6. 原來你住過美加咁多唔同地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好彩,一直都係住喺多唐人聚居嘅大城市,所以生活比較容易習慣。

      刪除
  7. 移民路從來都不是易行, 特别對一個留學生, 人生路不熟的日子, 我都經歷過.
    最重要現在生活開心.我也離開老家很久, 當年我是被逼的; 慶幸在加國遇上了對的人, 現在生活開心.
    我也保留了一些舊文具, 唔啥得掉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家行過嘅路同經歷都有啲似喎,一路走來,慶幸我地都係感恩比抱怨多,曾經,也因為民化差異帶來嘅衝擊,碰上很多壁,現在回想起來,都變成一堆笑話,其實我地都算好彩,年輕時出國,亦始終較易適應!

      除咗文具,有冇其他專登保留嘅物品呢?我响香港嘅中文作文簿,都唔捨得掉呀。

      刪除
    2. 我也保留了 WALKMAN & CASSETTE TAPE! : )

      刪除
    3. 好勁呀!仲有保留住walkman跟錄音帶,我最後悔是沒有留低芭蕾舞鞋呀!

      刪除
  8. 對,最重要的是融入“自己揀”的地方… high five

    回覆刪除
    回覆
    1. 融入真係需要時間,相信妳這過內人更加明白呢!

      刪除
  9. 回覆
    1. 年靑時少啲顧累,會易啲適應嘅,而且好好彩身邊一直遇到好多好人。

      刪除
  10. Good that you find Toronto as your home and adapt to it.

    回覆刪除
    回覆
    1. And hoping to grow old with hubby here too 😉. How are you? I haven’t heard from you for so long. I hope all is well with you and your family

      刪除
  11. 我以為住温哥華既人不會選擇去Toronto . 你地為何唔考慮溫哥華

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前住羅省嘅我,其實會喜歡多倫多比溫哥華多一點。而當年是陪太子搵工而搬黎多倫多。

      刪除
  12. 不易過的三十載,恭喜妳找到對的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝車媽媽!而我覺得妳同車爸爸至係模範榜樣呢!

      刪除
  13. 好勇敢呀!
    其實肥人當年欠缺左呢份勇敢, 所以今時今日只能後悔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細時去LA或溫哥華其實都唔到我揀,咁去多倫多至少係為咗唔想同另一半分開,戀愛果然真係大過天。

      但隨著年紀漸長,顧慮又會增多,身不由己,唔駛後悔,一切定有安排!

      刪除