2022年9月13日星期二

抗疫日常89~忽然放日假

閒日的星期四,主子和海豚兒臨時放了日假,去了尼亞加拉瀑布區一趟。

當日天氣好,亦沒有遇上惱人的塞車情況,一個多小時車程,輕輕鬆鬆去到瀑布區,先去嘆個午餐。

這間Tide & Vine Oyster House的食物超好吃,生蠔新鮮爽脆,龍蝦湯香濃足料,龍蝦包的龍蝦肉大大件又爽口彈牙,還有脆炸魚包(haddock)炸得香脆可口,配以帶點亞洲風味的芝麻味醬汁,更加把味道大大提升,我倆一致認為,這餐廳絕對有下次呀!

然後,我倆就去參觀瀑布咯。其實這兒已來過許多次,但因為早兩個月剛開通了一條隧道,可供遊客從更接近瀑布的距離參觀,所以就前來一看囉!

這裡的前身本來是發電廠,現在就改建成可供遊客參觀的景點。

在發電廠看得一頭霧水的海豚兒,乖乖的拍幾張照片,就乘電梯往下層參觀咯。

經過長長的隧道,終於到達目的地。天氣好好,很適合拍照,隨便拍拍也很滿意。只是五行怕曬的海豚兒,一邊拍照一邊忘著遮擋太陽,拍了一會就沖沖折返到「陰間」,等主子來會合。

離開景點後,我倆就去搭登山電梯,換另一個角度欣賞瀑布的優美風景。

之後在賭場附近逛逛,就去吃晚餐。

搞笑是,晩餐在下午四時進行,我倆食完準備離開之時,才開始有公公婆婆前來,準備食晚飯🤣

是晩(日)選址Outback Steakhouse,是為了讓海豚兒重溫久違了的炸洋蔥。可惜回憶比較美好,這晚餐味道非常一般,而且可能因為座落於遊客區,價錢亦比較貴。比較之下,和午餐價錢相約,但午餐真的好吃好多多多喔!

不過,大家也很滿意這天的行程,所以晚餐就算很一般,也不影響我倆的好心情啦!

20 則留言:

  1. 八卦一問, 點解你地會想去睇瀑布?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係因為我想去新景點(The Tunnel)咋,因為咁多年黎,我都未坐過觀光船,近距離欣賞瀑布😅

      刪除
  2. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    加拿大有名的景點Niagara Falls, 謝謝分享大自然壯麗之美 ❗️
    🐰 我一家人都有緣親身一睹多倫多尼亞加拉瀑布, 只可惜唯獨當時我回了香港。

    *Soaking wet at the new Tunnel at Niagara Parks Power Station on Canada Day and firework at night
    https://youtu.be/N6Mt014L42A
    *美國加拿大交界處 Niagara Falls
    https://youtu.be/Uiy4YdxWMrM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會再來的話,絕對值得花時間參觀瀑布,這是多倫多最值得去嘅景點,沒有之一,嘻嘻!

      刪除
  3. 嘩, 你地好遊客呀!不過有時做吓本地遊客係幾過癮嘅。
    抱歉,你地第一個餐太多"白色"..... 我唔得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為呢,我好討論玩機動遊戲或坐觀光船式嘅濕身,所以從來無機會近距離睇瀑布,難得有條新隧道開通咗,就好想去。

      好收到,妳黎的話,我們去鋸扒好了。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我都好羡慕妳NYC+LA嘅深度遊呀!下次去NYC,可以考慮黎埋一齊玩😄

      刪除
  5. 第一餐好鬼正😋 做個本地遊客都可以玩得開心食得滿足👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都好like第一餐,食完即刻心情大好呀!夏天去睇瀑布,真係特別靚,難得閒日又無咁忙!

      刪除
  6. 好耐無去Outback Steakhouse, 要食只能去USA!
    龍蝦湯,龍蝦包,還有脆炸魚包好好食呀! 我都好鐘意食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前多倫多有分店架,唔貴又好食,經過今次,我都唔會再喺遊客區食lu 😪

      上午嗰餐真係好正,有機會黎,值得去試下。

      刪除
  7. 回憶係最美味架~
    肥人都比較喜愛「陰間」多過「陽間」.....哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,回憶總是更美好!

      哈哈,原來大家都係五行怕曬之友🙌🏻🙌🏻

      刪除
  8. 生蠔、龍蝦湯同龍蝦包都好吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好滿意呢餐,再去的話,都一定會再幫襯!其實嗰日去到,大部分都係中國人,感覺都幾搞笑😅

      刪除
  9. 啲食物全部望落去都非常唔錯。🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一餐真心正,第二餐有點浪費配額🙈

      刪除
  10. 我係N年前去過尼亞加拉瀑布.... 有機會要再去一次

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的要再去啊!這是一個不同季節都值得再去的一個景點!

      刪除