2022年9月21日星期三

抗疫日常90~長週末staycation。約會。接機

襯長週末又剛好早了起來,主子和海豚兒去了嘆一盅兩件。自疫情起,這是我倆第一次在多倫多飲茶。食物有水準,蝦餃最搞笑,大隻得過份呀,哈哈!難得一次飲茶,我倆共點了八款點心,剩下的打包,擇日再食過。

晚飯就幫襯「茶記」,店舖的名字名乎其實叫茶記,味道也不錯。

最後還買了碗美味可口的楊枝甘露作消夜。

另外,襯著長週末假期,搞搞新意思,簡單一個staycation。

早餐簡單吃了牛角酥配牛奶咖啡。

晚餐就嘆新鮮好味壽司拼盤外賣,就這樣悠悠閒渡過了假期。

之後的週末,想看看三文魚,可惜沒能捕捉到魚魚跳起的時候,只勉強影到魚尾😂。

玩完自己一輪後,就去食拉麵醫肚。


接下來的一個星期,海豚兒請了兩天假。

第一日和退休同事食午飯,我倆住得近近地,見面都算方便。是日挑了全日早餐,大家也吃得滿意。

第二日就去接機。新到埗的第一餐,海豚兒挑了冷熱食物均好吃的赤鬼餐廳,海豚兒不期望人家會記著這餐特別好吃,但至少將來回想起落地第一天的經歷,也不至於太強差人意吧😅

還好,人家也喜歡海豚兒的安排,更送上一份很有心思的禮物,謝謝!

晚餐又再安哥好味壽司拼盤外賣,煮少餐之餘,亦因為夠「清淡」,主子食得尚算滿意,嘻嘻。

20 則留言:

  1. 有朋自遠方來呀~~ 朋友長居還是旅遊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友嘅朋友黎展開新生活,希望佢早日適應呢!

      刪除
  2. 楊枝甘露? 睇落似燉蛋多dd...哈哈!
    真係好好好清淡呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係角度問題,嘻嘻!

      無油無鹽,我覺得好「健康」下,哈哈!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,政府為咗鼓勵市民喺省內酒店staycation,玩完仲有得喺報稅時申請稅務優惠添!

      刪除
  4. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    長週末, 好充實唷😊✔️ 壽司仍伴隨左右, 怎能不滿足👍
    🆂🆃🅰🆈🅲🅰🆃🅸🅾🅽。約會。接機。➕ 美食。 你好幸福唷 😍❤️💕

    回覆刪除
    回覆
    1. 長週末過得好快呀,一轉眼就過咗!話咁快又一個月,希望今個月更有食神!

      刪除
  5. 長假期的節目安排得好豐富👍
    點心壽司好鬼正😋
    對朋友都好細心體貼,忍不住俾個讚👍💞

    回覆刪除
    回覆
    1. 困咗太耐,都想襯冬天前搞搞新意思。我都越來越覺得,多倫多食物水準唔錯,經歷兩年多疫情,亦更珍惜外出用餐體驗!

      謝謝妳,其實我地本身唔識,朋友開到口想我幫下佢朋友,咁一定要去照應下嘅!

      刪除
  6. 回覆
    1. 我呀?太過長啦,哈哈!Just kidding ;)

      呢幾餐我都好滿意就真!

      刪除
  7. 非常正,莫講話蝦餃,我見到牛肉嘅size竟然 同碟腸粉差唔多,好誇張。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,掛住影蝦餃,原來牛肉都真係好大粒,你唔講起,我都無留意到添呢^^”

      刪除
  8. 回覆
    1. 真係勁巨型,其實一人一粒已經好夠下,嘻嘻!

      刪除
  9. 我之前可能太常住酒店,真係完全無staycation嘅慾念。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地其實好想揾間靚洒店嘆下,但可惜一係荷包唔爭氣,一係地點唔合適,不過,今次都叫做搵咗間方便就腳,兼有中文電視睇嘅黎玩下,哈哈!

      利申: 家中沒有安裝中文電視,所以酒店有得睇,覺得好有趣。

      刪除
  10. 好多好多美食。如果我住加拿大應該會肥好幾個碼... ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啫唔會啫,亞洲野食碟頭細啲,無咁易食肥人😁

      刪除