2022年9月7日星期三

抗疫日常88~乖孩子。一路向西之旅

襯夏天快要結束,海豚兒亦好好把握時機,和同事一起吃個午飯。還記得,對上一次跟這位印度裔同事吃飯,是在疫情前去飲茶啦,不過我倆工作關係非常密切,每星期也有聯絡上,不經不覺,我倆已共事了十二個年頭,大家亦早已互相認識對方的家人。能夠在工作上有這種伙伴,算很難得啦!


再之後的週末,海豚兒和主子先去驗眼和做眼睛檢查,然後又再去揀和配眼鏡,在眼科醫生再三勸予下,海豚兒終於乖乖的,去配副有度數的太陽眼鏡,來保護眼睛,以後就算沒有戴隱形眼鏡的日子,也有太陽眼鏡可戴。

乖孩子當然要有獎勵啦,奬品就是性價比高,Aoyama Sushi廚師發辨壽司晚餐啦,二人前才$140,另加甜品、稅和小費。這間由日本人主理的小店,食物水準很不錯😋😋,格局更真的有像身處日本😍!


然後某個工作天,主子約了舊同事吃飯,海豚兒也好好捉緊偷懶不用煮的機會,去台灣小店吃晚餐,同場還有可愛小狗一隻供欣賞呢!


來到週末,我倆決定要來一個「一路向西」之旅。是日向滑鐵盧市出發。到埗後,先醫肚。


點了份龍蝦餐開心些牙,除了周打龍蝦湯麻麻地,其他食物就不過不失咁囉。


之後就去了辻利茶舖吃日式甜品,海豚兒實在太太太高興,可以再嚐到焙茶味軟雪糕啦,每一啖都帶著焙茶濃濃的回甘味道,好味呀!至於抹茶opera就一般般啦!


食飽就去附近滿有名的St. Jacobs Farmers’ Market & Market Road Antiques(農夫市集和古董市場)逛下。



最意想不到的是,我倆竟然在這古董(定二手?)市場,逛得津津有味。一眼看到Wedgwood碗碟已覺得很漂亮😍。


眼利的主子,更留意到Harry Potter一套七本包括初版或較初期出版小說。


主子說,他記得小時候家裡有用這種放燙斗的鐵架,海豚兒可是第一次見這傢伙呢,但估計主子小時候見的燙斗,應該早已換成能直立的蒸氣燙斗,只是老一輩的心態,一般會很珍惜資源,不會把物品隨便丟掉,所以就算已沒有太大的實際需要,還是會繼續沿用放燙斗的鐵架。


還有,來自老家的一仙紙幣,相信年靑的大家也不陌生😂。雖然沒有實質收穫,但還是很享受這個不一樣的週末啦!


20 則留言:

  1. 我呢度都有呢D類似二手鋪, 二手得黎D野都唔平架

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起唔平,唔知妳有冇印象,修x堂個老板娘n年前幫大台喺法國拍過個節目,由朝到晚教人點揀名牌古著。

      刪除
    2. 我無印象呢... 而家佢仲係咪上市公司CEO呢

      刪除
    3. 我問咗google大神,已不是CEO了。就算無睇都唔係壞事,佢只係不停教人買衫前,記得一定要睇下領位、䄂口位有冇發黃咁,多句都無。

      刪除
  2. 我們這裏也開了一間辻利茶鋪,還沒去試呢。
    我也喜歡逛二手古董市場,但只是看不敢買😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒去試下吖,不過佢啲產品都幾提神,我只敢日頭食,因為怕夜晚會瞓唔著。

      M2,暫時都只敢觀看咋😅

      刪除
  3. 能在工作上有好伙伴,是很難得啦!
    Toronto 沒有辻利茶舖?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,今日至同呢位同事講起,難得大家都未轉職之餘,亦合得來,無面左左。

      疫情下,只執剩Downtown同Waterloo兩間店呀, so sad!

      刪除
  4. 回覆
    1. 都真係幾正,連雪糕都好好味,有機會都要再去食下😋

      刪除
  5. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️ 你好❗️
    Wedgwood 陶瓷產品很有名氣 👍
    World of Wedgwood | Museum https://youtu.be/_uohu-S8fok
    2018Wedgwood Factory Tour https://youtu.be/ztjRa_66K5I
    Collector Time: Wedgewood Ceramics https://youtu.be/fp4cHGkWl9w

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都唔太留意呢啲杯碟野,但嗰日見到呢套都心心眼呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,呢餐好食之餘亦唔太貴,服務仲好好添!

      刪除
  7. 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    🐰 𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓜𝓲𝓭-𝓐𝓾𝓽𝓾𝓶𝓷 𝓕𝓮𝓼𝓽𝓲𝓿𝓪𝓵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,中秋節快樂!雖然我家完全睇唔到個月亮😅

      刪除
  8. 回覆
    1. 堅係靚呀!我睇咗好耐都唔捨得走,可惜杯碟唔啱我之餘,我亦未敢買古董物件吖。

      刪除
  9. 一仙紙幣....老人家既肥人真係未見過....講真架!
    本來都唔愛買2手....近來聽太多故事(你懂的).....而家絕對唔會買...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁證明妳超超超超後生囉👍🏻

      因有新人到埗,經佢同意,我反而準備咗啲全新和只輕輕用過嘅衣物俾佢,好在佢唔介意。

      刪除