2023年2月9日星期四

2022聖誕巴黎“游”記(1)~日落巴黎。失行李

休息了個多月因為既忙且懶... ... 不過還是要的起心肝,把生活點滴好好記下來。

旅行出發前一天,先嘆份Chillax Coffee靚午餐,蛇0鬼的海豚兒因旅行在即怕會染病,所以點了外賣在車裡頭開餐。

之後陪主子剪頭髮,然後就帶充滿節日氣氛包裝的Ikon Sushi壽司外賣回家吃。噢,忘了告訴你,這是非常大雪的一天。

出發日高高興興去到機場,辦妥登機手續又過完安檢,當然是指定動作去lounge到hea下啦!

上到機,影下相,食下晚餐,海豚兒就去搵周公捉棋,但好景不常,半睡半醒間,又暈浪咯,連早餐相,都靠主子幫忙影。

到埗後,過完海關,和同機很多乘客等了又等,還是等不到行李踪影,最終還是要跟航空公司「報失」,後來才知道,原來是因為多倫多機場因天氣太冷,行李輸送帶壞了,許多行李也濟留在多倫多機場,至於我倆消失了的行李,要待臨離開巴黎前的最後一晚,才物歸原主。不過嘛,儍人有儍福,蛇0鬼的海豚兒,把藥物、許多必須品,包括內衣褲也放到手提行李內,除了主子的襪太巨大,只幫他執了兩對襪跟身,預算足夠等到第三日行街日可以補給其他衣服,就只差漱口水、牙線、乳液、指甲鉗要立刻買,還好,聖誕日也給我倆碰上了營業中的藥房,把一切都搞定了。

之後就開開心去Terminus Nord食晚飯,除了焗田螺味道麻麻,其他食物也很不錯。

然後就去OKKO Hotels Paris Gare de l'Est酒店,安頓好後,就去了朝聖鐵塔啦!

怒影了日落巴黎,就回酒店休息,準備第二天的大旅行咯!

註: 第三度來巴黎,主要是為了完海豚兒兩個心願,而兩個心願,都將會在第二天達成。

21 則留言:

  1. 遺失行李都幾慘,畀著我一定好sad

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無乜嘢,反而係原先plan咗想食嘅麵包店,聖誕期間休息,我就覺得好sad😅

      刪除
  2. Welcome back! 我成日都只係hand carry, 都可能減低行李走漏情況。你班機無取消/延遲已經好好喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!我訂機票時都有考慮呢點,才決定邊間航空公司同邊日出發,但當然天氣係無得預計啦😅

      刪除
  3. 🐰 哈囉! 〖儍人有儍福,蛇0鬼〗 的海豚兒💙💚💛💜❤️ 妳好 ❗️ 🎉 哈 .. 哈 .. 😀 🤣
    🐎 🎀 𝒲𝑒𝓁𝒸🏵𝓂𝑒 𝐵𝒶𝒸𝓀❢ 🎀 🐎 (¯`◕‿◕´¯)ღ 🆆🅴🅻🅲🅾🅼🅴 🅱🅰🅲🅺! 😀 ☀️ ✨
    🧳 『失行李』 又真的 『好掃興』 😞 😞 😞 還好彩下落得知, 未算真正行踪不明 😛
    (っ◔◡◔)っ 浪漫聖誕巴黎“游” (¯`◕‿◕´¯)ღ 心花放 💐 ◔.̮◔✧ 😍 💚 👍 💖 😀
    . . . 🐰 羨慕中 ✅ 🔻 等待妳更多同一系列的帖子 🙏🙏🙏 👏🏻 👏🏻 👏🏻 💪💪💪

    回覆刪除
    回覆
    1. ▶️ OKKO HOTELS PARIS GARE DE L’EST, France-Virtual Tour
      https://youtu.be/STx5eJhDBEs
      ▶️ 探秘巴黎地標,埃菲爾鐵塔餐廳!
      https://youtu.be/p5lor9CQW6E
      ▶️ 【4K 巴黎10大必去景点】 2021
      https://youtu.be/BspT5kUX42Q

      刪除
    2. 謝謝妳!阿Q的我,覺得有足夠內衣褲同襪,仲有埋面霜,已經非常好彩😅。好,我會努力啲寫架啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,同妳嘅距離,仲曾經無隔咗個海咁遠😜

      刪除
  5. Hello海豚兒 , 見你無寫 Blog, 原來你都去了旅行. Terminus Nord 大樓照片好漂亮. 我返香港時都怕行李失踪, 我都同你一樣,把必須品全部放到手提行李內以防萬一. 期待看你第二天遊記, 想知道你的兩個心願. He He!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好久不見啦!我覺得疫情帶來好多不確定,令到自己連執行李都緊張咗!返香港還好,至少好多舖頭年中無休之餘,又叫做係成長地,唔見行李都無咁難買返補給品,但如果行李𥚃面有給親友的手信唔見咗,就真係十級無奈啦。

      刪除
  6. 學到嘢,要將必須品放到手提👍
    巴黎好靚呀,食物也好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個trip之前,我都無諗過,原來除咗藥物,仲有好多野係必須品呢😅

      係呀,巴黎真係好靚,而且太多太多美食😋

      刪除
  7. 🐰 哈囉 ❗️ 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    ㊗️ : 情 人 節 快 樂 ❣ 💞
    💑 💒 💘 🥰 💞 🌹 👫 💐 👩‍❤️‍💋‍👨 🎁 🍫
    ✴ 🎀 𝐻𝒶𝓅𝓅𝓎 𝒱𝒶𝓁𝑒𝓃𝓉𝒾𝓃𝑒'𝓈 𝒟𝒶𝓎 🎀 ✴

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy Valentine’s Day 🎉

      祝妳每日都過得甜如蜜!

      刪除
  8. 怒影了日落巴黎<--呢句我鍾意!
    情人節快樂呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,以前張國榮有個音樂特輯,叫日落巴黎嘛,咪乘機偷橋囉!

      情人節快樂哦!

      刪除
  9. 果然是精明的海豚兒比個叻妳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係太耐無出門,所以搞到心慌慌😅

      刪除