2023年2月15日星期三

2022聖誕巴黎“游”記(2)~ 朝聖Mont-Saint-Michel。鐵塔

一早起來,七點鐘就在酒店嘆返份元氣早餐,成為第一對客人,正!

去旅行團集合地點時,途經早上寧靜的鐵塔,又影張相先。

是日參加了一個來回車程約八小時多,走馬看花式的一天團,就是為了一睹Mont-Saint-Michel的風彩。雖然行程是很趕很趕,差點連企定定影張時間都不夠,但能夠完成來這裡朝聖的心願,海豚兒還是很滿足!

聖誕期間,遊人很多,不過也無阻我倆邊行邊影的心。

極速行完核心內圍>>>對於只有四小時觀光的我倆來說,入去修道院,其實有點浪費時間,但入去行過,又才覺心安理得。

然後就找吃的,隨便找了間餐廳,點了這兒的名物奄列,主子滿欣賞,至於青口就太細隻,無乜肉食,洋蔥湯就…不吃也無妨😅

四處逛逛,買下手順,就到回程時間咯!

回到市內已接近晚上九時,旅遊巴士就停在巴黎鐵塔附近,我倆隨便買了兩份薄餅醫肚。

踏正九時,剛好到鐵塔每小時一次的燈光表演,終於,我倆終於能成功在閃燈的巴黎鐵塔前拍照,完成巴黎之旅的第二個心願啦!是咁的,2009年第一次前來時,某人忘了替相機差電,天未黑相機就擺工了。兩年後,我倆重“游”此地,預算在最後一夜前來影相,一早就到現場,霸定個靚位,結果嘛,突然下起傾盤大雨,亦只好速逃,一下子,就過了十一年,今次終於能如願,用眼睛和電話好好記錄這一刻🎉


影完相,當然要去醫肚啦!出車站行行下,就見到凱旋門。

然後在Champs-Élysées行下影下,包括麥當勞招牌,慢慢就行到Pierre Herme x L’Occitane餐廳咯!雖然只剩下木頭蛋糕可點,也無損海豚兒心情,還挑了一杯又濃又好喝的熱古力加macarons來吃。坐得又舒適,這的確是非常滿意的一天啊!

22 則留言:

  1. Mont St Michel 真係值得去下架, 不過印象中係裡面食野幾貴
    Pierre Hermé 係香港都有開店, 唔知而家仲有無呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係值得去呀!講樣低能野妳知吖,去程時導遊不停講submission,我越聽越黑人問號,忍唔住同主子講,佢話人地係講緊St Michel呀😂

      印象中香港分店好似只有macarons,剛剛問過google大神,仲有IFC分店。

      刪除
  2. 我2015來時,都沒時間去Mont-Saint-Michel. 法式甜點真的很吸睛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,連導遊都話,通常都係重遊巴黎嘅人,至會考慮去呢個景點。Yes,甜品又靚又好味呀😋

      刪除
  3. Mont saint Michel 的 shortbread 好食,有冇買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇買呀,因為之前喺Toronto有買過黎食,而當下都唔知道幾時可以同件行李重逢😅

      刪除
  4. 滿足到兩個願望,又食到美味甜品,心情一定好到無朋友,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,嗰日心情真係好到不得了,所以就算食唔到最想食嗰款甜品,但有佢嘅變奏版,亦同樣開心!

      刪除
  5. 唔知點解, 肥人見到第一張鐵塔相, 好想在旁邊加Zzzzz, 哈哈!!!
    甜點都好吸引呀, 又可以滿足願望, 是日大成功呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呢,唔係好明喎,眼瞓🥱?

      係呀,粉紅色嗰款甜品上面塊白古力,仲係印咗鐵塔圖案,非常應景呀!

      刪除
    2. 入夜啦....要瞓啦大家!

      刪除
    3. OIC, 咁即係係主子嘅錯,將張相影到咁,哈哈!頭兩張相係佢用相機影架😜

      刪除
  6. 原來你已經去過巴黎咁多次,我好唔鍾意法國,所以唔會想去.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會為咗搵食而去巴黎😆,雖然同法國其他城市相比,巴黎(包括人)唔算太吸引嘅地方😅

      刪除
  7. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    °·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.-> 🎀 𝓒𝓸𝓷𝓰𝓻𝓪𝓽𝓾𝓵𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓒𝓮𝓵𝓮𝓫𝓻𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷𝓼! 🎀 >-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
    真是可喜可賀 ❗️ 🎉 💐 朝聖心願完成 ✅ 😀 🐰 浪漫氣氛瀰漫的一天 ღღ……。 ❗️
    ... 嘩😀嘩😀嘩😀 好靚呀 👍 羨慕中的我, 只能網上行囉, 哈 .. 哈 .. 😀 🤣 ❣ 💖 😀 💞 🔻

    ◔.̮◔✧ 聖米歇爾山一日遊⛰朝聖海上聖殿
    https://youtu.be/cChBeQoT67E
    ◔.̮◔✧ 一生必訪的法國世界遺產──聖米歇爾山
    https://youtu.be/NWzksOmCM_4
    ◔.̮◔✧ 遊聖地法國聖米歇爾山 Mont-Saint-Michel
    https://youtu.be/p8HbwX8-Lvk
    ◔.̮◔✧ Mont Saint Michel from a drone
    https://youtu.be/V72Y43p6RhY
    ◔.̮◔✧ 𝓜𝓸𝓷𝓽 𝓢𝓪𝓲𝓷𝓽 𝓜𝓲𝓬𝓱𝓮𝓵 - Normandy France
    https://youtu.be/UIfjV7IO0EA

    回覆刪除
    回覆
    1. 成功朝聖真係好開心,當下都有諗,雖然行李無準時到達,至少我倆成功啟程,無錯過呢個行程咋。

      刪除
  8. 巴黎我廿多年前都去過,景觀依然,旅遊景點,每次都一定會再去睇睇嘅!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗鐵塔,我反而無乜邊個景點特別想再去,無計,我真係無乜文化藝術修養😅

      刪除
  9. 食Omelette的餐廳時時都好多人排隊等候😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地應該唔係去咗出名嗰間,但入到呢間睇menu時,又忽然想起,奄列係名物,所以誤打誤撞至叫咗黎食咋😅

      刪除
  10. 回覆
    1. 謝謝妳!我都好慶幸終於達成目標,短期內都應該唔駛再去

      刪除