2023年8月3日星期四

長週末~剝花生

主子星期五回來,海豚兒之前一晚要等到半夜兩點,才確認到主子乘坐的通宵航班,延誤過後終能成功起飛,然後一早就要去機場接機。。。乖孩子請不要問為何主子不乘計程車回來啦⋯⋯

某人回到家,只需要去梳洗,因其他所有清潔收拾,也有專人服務。結果某人花了超過兩小時梳洗,之後還忙著與剛分手的出差同事們WhatsApp吹水,到人家問是否可以出門吃午餐,才說還有公司事務要先處理⋯⋯😓😓😓

等了又等,之後去商場行街,然後買了一般般壽司和好吃的甜品回家吃。

星期六去了行室內outlets,在附近吃了非常麻麻早餐,和好吃的外賣壽司晚餐。

星期日就去市中心,翻兜嘆好好味Le Beau 牛角酥,包括堂食和外賣,就連主子都讚口不絕。

晚餐就去山頭火吃煎餃子、拉麵,和可能因為湯不夠熱,因而變得不特別好吃的沾麵。

至於甜品,就吃了賣相有點不修邊幅,但味道不錯的辻利抹茶雪糕。

到星期一,是長週末補假,但我倆也沒有四圍去,只簡單買點日用品和食物,便回家休息。

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

🥜

其實主子出門兩星期,海豚兒很快亦很容易便習慣一個人生活,甚至覺得很爽,於是每每要提醒自己,不要太過習慣獨處,免得主子回來後不爽。。。因為多年前已經試過呀!然而當主子回來,老馮有人打點所有,自己只顧著me me more more及和同事聊天,尚有丁點但又很重要的工作未完成,更完全忘掉了老婆已忙了一個朝早⋯⋯當主子醒覺瀨野後,之後幾天就唯有努力補鑊,陪海豚兒四出搵食咯!

20 則留言:

  1. 咁都算佢識Do,知道自己瀨咗嘢,識得氹番妳,都要讚啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都知瀬得好甘,嗰刻緊張到諗住公司野都唔做,連我都知道係唔做唔得嘅野。

      刪除
  2. 識得補鑊已經係好難得,最近日日睇新聞,啲男人衰到( 我自己都係男人🤣)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你懂得欣賞姑姑的好,一定唔會好似新聞嗰啲咁!

      刪除
  3. 🐰 𝓗𝓲! ░H░i░!░ 🍌 🎀 𝐻𝒾❣ 🎀 🍌 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    剝花生 🤣 ❓ ❗️ 講呢D ❗️ 除此之外 .. 食花生也要小心喎 😊

    01.剝花生別用手摳,用2根筷子1個瓶蓋,分分鐘剝一大碗,好用不傷手
    https://youtu.be/ovHYgLVQ_38
    02. 花生,既可壯陽,又能致癌!楊醫生教你正確的吃法。
    https://youtu.be/aQb0C65Jpj4

    ㊗️ 剝花生也心花放 🙏 𝓔𝓷𝓳𝓸𝔂 💖 🎈🎈🎈

    03.Take Care with Peanuts
    https://youtu.be/ojcgOUauF0k
    04.Surprise Toys THE PEANUTS MOVIE Happy Dance Snoopy & Charlie Brown Collectors Set
    https://youtu.be/3KbPY3UFycs

    回覆刪除
    回覆
    1. 題外話,我唔食花生,但就差不多日日食花生醬。

      刪除
  4. 你真係好有"愛心"
    俾我呢個急驚風已經會發左爛渣 (事實上我家某人都係嘆慢板之人)

    回覆刪除
    回覆
    1. 握握手🤝,大家都好明我急但對方唔急嘅苦況。

      我都忟架,咪叫佢咁掛住班同事,不如留多幾日,唔好返黎住😜

      刪除
  5. 回覆
    1. 可惜太善忘,過一排又要再提醒🔔

      刪除
  6. 再次証實Happy wife、happy life嘅不變道理是正確的😆😆

    回覆刪除
    回覆
    1. 道理佢係明,但都唔知係記性唔好定鍾意定期挑戰底線🤨😆

      刪除
  7. "me me more more" <--同我家果件一樣...
    識得補鑊都好好呀...
    其實肥人都常常在唱" 其實自己一個更開心"......

    回覆刪除
    回覆
    1. 握握手🤝,原來我並不孤單🤣,其實大家都深明性格係改變唔到,所以肯補鑊,已經算賺到😂

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔補的話,可能佢都無乜好日子過😜

      刪除
  9. 你好人事啦... 我係從來唔會幫任何伴侶執拾行李,自己行李自己攪掂唔該,已經晨早開車接咗佢仲要等食,我可能已經自己出門口食咗,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我絕對係唔扺得頸啦⋯⋯我嗰日都係自己揸出去買野食,不過,都有CC氣買埋俾佢😅😅

      刪除
  10. 樣樣賣相都好吸引. 我會忍唔住問多幾次, 出唔出門, 唔好晒我時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係倒反𨍭問,點解唔留耐啲,如果未想返黎嘅話😆

      刪除