2023年8月24日星期四

又來~男人的浪漫

週末去嘉頓嘆返個茶記早餐,好味道!



在唐人商場見到某店主襯有太陽從天窗射落地面,即時搬植物出舖外,同陽光玩遊戲,妙!


是日外賣好吃Ikon Sushi的壽司做晚餐。


同場加映男人的浪漫⋯⋯某人買完玩具後,簡直笑不合嘴。


老家的友人說,這兩隻東西,在老家特別好賣,因為大家都喜歡他們的名字: Freedom and Justice

某個星期五,放了一天假。朝早先去%Arabica嘆杯美味matcha latte配canele。順便在同一商場內的Delysees,買了兩件甜品週末時吃,可惜天氣太熱,雖然已自備了ice pack,其中一件蛋糕也逃不過整容失敗look。


然後和舊同事到Red Lobster吃午飯。


晚餐就和主子去韓式小店,為的是一嚐夏天限定的豆乳麵。沒想到原來這種吃法是較杰身,不是我倆杯茶,反而另外兩款小吃就滿喜歡。因為沒法把豆乳麵完成,感覺到阿珠媽收拾東西時,好像有點不高興😅


星期六還是離不開吃啦,和主子去食好西!原來已經有一年多沒有重來,但這兒的食物還是這麼高汁!雖然不常來,但每次也吃得很滿足。


16 則留言:

  1. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    Just Freedom and Justice ❓ Then, how about Happiness & Truth?
    Philosophy matters ❗️ 😀 •´¯`• 🤣 Problems unsolved ❗️

    啊 ❗️ 男人的浪漫 ⋯⋯ 哈 .. 哈 .. 😀

    GB Battlogue: New Build Kickstarter, Real Type Freedom & Justice, Gunpla Scan, And More[Gundam News]
    https://www.youtube.com/watch?v=OVtHfIs3vh0

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該要有齊freedom, justice, truth才感受到happiness💞

      刪除
  2. 我都覺得韓國菜,唔係樣樣都啱我食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大多數鍾意新派嘅食物多啲,傳統嘅菜式,我都唔係樣樣食😅

      刪除
  3. 見到個包都謝哂皮, 就知高汁啦
    五條友最初係香港開業時, 見D片, 個包真係好唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港嗰間我無食過,但呢度嘅,我都只係去過一次,然後就沒然後了,嘻嘻!

      刪除
  4. 豆乳麵我係無諗過試嘅,因為如果甜嘅麵會好怪,鹹嘅豆漿我又一向無興趣..... 所以....pass!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地飲慣無糖豆漿,所以味道上淡淡地只有豆味係接受到,只係麵質太糊,就真係食唔慣。

      刪除
  5. 我也是! 平時要工作, 週末真的離不開吃, 就算不用出去外買餸, 都要找些好野食慰勞吓自己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,平日無論返office定work from home,都好少會放工後外出,所以到週末,最有興趣就係行下食下放鬆下。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對對對!唔係話要食啲咩名貴野,最重要係啱食,就已經好開心!

      刪除
  7. 回覆
    1. Yes! 男人的浪漫!我完全不懂,只係認得主子鍾意嗰隻嘅樣😂

      刪除
  8. 豆乳麵真係搞唔掂呀!
    男人的浪漫...由舊年買完返黎到而家仲係櫃桶底....唔知我家果位男人幾時先拎出黎浪漫下~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,無諗過質地咁杰😅

      哈哈,我明呀,主子只買超合金⋯⋯就係佢有自知之明,唔會有心機砌模型😂

      刪除