2023年8月16日星期三

唔浪費

七月初某日放工後,主子和海豚兒相約去見家庭醫生,主子就配藥,海豚兒就看早前提過的驗身報告,之後就簡簡單單去食拉麵做晚餐。



週末就去了Cheesecake Factory食晚飯,差不多每次都點同一款頭盤,吃的是回憶。


某日開了早前在美國Trader Joe's買的古古力來吃,笑C!估計當時天氣太熱,古古力在車箱內焗溶了,然後在飛機上又凝固返,結果嘛,海豚兒當然不會浪費啦,靠主子用鎚仔扑開來享用。題外話,估唔到原來那兒的芒果乾也不錯吃喎!


再過一個週末,我倆就幫襯了一間小店。龍蝦湯算不錯,蟹餅就是一般,龍蝦包和炸魚包就正正常常咁啦,會回頭嗎?應該不會啦。


吃飽飽後還是有一點點心癮,隨便在附近的另一家小店,買了件滿好吃的紙杯蛋糕,正!


到星期日,主子就幫又香又甜的粉紅色菠蘿開光,還有就是買了很麻麻的日本版Häagen-Dazs雪糕杯。沒想到買這牌子雪糕,也會失手呢😅,嘻嘻!

18 則留言:

  1. 從來見您哋只會番兜一定好好食嗰啲餐廳,妳講正正常常嗰啲一定會再去

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中呀,有咁多選擇,何必浪費配額呢!

      刪除
  2. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    又香又甜的粉紅色菠蘿, 真的嗎?!

    00.facebook 粉紅菠蘿
    https://www.facebook.com/hashtag/粉紅菠蘿/
    01.粉紅鳳梨?! | 一顆$10.99的鳳梨好吃嗎|加拿大COSTCO新品
    https://youtu.be/iIKobcgY3qU
    02.粉紅鳳梨身價不斐 外銷美國一顆近千台幣
    https://youtu.be/ENZSUp4vnzk

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子好喜歡粉紅色菠蘿嘅味道,而我就更為喜歡台灣鳳梨!

      刪除
  3. 每次見到 Cheesecake Factory, 我都會諗起 The Big Bang Theory, 證明電視洗腦好成功 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無正式坐定定睇過呢套劇,搭唔到口添。題外話,如果我話妳知,屋企連smart tv都未有,會唔會嚇親妳呀😅

      刪除
  4. 日本版麻麻,即係唔使試囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前試過其他日本版嘅口味好正架,無諗過今次咁唔掂😣

      刪除
  5. 粉紅色菠蘿 - 我仲以為係蛋糕甜品
    Trader Joe's 第一次見呢個牌子

    回覆刪除
    回覆
    1. 係真菠蘿,仲係del monte出嘅添呢!

      可能係以前喺美國生活時,或者無留意到,因為當時佢門面好老土下架。

      刪除
  6. 粉紅色菠蘿.... 好驚喎!點解要變色?但又好似未變得哂...... 個樣好似未熟嘅肉....我應該....唔得....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係主子嘅錯呀,哈哈!黃色係面嗰層皮同釘,主子批得唔夠貼咋。

      其實粉紅色菠蘿比正常菠蘿會甜啲,而且入口又唔會咁易敏感,我食正常菠蘿,口腔會痕。不過我查實鍾意食鳳梨嘅甜味同質地淋身少少。

      刪除
  7. Costco 的dark chocolate bark 都好好食㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次等妳介紹完,我再去Costco買黎食😋

      刪除
  8. 回覆
    1. 呢度最平見過$6-7,最貴約$14加紙一個,比平時菠蘿貴啲,但豈碼平過榴蓮🤣

      刪除
  9. 粉紅色菠蘿~? 好特別呀, 肥人都未見過添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好食架,口腔又唔會有痕癢感覺,不過我依然like鳳梨多啲!

      刪除