2023年9月12日星期二

突如其來的出差

週末本來想幫襯一間韓式餐廳,因為餐牌上有些吸引的菜式,但餐廳主打韓燒,店員說一定要點上至少兩款烤肉,而我倆又食力不足,不可能點上兩款食物再加兩碟烤肉之餘,其實也沒有太想吃韓燒,唯有求其去附近的餐廳,填飽肚就算。

主子在星期五被告知星期一要出差,立即訂機票酒店,原定在接下來的星期一晚起行,星期二晚回來,不過由於目的地較偏僻,沒有直航,來回也要𨍭一程機。好景不常。。。

星期一下午,臨出門前的一小時,出發日的第二班機被取消了,臨時要把兩程機也改掉,更不幸的是,改了之後的第一班機延誤,到達中𨍭站時,錯過了第二班機,零晨時份,負責處理主子機栗洒店的員工早已下班,海豚兒就幫主子訂了機場附近酒店,先休息一晚。第二朝一早,主子又再改機票,及聯絡相關單位,馬不停蹄地又出發多次。由於時間不足,亦只好把回程機票順延一天,到星期三晚上才回來。當然,海豚兒還是要管接管送啦!

但襯主子出差,海豚兒亦𠄘機和退休同事來個晚餐聚,傾下講下,又渡過一個愉快晚上。

之後的週末,小學同學一家到訪,我們一行七人,一起去吃拉麵。大家不要小看這餐飯啊,這是自疫情以來,海豚兒第一次和小學同學一起在餐廳飯聚,小學同學亦是最近才開始解禁,聞說這才是第二次在外用餐啦!

這天海豚兒有點耳尤未盡,黃昏時順便買了兩件好吃的抹茶及黑芝麻味泡芙,回家慢慢嘆!

主子應該覺得單憑兩件泡芙,海豚兒未能止癮,於是某天下班後,就去買更多甜品給海豚兒自私食,哈哈!

又到週末,我倆就去食小炒,又原來,兩個人叫三碟餸,沒有喝湯亦沒有額外點上白飯,還是會吃得太飽的。不過,手撕雞、菠蘿咕嚕魚和炒豆苗也好好吃就是了!😅

16 則留言:

  1. 主子好錫妳,知妳食咁少甜品實唔夠喉,再買畀妳食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係想氹下我嘅,可惜味道不似預期,今次嘅甜品麻麻地,哈哈。

      刪除
  2. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    突發行程真是叫人手忙脚亂 ❗️ 有幸妳的另一半仍有妳啦 😊 -💕‿💕- 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢喺機場仲搞咗個幾鐘,想揾下其他方法走,可惜已經太夜,只好放棄,要喺中轉站留宿一宵。

      刪除
  3. 主子有你真好,我對泡芙又愛又恨,見到呢碟豆苗真係流晒口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地口味都幾夾喎,其實食菜我有啲揀擇,一般都只會食豆苗同通菜,菜芯芥蘭嗰啲,我基本上食唔到。

      刪除
  4. 個手撕雞唔係好見到啲雞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係影張相時,啲雞俾啲配菜遮住咗,份量足足有半隻雞,仲因為太多,我地食完呢餐,之後成個月都唔多想食雞。

      刪除
  5. 甜品好吸引,我覺得近年香港既cake 冇早幾年吸引,我少食咗。 我老板年尾去美加,聽聞 Vancouver 轉機要 layover 14 小時😪

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個泡芙比另外嘅甜品更吸引啊!係呀,因為打仗,航程長咗,仲搞到我地都好驚飛長途呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 都開心嘅,至少放工咁攰,仲會兜去買埋甜品返黎.。

      刪除
  7. 2個人食3個餸真係會好好好飽, 我成日都係咁...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩個人叫餸食飯,成日遇到嘅問題😅

      刪除
  8. 一波多折人好累!可幸順利完成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且疫情後,航班又經常延誤,轉機風險就更高。

      刪除