2023年9月1日星期五

長週末~農夫市場。古董市集

好快又到另一個長週末,一早起來,就長征去農夫市場。


第一時間排隊去買人氣爆燈的apple fritters,新鮮炸起的麵團外面微脆,包著清甜兼熱暖的蘋果肉,又平又好味,但先至聲明,若果不喜歡玉桂味,應該不會欣賞這兒的出品。我倆一口氣食了半打,非常滿足。


隨隨便便逛完農夫市場,就重“游”對面的古董市集咯。可惜主子心心念念的事頭婆老家一仙紙幣沒有了,上次唔買,今次就蘇州過後無艇搭啦。另外,這次逛起來,沒有上一趟遇上這麼多好物,但還是有值得和大家分享的。。。


包括二缺一的福祿壽公仔。


巨型古老大鐘。


舊式電話。


以及貴到傻眼的卡式錄音帶。


逛完之後,就開車去辻利茶舖,主子食有水準冷麵配乳酪凍飲,而海豚兒就嘆焙茶軟雪糕x2。對,大家沒有看錯,兩張雪糕相,的的確確是兩杯來的,哈哈!


晚飯不太餓,就清清地去韓國人開的壽司舖用餐。


等到星期日,就去近期新開的Chillax分店食晚飯


不論飲品、頭盤和意粉,全部都好好吃,非常滿足的一餐。輕輕鬆鬆,黎緊又會迎接下一個長週末假期咯!


20 則留言:

  1. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    好奇卡式錄音帶還有人用嗎 ??? 我就冇呀!

    https://dq.yam.com/post/13639
    卡式錄音帶發明人過世 2021-03-06 .. 本月 6號,在荷蘭北布拉班特省(North Brabant)的村莊德伊澤爾(Duizel),發明卡式錄音帶,同時對CD的面世也有所助力的荷蘭籍工程師奧滕斯(Lou Ottens)在家中逝世,享耆壽 94歲。 ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企仲有,不過都唔敢用,廢事整壞機/帶,嘻嘻!

      刪除
  2. 玉桂味唔啱我你哋enjoy啦唔該😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得呀,我喺屋企食嘅時候,筆起啲玉桂同糖黎食嗰刻,都有諗起妳呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 最正係放假就隨意食,啱食就最開心!

      刪除
  4. 韓國壽司好吸引。
    2杯雪糕,一定好好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間都唔錯,雖然我依然好恨食日本壽司,哈哈!

      焙茶雪糕真係超正,不過食完嗰晚唔多瞓到😅

      刪除
    2. 有得食 tartare 我都會食。 宜家日本海鲜餐廳少咗好多客

      刪除
    3. 估唔到真係咁大影響,最橙係啲餐廳,近年生意已經唔易做,唉!

      刪除
  5. 其實我都好鐘意行呢啲古物店架, 有時真係會執到寶
    題外話: 我見X度好多人都鏟柒都, 更加話而家溫哥華好多露宿者, 係咪真架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意睇但又無乜嘢買,其實我一向少買野😅,不過大前提係要,舖頭感覺乾淨無異味,我至敢入去行。

      係真架,舊年返Vancouver途經露宿者聚居地,真係多得好誇張,成條街都放滿tents,好似市集咁多人。

      刪除
  6. 回覆
    1. 我以前唔食架,依家老老地就開始appreciate玉桂嘅香氣。

      刪除
  7. Farmer markets同古董市場,都係我完全無興建去嘅地方呀,哈哈。我好唔鍾意去farmer markets因為通常都好dirty....

    回覆刪除
    回覆
    1. Farmers market我一向會去貢下搵下食,古董市場呢個係我唯一會去嘅,重點係好乾淨亦無異味,又可以俾我懐舊一番。

      刪除
  8. 🐰 玉桂味我又真係麻麻, 不過食少少都冇乜問題 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我後生完全連聞到陣味都唔鍾意,依家老老地就覺越聞越香。

      刪除
  9. 回覆
    1. 我後生時唔ok玉桂味,係連聞到都唔like,但近年就越老越like。

      刪除